PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisverslag] cybertal: Florida, juli 2007



cybertal
28-07-07, 19:22
08-07-07
s'morgensvroeg 06.00 u vertrrokken naar schiphol.Om 11.00 vertrokken naar Philledelphia, 8 uur gevlogen, daarna nog 2,5 u gevlogen naar Orlando. Om 07.00 pm plaatselijke tijd aangekomen in Orlando.Met de Disney's Magical Express naar ons Hotel Disney's Port Orleans French Quarter vertrokken. Perfect gegaan! Hebben onze koffers opgehaald en deze arriveerde 3 uur later op onze kamer. Hotel was heel leuk. Mooie kamers en een prachtig zwembad met mooie
glijbaan en diverse fonteintjes. Ook heel leuk aangekleed.Er was een kleine foodcourt waar we diverse keren gegeten hebben.
We hebben even de omgeving bekeken en nog wat gegeten.Ik natuurlijk een ceasar salad hmmm en daar na om 10 u. lekker gaan slapen.

09-07-07
We waren natuurlijk al om 7.30 u wakker dus lekker rustig aangekleed en een lekker ontbijtje gepakt in de foodcourt.Voor de kinderen hadden ze lekkere mickey-pannekoekjes met natuurlijk 2 stukjes spek maar ook met aardbeien. Jamie-Lee vond het heerlijk.
Na het ontbijt naar de busstop gelopen voor het Hotel waar alle Disneybussen stoppen die naar de Pretparken en Down-Town Disney rijden. Dit ging ook perfect, hebben 1 keer langer dan 15 min moeten wachten en voor de rest was het gemiddeld 10 min wachten voor een bus.'

Dag 1 ; Animal Kingdom
Natuurlijk het eerst in de Mount Everest achtbaan, de nieuwste atractie in AK. Deze was heel leuk, grappig gemaakt met de Yetti ( soort grote sneeuwaap). Net of hij een stuk uit de achtbaan heeft geslagen en dan ga je ineens achteruit.Toen in de Kali Rapid River ( weet niet precies hoe je dit schrijft dus vergeef mij de schrijffouten!!) Dit is een waterbaan waar je dus niet wet wordt maar soaked. (zeiknat!) Wisten we van te voren, zijn er 3 jaar geleden ook in geweest. Waren dus inderdaad zeiknat maar hadden wel in een deuk gelegen.Ook in "íts though to be a bug" geweest" was dus helemaal verandert en dus voor ons verassend leuk. Is een 4D film over insecten waarin je nat wordt en zelfs de insecten onder je kont voelt lopen. Harstikke leuk.Zijn er 's avonds nog een keertje in geweest zo leuk vonden we hem.Ook natuurlijk de Safari gedaan met de echte dieren ook heel leuk.
De show van de Lion king was ook weer geweldig en de nieuwe show van Nemo was super!!!!!Alle atracties hebben we gedaan.s avonds hebben we gebruik gemaakt van de extra magical hours, die zijn speciaal voor de gasten van de Disney hotels. Je moet dan een armbandje gaan halen op diverse plaatsen in het park.Was tocht nog behoorlijk druk, had ik niet verwacht, zoveel mensen die in een disney hotel slapen wauw.Zijn niet meer zo heel lang gebleven, waren behoorlijk moe.de bus weer gepakt en lekker gaan slapen.

10-07-07
Lekker uitgeslapen 08.00 u!!!!Ontbeten en toen lekker gaan zwemmen.
Was iedere dag mooi weer tot een uur of 3 en dan kwamen er de wolken waaruit soms regen viel en soms niet.Maar dat wisten we al, is namelijk regen seizoen.Hebben in totaal 8 keer een bui gehad en 1 keer een hele avond maar dat vertel ik later nog wel. Pfff toch nog een hele klus om dit allemaal op papier te krijgen.
s middags zijn we nog even naar de Florida mall gereden want Jamie-Lee kon niet wachten voor een nieuwe Build A Bear!Dit zijn teddyberen die opgevuld worden in de winkel en waar de kids dan een hartje in mogen stoppen en een wens mogen maken.Voor die beren heb je dus honderden dingen zoals kleding, ondergoed, strikjes, schoenen, ja, zelfs een mp3 speler!!Zijn daar dus een uur geweest en het resultaat was "Doggie"Maar onze dochter super blij!!!Wijzelf natuurlijk ook nog wat geshopt toen wat gegeten en weer lekker gaan slapen.

