PDA

Bekijk Volledige Versie : Menu balk doet raar?



calypso
28-07-07, 00:12
Klopt het dat de menu balk raar doet na die update van vanavond?
Bij mij loopt die helemaal het scherm uit nu..

Weet niet of jullie dit ook hebben?

deh78
28-07-07, 00:20
Ja precies bij mij ook...

Dennis

Njit
28-07-07, 00:47
Het klopt dat het niet klopt. Daniel is bezig geweest met een forum update. En daar is iets vreemds misgegaan. We zijn ermee bezig.

Michael66
28-07-07, 02:58
2x Nieuwe berichten in de bovenbalk en .... waar is m'n "naar boven" gebeven?

succes!!

Njit
28-07-07, 10:06
Met het updaten naar een nieuwe versie moeten alle template wijzigingen opnieuw doorgevoerd worden. Daniel was hier 's avonds laat nog mee bezig. Ik denk dat hij er niet helemaal uitgekomen is en vandaag verder gaat.

Dus nog even geduld.

Daniel
28-07-07, 12:12
Ben gisteren een paar uur zoet geweest met het updaten van de forumsoftware en daar komt aardig wat knip- en plakwerk bijkijken. Kennelijk is dat niet overal goed gegaan. Ik heb zojuist nog wat dingetjes gerepareerd waaronder de menu balk. Ik heb nu nog 2 puntjes staan die ik later ga proberen te repareren:


Kijken waar de "Naar boven" is gebleven en weer terugplaatsen uiteraard
De volgorde van de kolommen weer in oorspronkelijke staat terugbrengen.Als er nog meer zaken zijn dan hoor ik het graag!

bono
28-07-07, 12:14
Helemaal geweldig Daniel, =D>

Bedankt maar weer!

Gr. monique

calypso
28-07-07, 15:55
Ben gisteren een paar uur zoet geweest met het updaten van de forumsoftware en daar komt aardig wat knip- en plakwerk bijkijken. Kennelijk is dat niet overal goed gegaan. Ik heb zojuist nog wat dingetjes gerepareerd waaronder de menu balk. Ik heb nu nog 2 puntjes staan die ik later ga proberen te repareren:

Kijken waar de "Naar boven" is gebleven en weer terugplaatsen uiteraard
De volgorde van de kolommen weer in oorspronkelijke staat terugbrengen.Als er nog meer zaken zijn dan hoor ik het graag!

Dank je voor de update, en als ik nog wat vind hoor je het
=D>