PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Rvdboomen: Orlando - Miami



rvdboomen
24-07-07, 20:44
We gaan in september een reis maken naar Amerika. Van 1-15 sept naar West-USA. Vanuit San Francisco vliegen we daarna naar Orlando.
Daar komen we op 15-09 aan en we vliegen op 23-09 vanuit Miami naar huis.

Nu heb ik al diverse reisschema's gemaakt maar kom er niet uit. West_USA is al helemaal rond, Florida wil niet lukken. Vandaar na mijn poging op een ander forum deze tweede poging op een echt Florida forum.

Omdat de West-USa reis intensief is willen we het in Florida relax doen. Veel aan het strand liggen, en lekker uitrusten.

Wat ligt er vast?

15-09 aankomst Orlando
16-09 Bezoek Seaworld
17-09
18-09
19-09
20-09
21-09
22-09 Miami
23-09 Vertrek naar huis

We willen het strandgedeelte graag aan de golf v mexico doen, in een gezellig plaatsje met mooie stranden. Daarna graag door via de Everglades naar Key West en dan door naar Miami, eventueel Fort Leuderdale Ik weet niet of dit alles binnen de tijd past.
Graag ontvang ik tips over hoe ik de reis het beste kan indelen.
Ik heb er ondertussen al heel veel uren in gestopt, maar kan de knoop niet doorhakken. Ik hoop dat jullie goede tips hebben zodat ik eindelijk de hotels kan gaan zoeken!!

rvdboomen
24-07-07, 22:24
We hebben weer een paar uur gezeten, en hebben de route vastgelegd.

Za 15 sept: San Francisco – Orlando
Zo 16 sept: Seaworld
Ma 17 sept: Orlando – Everglades/Marco Island
Di 18 sept: Marco Island – Key West
Wo 19 sept: Key West
Do 20 sept: Key West
Vr 21 sept: Key West - Miami beach
Za 22 sept: Miami Beach
Zo 23 sept: Miami – Amsterdam
Ma 24 sept: Thuis

Is dit te doen? En hebben jullie tips voor hotels?

bono
25-07-07, 17:10
Hoi,

Voor de Key's is het southernmost wel erg aangenaam, voor Miami is het RUI ook erg fijn, lekker dicht bij het strand, winkels, art deco district en ze hebben een super ontbijtje..........................

Groetjes Monique

p.s. overbeide zijn al topics aan versleten dus via de zoekfunctie kan je die zo vinden!!

pascalbrouwers
26-07-07, 00:05
We hebben weer een paar uur gezeten, en hebben de route vastgelegd.

Za 15 sept: San Francisco – Orlando
Zo 16 sept: Seaworld
Ma 17 sept: Orlando – Everglades/Marco Island
Di 18 sept: Marco Island – Key West
Wo 19 sept: Key West
Do 20 sept: Key West
Vr 21 sept: Key West - Miami beach
Za 22 sept: Miami Beach
Zo 23 sept: Miami – Amsterdam
Ma 24 sept: Thuis

Is dit te doen? En hebben jullie tips voor hotels?

Dit is denk ik goed te doen.
Niet teveel reizen de laatste dagen, gewoon lekker uitrusten, lekker eten etc.Denk dat jullie een goede keuze gemaakt hebben om lekker lang in Key West en Miami te blijven.


Houdt er rekening mee een ritje miami - Key west = +/- 4 uurtjes....

Neem een leuk romantisch hotelletje in Key West( of te wel een INN).
De Inns vind ik overigens veel leuker als de hotels die er liggen.
Die zijn natuurlijk ook goed maar een Inn of bed and breakfast heeft toch iets extra's.
Kijk en hier: http://www.douglashouse.com/
Deze hadden wij dit jaar geboekt ( gewoon online), echter we mochten er niet heen met een klein kind :sad: dus weer moeten cancelen....

Toen hebben we gekozen voor en hotel aan de rand van Key West nl deze: http://www.theinnatkeywest.com/ . Dit hotel is ons super bevallen.
Een geweldig zwembad ( grootste van Key west) zeer mooie kamers en shuttle service naar Het cemtrum.
Dit hotel geboekt bij American Vacation.


Groet,
Pascal

rvdboomen
26-07-07, 12:56
Heb de route iets aangepast om de reis van orlando naar Key West relaxer te maken zodat we og kunnen stoppen onderweg:

Za 15 sept: San Francisco – Orlando
Zo 16 sept: Seaworld
Ma 17 sept: Orlando – Sarasota
Di 18 sept: Sarasota - via kust en Everglades - Florida city?
Wo 19 sept: Florida City - Key West
Do 20 sept: Key West
Vr 21 sept: Key West- Miami beach
Za 22 sept: Miami beach
Zo 23 sept: Miami – Amsterdam
Ma 24 sept: Thuis

De hotels in Key West zien er goed uit. Wat is het voordeel van centraal in de buurt van Duval street te zitten. Is dit puur in de avond fijn als je iets gaat eten of drinken? Waar kun je aan het strand liggen/snorkelen? Is dat ook bij the inn?