PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitverkoop



Tosca
29-07-07, 22:36
Ja, ik weet het het klinkt heel erg ....
Maar ik ben best benieuwd hoe het nu zit met de uitverkoop in Florida..
Is dat net als hier in bepaalde maanden ?

Je weet wel dan zie je op alle winkelruiten SALE, SALE , 50% OFF.... hahaha !!!!! Toch best erg he, als je zo shopping verslaafd bent !!! :oops:

calypso
29-07-07, 22:47
Voor kerstmis en voor thanksgiving is de uitverkoop normaal en na kerstmis brengt iedereen zijn spullen weer terug en is het eigenlijk nog drukker in de winkels.

bono
30-07-07, 11:40
Voor kerstmis en voor thanksgiving is de uitverkoop normaal en na kerstmis brengt iedereen zijn spullen weer terug en is het eigenlijk nog drukker in de winkels.

NEeeeeeeee dat meen je niet toch???
Wat erg.............................dan moeten wij in Januari 2008 weer terug om de kleren enzo weer terug te brengen wat erg......;-):^o:lol:

Hoi Tosca,

Wij zijn vorig jaar eind november, begin december geweest en er was in de winkels best wel uit verkoop.
Maar we waren niet in Orlando, daar weet ik het niet maar wil je best even laten weten want we gaan weer rond de dezelfde tijd daar heen maar nu naar Orlando en omstreken.


Gr. Monique

reneefrankrijk
30-07-07, 19:52
Is februari ook een uitverkooptijd? Ik kan het me wel zo voorstellen, einde van de winter.;-)

Mickey99
30-07-07, 21:33
Volgens mij is het zo'n beetje het hele jaar door uitverkoop (net als in Nederland tegenwoordig). Ik ben in de afgelopen jaren in april, mei, juni, augustus, september en oktober in Florida geweest en heb altijd wel ergens uitverkoop gezien \\:D/

corrus
01-08-07, 00:43
26 december... return dag...
27 december... koopjesdag... tenminste, als de schappen weer gevuld zijn...

2 januari...
Op deze dag gaan sommige winkels om 06:00 uur al open... da's de dag waar alle amerikanen op wachten... de mensen staan vaak bij sommige winkels al een uur (of langer) voor de deur, afhankelijk wat ze aanbieden voor die dag...

Een gekkehuis...

kol
04-08-07, 01:34
De hele maand juli was ook overal uitverkoop.

floridagek
04-08-07, 04:27
Nu ook, kleding en schoolspullen en meer artikelen zijn nu taxfree in de winkels.
Ook in veel outletstore's tweede artikel voor de helft.

inavm
04-08-07, 13:15
De vrijdag na Thanksgiving ( 30-11-2007) starten de Christmas sales.
Deze vrijdag wordt in USA "black Fryday" genoemd, het is echt een gekkehuis, winkels gaan veelal om 's ochtends 5 of 6 uur open hebben dan speciale aanbiedingen tot ongeveer 8 a 9 uur. Maar op is op !
Ook in de Outletmalls extra kortingen.
Wij gaan altijd naar computerzaken zoals Staples of Office Max voor de leuke aanbiedingen. Tommy en Ralph slaan we ook nooit over en ook de Walmart heeft altijd wel iets leuks. Als je die dag in Florida bent, dan moet je het meemaken !

guido123
04-08-07, 13:50
Verkopen ze eigenlijk ook winterkleding in Orlando? En vooral waar dan? We gaan eind Augustus

inavm
04-08-07, 14:57
Er wordt wel winterkleding verkocht, maar eind Aug is misschien nog wat vroeg. Ga eens kijken bij JCpenny's en Dillards (Florida Mall) en Macy's (Millenium Mall)

jaap
04-08-07, 15:16
Wij hebben zelfs winterjassen gezien met een bontje, dachten nog wanneer word dat hier gedragen? Verleden jaar uggs (laarzen) gekocht. Dit jaar een wintervest en truien met lange mouwen (calvin klein). Er is niet zoveel keus in winterkleding, maar als het je smaak is toch mooi meegenomen. Dit was afgelopen maand juli / begin augustus.