cybertal
29-07-07, 16:26
11-07-07
Vandaag staat MGM op de planning. Wekker gezet om 8.00 u. Op tijd opgestaan, hebben de nederlandse tijd nog in ons lichaam zitten hahhaha. Lekker ontbijtje gepakt en met de bus naar MGM vertrokken. In MGM aangekomen, het eerst kijken naar hoe lat de shows beginnen en dan vooral die van Highschool Musical want daar is Jamie-Lee helemaal wild van. Dit is een nieuwe show die buiten voor de grote Mickey hoed plaatsvindt. het zijn de liedjes en de dans die opgevoerd worden uit de Musical. Heel leuk gedaan en JL vond het prachtig, ze mocht ook nog even meedansen. Ging dus helemaal uit haar bol. Verder de dag nog goed gepland en we hebben bijna alle atracties en shows gezien. een nieuwe voorstelling is de Lights, Motors Action. de stuntshow met auto's die de Disney Parijs fans wel kennen want hij is precies hetzelfde als in MGM Parijs. Voor ons dus niks nieuws maar die Amerikanen gingen dus helemaal uit hun bol. de afsluiting van de avond was dus weer de allermooiste show; FANTASMIC. Zijn tegenwoordig door de week 2 shows!!! En hij was weer Fantastisch. Met favoriet Mickey in de hoofdrol. Je weet niet wat je allemaal ziet; Films op waterfonteinen, lasers, alle Disneyfiguren op de bootjes, vuurwerk, draken wauw!!! Echte Disneymuziek en de Disneysfeer. Dus wij waren weer moe maar zeker voldaan. Lekker gelapen dus.

12-07-07
Vandaag rustdag!! Lekker gezwommen tot een uur of 2 en toen naar Down Town Disney gegaan. Met het Bootje!!! Het ultieme genot voor mama!!! Heeerlijk met een bootje vanuit de achterkant van ons hotel vaar je in 15 min naar Down Town, langs prachtige natuur. Vond ik natuurlijk heerlijk, lekker rustig. En die andere 2, nou het ging iets sneller dan de bus want die ging nog langs 2 andere hotels en dat bootje ging rechtstreeks!! Dus ze deden mama wel het plezier. In DT direct gaan reserveren bij Rain Forrest Cafe het lievelingsrestaurant van JL. en inderdaad weer heeerlijk gegeten nog wat geshopt en toen ....tja weer met het bootje terug.....

13-07-07
Vandaag naar Magic Kingdom. Als Disneyfan toch wel mijn favoriet. Daar aangekomen, het eerst in de favorieten atractie van Luc; Splash mountain.
Hij is ook wel super. "Worden wij hier nat in?" vroeg JL. "Nee" zei ik "Maar een paar druppeltjes"!!! Nou we waren dus zeiknat!!!! Want wat bleek, als 1 van de andere bootjes de steile helling afkomt en het andere bootje, wij dus, net begint dan komt er een golf van water...... over ons.... zeiknat dus.....!!! maar hij blijft super en duurt best lang. Je gaat met een boomstam door het leven van Broer Konijn. Met een paar hellingen. Heel leuk dus.
Bij Pirates of the Caribbean hebben ze Jack Sparrow toegevoegd. Zo af en toe duikt hij op. Net echt natuurlijk. En buiten staat de echte Jack Sparrow (helaas niet Johnny Depp!!) Maar heel erg druk voor een foto!! Dus proberen we dit maar een andere keer.
Mickey's PhilharMagic was ook weer top. Dit is een 3D film met Mickey en Donald. Je ruikt op een gegeven ogenblik zelfs het gebak dat Donald graag wil opeten, een hele zoete geur. Dat zijn nou van die dingen die al die atracties zo leuk maken. op het laatst wordt Donald weggeschoten en dan zie je hem achter in de zaal met z'n dikke kont uit de muur komen, net of hij echt is weggeschoten.
Tussendoor nog even gereserveerd bij Crystal Palace, daar is een Buffet met de Figuren van Winnie the Pooh. Voor 9 u 's avonds. JL wilde iegenlijk niet wanr Winnie vindt ze iets voor kleuters!!! Maar achteraf wilde ze toch wel graag met hem op de foto hahahaha. Ook het vuurwerk Wishes hebben we daar perfect kunnen zien.
Weer een hele leuke dag gehad, alles gezien en gedaan!! Zelfs Indy Speedway, voor Luc, dat zijn een soort raceauto's, die je zelf moet besturen maar wel een bepaalde koers volgt. Buz was ook weer leuk, schieten op vanalles en dan kijken wij de meeste punten heeft....Luc natuurlijk weer!!! Monsters Inc was de enige nieuwe atractie, was ook heel leuk; is een interactief filmpje waarin Mike (het "1 oogmonster") vanalles aan het publiek vraagt en hun ook een beetje belachelijk maakt op een humoristische manier. Na de Electrical Parade, heel mooi, weer lekker naar ons bedje.

