PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: marloes burger



burger
25-07-07, 13:44
Hallo Floridafanaten,
Ik ben marloes en wij ( 8 volwassenen en 8 kinderen 12,9,7,6,5,4,3,3) gaan volgend jaar in de meivakantie 3 weken naar Florida ter ere van mijn schoonouders 45 jarig huwelijk. Ik werk zelf op een reisbureau en heb vluchten voor ons geboekt met Delta Airlines via new York, dat betekent dat we op de terugweg ook nog 3 nachten naar NYC gaan...
De eerste 9 nachten hebben we een enorme villa geboekt bij Kissimmee om alle parken te bezoeken en lekker te relaxen in het ook enorme zwembad...
daarna zullen we naar de westkust rijden waar we ook 4 nachten een villa hebben in rotonda. Hiervandaan willen we dan de evergaldes gaan bezoeken. Dan rijden we via de Keys naar miami waar we ook nog 2 nachten zullen blijven en dan naar new york.
Ik hoop dat het een hele leuke reis wordt en dat de kinderen de tijd van hun leven hebben zo met elkaar!

Njit
25-07-07, 13:46
Dat klinkt als een hele onderneming. Hoe hebben jullie dat qua vervoer geregeld?

Mickey99
25-07-07, 14:19
Welkom op dit leuke forum.

Met zo'n grote groep inderdaad een hele onderneming maar ook iets om nooit meer te vergeten lijkt mij.

Ik wens je veel lees- en postplezier hier op het forum en succes met alle voorbreidingen.

Groetjes,
Sonja

bono
25-07-07, 16:07
Halloootjes,

Leuk hoor mijn de hele bubs naar WDW en dan nog in een grote villa en de rest van de rondreis zal ook super zijn.
Hopelijk werkt het niet verslavend......;) zoals bij rest, al hoe wel het wel makkelijk is dan weet je in iedergeval al wel waar je volgend jaar naar toe gaat .......;)

Heel veel voorpret, zoek, post en lees toestanden hier.

Gr. Monique

Marjol
25-07-07, 17:18
Welkom op het forum! Leuk zeg, met zestien man naar Florida! Wij gaan ook in de meivakantie dus ik zal mijn ogen openhouden voor grote groepen die Nederlands praten :D

calypso
25-07-07, 17:45
Welkom op dit zonnige forum, veel plezier hier ;-)

burger
25-07-07, 21:00
Wij huren een per gezin( 4) een auto zodat een ieder ook gewoon kan doen en laten waar ie zin in heeft. Je hoeft natuurlijk niet elke dag met elkaar weg. Schoonzus heeft er ook nog familei zitten dus die zullen ze ook nog wel bezoeken. Het wordt in iedergeval wel een drukke vakantie!!!

Nancy74
25-07-07, 21:44
Hallo MArloes,

Wat grappig ook ik werk op het reisbureau en wij gaan met de familie van 6 volwassenen en 5 kids ( 14,10,9,7 en 5) in de mei vakantie 17 dagen!!

Wij maken eerst een cruise met de carnival en zullen dan 1 week in en hotel in Orlando verblijven.....

Welkom hier!!

ienelien
26-07-07, 00:04
Hallo Marloes,

Ziet er goed uit die vakantie van jullie. Mijn ouders (ook Burgers) waren vorig jaar 45 jaar getrouwd. Maar dat zijn niet van die globetrotters !!
Wij wel. We kijken al weer uit naar de mei-vakantie ......

Ien