FrankS
04-08-07, 15:19
In de grote warenhuizen (sla voor de Macy's en Bloomingdales sales niet over, want de kortingen die je daar krijgt zijn niet misselijk. Neem bij Macy's ook nog de extra 11% kortingskaart die je als "buitenlander" kunt krijgen bij de klantenservice) verkopen ze zeker winterkleding. Het merendeel van de shoppers daar komt toch niet uit Florida, dus ze verkopen de échte winterkleding wel aan de Engelsen, Canadezen, Nederlanders en Amerikanen uit minder warme staten.

Eric
04-08-07, 20:57
En die Floridianen lopen in november en december wanneer het maar 20 graden (!!) is gewoon in een winterjas en met handschoenen aan.
Eric

wendy1
05-02-09, 21:00
En hoe zit het eind mei/begin juni?

disney-golf
06-02-09, 01:16
Goed uitkijken in de outlets.
Ik heb in september een ski pak gekocht van Tommy Hilfiger voor 50$.
Gek vond ik het wel dat ze in Orlando ski pakken verkochten...:mrgreen:

Renske1978
06-02-09, 08:02
Die worden toch ook gewoon in Nederland verkocht?

Njit
06-02-09, 08:20
Alleen vast niet voor $50 (39 euro) :)

mirella37
08-02-09, 20:32
Welke malls moeten we nou als eerste bezoeken. We zien er alleen in Orlando al zoveel.

We zijn op zoek naar dames, heren en kinderkleding van GAP, Hilfiger, Ralph Lauren, Nike en UGGS.

Niet echt een ingewikkelde opdracht volgens mij, maar waar moeten we beginnen????

Ta2 Gerrit
10-02-09, 12:08
Premium en Pr1me komen voor de eertste 4 merken in aanmerking. UGGS weet ik niet.
Maar ook in de Florida en MaM vindt je ze allemaal, dus het blijft keuzes maken ;-)

Harold
10-02-09, 12:24
Uggs zijn zσσσσ 2008!!;-)

haha

Ta2 Gerrit
10-02-09, 13:49
Uggs zijn imho precies wat de naam al implicieert; "butt-ugly" en alleen maar "mooi" omdat ze voor een flinke cent een paar celebs de beentjes er in hebben laten stoppen. Maar we dwalen af.

Dus even weer on-topic; van mij mogen alle uggs in de uitverkoop :-)

denny
10-02-09, 15:19
Wordt het merk Replay en Pepe jeans ook verkocht....(voor dames en heren),wij verblijven in Orlando.

liesje1967
10-02-09, 17:05
Uggs zijn zσσσσ 2008!!;-)

haha


Maar wel lekker warm!!!!

Njit
10-02-09, 17:28
Koop dan nep-Uggs, ook wel Fuggs genoemd.. Zien er hetzelfde uit, ook warme voeten maar een stuk goedkoper..

http://www.chanelwood.com/images/fuggs_sm.jpg

Harold
10-02-09, 17:48
Replay heb ik wel gezien, alleen is het veeeeeeeeeeel duurder dan in nederland!

broeken van $300 in de sale voor$ 200-250...
kun je ze net zo goed hier kopen.

pepe jeans... zou ik zo niet weten

liesje1967
10-02-09, 18:15
Koop dan nep-Uggs, ook wel Fuggs genoemd.. Zien er hetzelfde uit, ook warme voeten maar een stuk goedkoper..

http://www.chanelwood.com/images/fuggs_sm.jpg

hahahahaha Fuggs...sucksssssss

denny
10-02-09, 19:14
jehh,dacht dat Replay ook een amerikaans merk was.......bedankt in ieder geval.
Koop ze wel in de Replay winkel in Amsterdam, idd een stuk goedkoper..........

Harold
10-02-09, 19:34
off topic, maar de Bendorff en/of WesternHouse in de kalverstraat zijn in de regel (iets) goedkoper dan de Replay stores (bijv de Kolk), aan de andere kant heb je daar weer meer keus.

off topic sorryy, maar we willen alles zo goedkoop mogelijk... toch...?!

groet