14-07-07
Vandaag weer een lekkere rustdag. Lekker genieten van het zonnetje want in Nederland regent het! HAHAHHAHA.

cybertal
30-07-07, 22:28
15-07-07
Vandaag staat EPCOT op het programma. De nieuwste atractie is die van Nemo. Het is een hele leuke ride met een karretje door de wereld van Clownvisje Nemo.
Het is een combinatie van tekenfilm en poppen, heel leuk gedaan vooral voor de kids! Deze ride als eerste gedaan, was bijna geen wachttijd. Mission Space was voor ons ook nieuw en hebben we maar een Fastpass voor genomen. Dit is ook een hele leuke atractie, het is net of je wordt afgeschoten de ruimte in. Daar maak je nog eens vanalles mee. Je kunt ook nog kiezen tussen een rustige reis of eentje die iets heftiger is en die draait. Toen JL hoorde dat hij draaide wilde ze in die rustige reis want ze wordt nogwel eens ziek van hard ronddraaien. Vond het natuurlijk jammer. Misschien kan me iemand vertellen of ik veel gemist heb. Want die rustige reis vond ik persoonlijk iets te rustig!! Was wel leuk in elkaar gezet, je zit met 4 personen in een cabine en iedere persoon heeft een taak zoals; Kapitein, Pilot enz. Met een stuurknuppel moet je de raket zogenaamd besturen. Je ziet dan voor op het scherm waar je naartoe vliegt.
Hierna een fastpass voor Saorin gehaald ook voor ons weer een nieuwe atractie. Bij Soarin is het net of je in een zweefvliegtuig zit en zie je op een groot scherm waarover je vliegt. Je zit dan met zessen naast elkaar in een "zweefvliegtuig" dat dan meezweeft met de beelden, heeel leuk dus.
Hierna hadden wij honger en besloten iets kleins te eten. Luc wilde een salade en mij leek de kip met puree wel lekker. JL nam ook maar weer eens kipvingers.
Wij wilde net aan ons eten beginnen toen plots het alarm afging! Een paar zwaailichten met sirenes!!!! In eerste instantie bleef iedereen zitten maar naar een paar seconden kwam het personeel ons evaccuëren!!! Had pas 1 hap genomen!!! Dus besloot mijn bord met drinken mee naar buiten te nemen!!! Mijn man en dochter vonden dit een goed idee en volgde!! Maar al die andere mensen lieten hun eten staan en volgde rustig de instructies naar de exit op!!
Zijn we buiten op een bankje verder gaan eten!! HIIHIHIHHHI Echte Hollanders!!!! Kwamen toch een paar Amerikanen naar ons toe die dit toch wel een goed idee vonden. Want de ruimte werd een uur geëvaccuëerd!! En waarom, tja dat wordt niet verlteld natuurlijk!!!
Wat we ook nog graag wilde doen is Test Track, waaar zogenaamd auto's worden getest! Maar hij was even gesloten wegens een storing en wij konden ook geen fastpass pakken!!! Jammer. Spaceship Earth was ook al gesloten wegens vernieuwing. Toen we later teruggingen was hij open maar een wachttijd van 60 min. De langste wachttijd die wij hadden gehad tot nu toe!!! pfffff. Vindt dit altijd zonde maar we wilde hem toch wel doen, die rit! Was inderdaad de moeite waard, je krijgt een testrit in een auto waar je met 6 personen in past. Remmen worden getest, de snelheid, de warmte , de kou, de bochten. Dit doe je allemaal met die auto, vond hem super.
's avonds nog wat landjes bezocht in World Showcase en toen naar het vuurwerk gekeken "IllumiNations" (naam heb ik ff opgezocht!!) Dit was toch wel super!! Vuurwerk en laser boven op het meer met een grote aardbol met licht erin!! De landen hebben we niet allemaal gehaald en we besluiten om nog een avond terug te komen om die eens rustig te bekijken.

