PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Fantasy en games



Mejel
29-07-07, 20:13
Voor mijn zoon Erik ben ik op zoek naar adressen van winkels, zodat we weten waar we volgende week moeten gaan kijken. Ik lees veel over kledingwinkels en weet nu wel zo'n beetje waar ik daarvoor heen moet.
Maar wie weet waar we goedkoop uit zijn voor fantasy-stuff, zoals boeken, drakenbeeldjes en gothic-kleding (kennen ze dat daar eigenlijk wel?)
En op de tweede plaats wil hij games, computerspellen dus kopen. Waar zijn we daar slim voor uit?
Alvast bedankt.

Eric
29-07-07, 21:06
Naar welke stad gaan jullie?
Zowel in Miami als in Orlando vind je in de grote shoppingmalls beide winkels.
Voor die Gothic kleding moet je zijn in Hot Topic, voor de games in Game Stop of EZ games. Ook Fyes heeft een grote sortering voordelige spellen. Uiteraard zijn er nog meer winkels, maar je vind ze makkelijk.
Eric

Mejel
29-07-07, 21:36
We gaan naar Orlando.
Ik ga ze googlen, bedankt voor de namen van de winkels.

Ta2 Gerrit
30-07-07, 10:16
We gaan naar Orlando.
Ik ga ze googlen, bedankt voor de namen van de winkels.

Ik weet echt niet meer hoe de winkel heet, maar als je van Kissimmee (192) over de 535 (Vineland Road) naar International Drive rijdt heb je aan de rechterkant Buena Vista Pkwy (net voor tolweg 417) een shopping mall (met o.a. VG-Wrangler Jeans) waar in één van de hoeken een winkeltje zit met allerlei fantasy en gothic stuff en beelden en beeldjes. Erg leuk om even rond te neuzen.
http://img263.imageshack.us/img263/932/mallft9.jpg (http://imageshack.us)
Shot at 2007-07-30

Mejel
16-08-07, 00:25
We hebben alle winkels gevonden die jullie genoemd hadden, bedankt Eric en Gerrit!

Michael66
23-08-07, 00:34
't Is wat laat voor jullie, maar voor anderen die games zoeken: WalMart en Target hebben een behoorlijke collectie voor alle consoles en zijn daarnaast nog eens erg goedkoop. EB Games en Gamestop hebben een aanrdige collectie 2e hands spellen tegen goede prijzen. Op dit moment met een grote opruiming in de PS2-spellen.

En ten slotte: Toys 'R Us bij de Florida Mall. Veel en goedkoop.

Let wel op: de in de VS verkochte spellen voor televisie-gebonden consoles spelen niet op de (standaard) Nederlandse consoles. Voor de handhelds geldt deze beperking niet.