PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Linda



lindahoutekamer
29-07-07, 14:09
Goedemiddag allemaal,

Na enige tijd te hebben rondgesurft in dit boeiende forum zal ook ik me eindelijk eens voorstellen:

Ik ben Linda, 27 jaar oud en woonachtig in het Zeeuwse! Wij zijn van plan ( hebben nog niets vastgelegd ) om van 22 september tot en met 5 oktober Florida te gaan verkennen.

Ik ben me op dit forum een beetje aan het orienteren over de ins- en out van Florida, wat aardig lukt.

Heb onlangs offerte op laten maken bij Fly2florida en ben me nu aan het inlezen of het misschien verstandiger is om alles zelf te boeken ( moet hierbij wel vertellen dat dit de 1e keer Florida wordt voor ons en graag ga voor een beetje zekerheid.. ) Dus als jullie tips hebben dan hoor ik ze graag!

Groetjes Linda

bono
29-07-07, 14:18
Hoi Linda,

Welkom op dit forum!

Wij hebben vorig jaar ook via het reisbureau gedaan omdat ik zekerheid wilden.
Dit jaar ga ik het zelf allemaal regelen, en moet zeggen dat het wel veel leuker is en je steeds meer leert gaan de weg.
Die priceline toestanden dat is me een raadsel maar gewoon via de andere online boekers gaat het ook goed en de prijzen zijn wel beter dan via het reisbureau's, dat kan je wel veel geld schelen.
Hier in Nederland gaat het pppn en via de andere of online boeken is het per kamer en dat scheelt veel geld, je kan al een kamer hebben voor 23 euro en 43 euro en dan heb je gewoon een redelijk hotel.
Dat scheelt veel geld vind ik, maar wat ik meestal zeg tegen nieuwe, je moet je hart volgen wat je het fijnste vind moet je gewoon doen en als je volgend jaar weer gaat, en dat zal wel het is erg verslavend!
dan kan je altijd nog lekker zelf boeken.

Succes met boeken!!

Gr. Monique

FrankS
29-07-07, 14:33
Goedemiddag allemaal,

Na enige tijd te hebben rondgesurft in dit boeiende forum zal ook ik me eindelijk eens voorstellen:

Ik ben Linda, 27 jaar oud en woonachtig in het Zeeuwse! Wij zijn van plan ( hebben nog niets vastgelegd ) om van 22 september tot en met 5 oktober Florida te gaan verkennen.

Ik ben me op dit forum een beetje aan het orienteren over de ins- en out van Florida, wat aardig lukt.

Heb onlangs offerte op laten maken bij Fly2florida en ben me nu aan het inlezen of het misschien verstandiger is om alles zelf te boeken ( moet hierbij wel vertellen dat dit de 1e keer Florida wordt voor ons en graag ga voor een beetje zekerheid.. ) Dus als jullie tips hebben dan hoor ik ze graag!

Groetjes Linda

Welkom! Wij vertrekken ook 22 september, maar gaan "pas" 6 oktober terug. Vlucht (Martinair) geboekt via usareisen.de, kamers & disneypassen (inclusief free dining) geboekt via onze Amerikaanse reisagente (http://www.wdwvacations.com/). Autohuur waarschijnlijk rechtstreeks bij Alamo.

calypso
29-07-07, 17:30
Hoi Linda, welkom op dit zonnige forum, veel leesplezier hier.
Nog effe en dan mag je.... op vakantie ;-)

angie29
09-08-07, 13:03
hallo linda
ben zelf vandaag pas bezig op de forum
maar ben al 9 jaar bezig met leuke dingendoen in florida.
als je nog moet boeken zou ik je willen doorverwijzen naar
Americanvac.nl.
wij boeken al heel wat jaar bij hun en ze regelen echt alles voorje.
al je wensen worden door hun vervuld dus wat wil je nog meer.
verder proberen ze het zo goed en goedkoop mogelijk altijd voor je te bespreken
je kan ze via de mail bereiken maar je zou er ook persoonlijk na een afspraak heen kunnen dit is wat wij doen want we hebben nu een leuke band met ze opgebouwd
als je verder nog vraagjes heb hoor ikhet wel
groetjes angelique

Njit
09-08-07, 13:16
Angie, zou je dit topic een keer door willen lezen:
Tip: leesbaarheid berichten/onderwerpen vergroten (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3931)

En verder lijkt het wel of je bij het American Vacations Promo Team hoort. In alle 3 de berichten die je geschreven hebt ben je er zeer lovend over :)