16-07-07
Vandaag op aandringen van een vriend!! Toch maar eens naar een waterpark. Typhoon Lagoon van Disney. Nou, het was super!!! Hou persoonlijk niet zo van glijbanen maar dit was toch echt wel kicke!! Was een nieuwe "glijachtbaan" Crush'n'Gusher Waarin we in een band met 3 gaten, voor 1 persoon eentje natuurlijk, een glijbaan afgingen die ook nog aftoe naar boven ging met een soort lopende band!!! Nou dit was to cool!! Zijn we dus ook 2 keer vanaf gegaan, ondanks de wachttijd van 30 min. Verder is er nog dat zwembad met die super hoge golf. Die komt om de paar minuten dit was ook super cool. Moest JL wel goed in de gaten houden want die golf sleurt je een aantal meters mee.
Zelfs haar duikbril werd van haar hoofd gesleurt. Deze hebben we wel direct weer terug gevonden. Er waren nog een aantal glijbanen met banden dit vond ik dus wel erg leuk. Ook was er nog een rivier om het park waarin je met een grote zwemband lekker kon dobberen en rustig werd meegenomen met de stroom.
En dan toch die glijbanen. Een hele steile, bijna recht naar beneden brrrrr. Maar ik als durfal laat me natuurlijk niet kennen!!! En ga er lekker vanaf met man en kind. Viel achteraf ook nog mee, maar is toch niet mijn ding!! Toen kwamen de duistere wolken en begon het te onweren!! En dan sluiten ze het park!! Je mag er wel nog blijven maar alle atracties zijn dan dicht. Omdat we toch alles gedaan hadden besloten we naar het hotel terug te gaan. En toen begon het opeens te regenen!!! Zaten gelukkig in de bus!!
's avonds hadden we afgesproken een kennis van Luc die ook toevallig in Orlando was. Hebben nog lekker in Down Town iets gegeten en lekker gekletst, hij heeft een dochtertje van 4 en die liet JL niet meer los!! Heel schattig!!

cybertal
31-07-07, 20:55
17-07-07
Vandaag gaan we naar het favoriete Park van Luc; SEAWORLD. Als eerste zijn we naar Kraken, de achtbaan, gelopen. Wachttijd 10 min!!! te gek dus. Kraken gaat een keer of 8 over de kop op verschillende manieren, rond en in een schroef!! Te gek dus. JL wilde er nog een keertje maar misschien doen we hem straks nog een keer. Direct ernaast ligt Journey to Atlantis,dat een kleine achtbaan met waterbaan is. Ook heeel leuk. Wel een hele steile helling voor zo'n boomstammetje!!! En nat werden we ook nog, niet soaked maar toch behoorlijk nat.
Toen de planning gemaakt voor alle shows. Want als je alle shows wilt zien moet je dus een duidelijk plan opstellen! Ik doe de Disneyparken en mijn man doet maar de rest hihiihihiihihih. Dus hij zitten puzzelen. En we hebben inderdaad alles gezien. Goh, heeft hij toch goed gedaan zonder mijn hulp!!!!! De mooiste show, vonden wij, was die van Shamu, de Orka's. Prachtige beesten. We willen net het Shamu-stadion binnenlopen en worden dan aangesproken door
een medewerker of JL 10 jaar is en of ze mee wil doen in de show!!! maar als de medewerker hoort dat wij geen Amerikanen zijn,moet ze ons teleurstellen!!! het kind moet natuurlijk goed engels kunnen verstaan!!! Jammer hè?? JL kan wel een beetje engels maar niet genoeg dus. het was trouwens een prachtige show met die prachtige dieren. Ook 's avonds was er nog een show met discolichten,die was so cool, met harde rock-muziek. Ook de dolfijnen waren weer heel leuk en natuurlijk ook de zeehonden en de zeeleeuwen. Daar was ook een avondshow van en die was om te gieren. Deden de zeeleeuwen alle shows na die er in het park zijn. Dus ook Shamu!! Was super en hebben in een deuk gelegen, een zeeleeuw die een Orka nadoet! HHAHAHA.
Maar ook de ander shows deden ze na met een knipoog natuurlijk. Ook dit was weer een vermoeiend dagje!!! We hadden geen puf meer om naar het vuurwerk te kijken en zijn lekker naar het Hotel terug gegaan om te dutten.

18-07-07
Vandaag weer een lekkere rustdag. Lekker gezwommen en 's avonds nog even naar Animal Kingdom gegaan. Nog een paar atracties gedaan en toen lekker bij Rainforrest gaan eten die sinds kort bij Animal Kingdom ligt.

19-07-07
Vandaag gaan we naar Universal Studio's. Volgens de folder moeten we het eerst Shrek doen en dan ET. Shrek was weer goed, dit is een 4D film, de film is een vervolg op deel 1. Die hele stoelen van die zaal gaan op en neer en bewegen dus met de film mee. Je wordt ook een beetje nat, super dus.
Daarna dus door naar ET, zit je opeen Fiets! en ga je ET redden, ongelofelijk toch!! Daarna met JL in de Mummy, die van de film, 3 jaar geleden mocht ze daar dus niet in maar nu mag ze dus in alles!! Dit is ook een prachtige ride maar dan in een achtbaan. Met een Mummy die achter je aanzit, helemaal te gek.
Verder hebben we nog een aardbeving meegemaakt een Twister gezien en Jaws en de Terminator nog goeiedag gezegd!! Toen begon het te regenen en zijn we maar terug naar het Hotel gegaan want we hadden toch alles gezien.

20-07-07
Vandaag rustdag. Tot een uur of 2 aan het zwembad gelegen en toen zijn we de Animal Kingdom Lodge gaan bekijken. Dit is 1 van de nieuwe Disney Hotels en ligt aan de Savannah van Animal Kingdom. Opzicht heel mooi gemaakt, helemaal in Afrikaanse stijl, alleen de Savannah viel een beetje tegen. Je kunt niet zo heel veel zien en op dat moment waren er maar weinig dieren. We zijn daar ook gaan eten in het Buffet in Afrikaanse stijl, was ook heel gezellig. ik vond het eten niet zo geweldig maar Luc vond het heerlijk en JL vond het ook lekker. Ze hadden namelijk Chocolademousse met drank erin!! Ze vond hem heerlijk, wij natuurlijk niets gezegd van die drank en haar daarna een beetje geplaagd dat ze zat was en scheef liep. hihihhihihiii. Hierna de bus naar Macig Kindom genomen en daar nogeen keer Splash Mountain gedaan.Werden gelukkig niet zo nat deze keer en het was donker buiten dus een hele andere atractie.
Nog een paar atracties gedaan en nog een keer naar Wishes, het vuurwerk, gekeken. Het was ondertussen weer laat en tijd om te gaan slapen. Jamie-Lee heeft dit alles heel goed volgehouden!! Ik was vaak nog meer uitgeput dan zij!!

21-07-07
Vandaag naar Islands of Adventure. Een park van Universal Studio's. Ook heel super. het leukste vinden wij en vooral Luc, de Water-rides. Vooral Popeye hier word je dus echt zeiknat!! Je krijgt gewoon hele watervallen over je heen!!!! En je gaat met dat bootje door een soort wasstraat!!! We wisten dit natuurlijk van te voren en JL, de held, had haar Mickey regencape aangetrokken!! Alleen haar t-shirtje was nog droog de rest was ook nat. Kun je voorstellen hoeveel wat over je heen komt!! Direct hierna in Ripsaw Falls gegeaan dit is een waterbaan met boomstammen en ook hier wordt je super nat. Je gaat er ook nog een een hele steile berg af.
Daarnaast ligt Jurassic Park, ook een hele coole attractie. Ga je door "echte Dino's" Heel mooi gemaakt!! En we wilde natuurlijk graag in de Hulk. Die nog een beetje sneller dan Kraken in Seaworld gaat!! Maar dewachttijd was 60 min!! Toch maar gedaan en hij was te gek. Je wordt afgeschoten en dan je ook een keer of 10 over de kop. We hadden trouwens geluk want er kwamen donkere wolken en er werd al omgeroepen dat,als het ging onweren de attractie gesloten werd. Stonden we 50 min in de rij!! Maar we hebben het gehaald, 30 min later ging hij dicht. We hadden alles gezien en zijn toen gaan etenbij Hard Rock Cafe. heel goed gegeten. Wilden nog het vuurwerk gaan bekijken bij Universal Studio's maar het begon weer te hard te regenen. helaas Pindakaas!!!

22-07-07
Vandaag nog een dagje lekker uitrusten want morgen moeten wij helaas weer naar huis. Vanavond hebben wij met mijn zus afgesproken die met haar man en zoon en dochter naar Las Vegas zijn geweest. Mijn Schoonbroer z'n broer woont in Orlando dus gaan ze ook nog een weekje bij hem logeren, Hele leuke avond gehad met de hele familie, zijn bij een Japanner gaan eten en hebben weer zo als altijd in een deuk gelegen. daarna nog even naar Down town geweest en toen voor de laatste keer met het gezellige bootje terug naar het Hotel.

23-07-07
Vandaag onze laatste dag. snik snik. Kon hier nog wel een weekje blijven. Zijn nog even gaan zwemmen en nog even genoten van het zonnetje dat hier in Nederland niet meer zoveel schijnt de laatste tijd.
Om 3u vertrekt het vliegtuig. Hadden ook nog vertraging en miste zo bijna onze 2de vlucht naar schiphol. Ging op het nimmertje goed, hadden nog 15 min om over te stappen!!!! En hebben dus gerend. Ze hadden ons al een back-up vlucht gegeven maar dan was er nogeen een tussenlanding in Dublin!! Gelukkig was dit niet nodig pfff.

24-07-07
Zijn vanmiddag thuis aangekomen. Weer blij om pap en mam te zien en oma natuurlijk die nog veel blijer was dat wij gezond en wel terug waren van die verre reis.
Was een super vakantie, wel ook een hele dure, met al die pretparken!!
maar weer een ervaring rijker en iets om nooit meer te vergeten!! Wens iedereen die nog moet gaan, net zo'n super vakantie toe.

Groetjes,
Chantal

p.s. Zal nog proberen er foto's tussen te zetten als ik tijd heb pffff

cybertal
01-08-07, 14:31
Waren natuurlijk ook heel nieuwschierig waarom dat alarm was afgegeaan in EPCOT.
Maar er mocht niemand iets over zeggen!!! Helaas dus!!

We waren trouwens bij Fantasmic in MGM en Luc en ik wilde wel eens weten
hoeveel mensen er in dat stadion paste?? Dus vroegen wij een medewerker van MGM
hoeveel mensen er indat stadion konden maar ook dit mocht hij niet vertellen!!
Hij wist het wel!!
Ik denk dat dit alles met veiligheidsoverwegingen te maken heeft.

Groetjes,
Chantal

Hier nog een paar leuke foto's van onze vakantie ;

http://img369.imageshack.us/img369/6800/orlando2007001zc0.jpg (http://imageshack.us)

http://img369.imageshack.us/img369/4184/orlando2007002zt4.jpg (http://imageshack.us)

http://img369.imageshack.us/img369/1285/orlando2007009bx5.jpg (http://imageshack.us)

http://img369.imageshack.us/img369/900/orlando2007017hh0.jpg (http://imageshack.us)

Hier de ratten uit Ratatouille, de Disney tekenfilm die 1 aug. in pemiere is gegaan.

http://img529.imageshack.us/img529/1452/orlando2007003ie8.jpg (http://imageshack.us)

http://img529.imageshack.us/img529/8601/orlando2007004oq9.jpg (http://imageshack.us)

Hier nog een paar actie foto's van Seaworld.
Als Jamie-Lee had mogen meedoen aan de show was ze zo groot met een foto op het scherm gekomen. Jammer he?

http://img529.imageshack.us/img529/4715/orlando2007006cn9.jpg (http://imageshack.us)
Regenweer bij Universal Studio's, bleef helaas de hele avond regenen!

http://img375.imageshack.us/img375/1027/orlando2007024fx9.jpg (http://imageshack.us)

Met deze bootjes gingen we van ons Hotel naar Town Down.
Super gezellig en heel relax.

Mijn 2 stoere schatten op een Harley!

http://img375.imageshack.us/img375/1596/orlando2007019yr0.jpg (http://imageshack.us)

http://img168.imageshack.us/img168/166/orlando2007033lt0.jpg (http://imageshack.us)

Eindelijk eens een foto met Donald Duck.