PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Hyatt Regency Orlando International Airport, Orlando



Corry
22-07-07, 12:16
Heeft iemand ervaring(en) met het Hyatt Regency op of bij Orlando Airport?

Ebelix
24-07-07, 12:32
Helaas geen ervaring met dit Hyatt hotel. Ik heb wel ervaringen met andere Hyatt hotels en die zijn altijd positief. Hyatt is altijd een zekere keus voor een hotel.

reneefrankrijk
07-10-07, 13:20
Hallo Corry,
Mischien ben ik wel te laat, maar toch maar even onze ervaring neerzetten.
Wij hebben op 24 juni 2000 in dit hotel geslapen en vonden het geweldig. Onze kinderen waren toen net 3 en net 6. Het was om 18.30 al donker en druk bij de auto verhuur balie's en wij wilden niet in het donker naar een hotel gaan zoeken. Dus we hadden dit hotel 3 dagen tevoren, telefonisch, gereserveerd. Wat een verademing! Prachtige kamers, met een balkon wat uitkijkt over het atrium en lobby. Werkelijk schitterend. Daarna zijn we rustig door het vliegveld gelopen, hebben we wat drankjes en snacks gekocht voor op de kamer en toen de drukte weg was zijn we bij de auto verhuur gaan vragen of we de dag erna de auto konden ophalen. Dat was geen probleem en de volgende ochtend was er geen kip dus we waren zo weg.
Wij vonden het ideaal. Helaas hangt er tegenwoordig een fiks prijskaartje aan, wij betaalden $ 99 voor 1 nacht, maar dat was een aanbieding.

Corry
07-10-07, 14:58
Hallo Rene, leuk om te horen hoor. Wij gaan pas in mei 2008. Ik heb 'm geboekt via priceline en had 'm voor $ 90.00 dus met de huidige koers(het is al van mijn rekening afgeschreven) kom ik op een € 68.00. Helemaal goed dus.:D

moonlight91
15-07-10, 21:52
dit topic stamt al uit 2007, ik ben benieuwd of er ondertussen al meer mensen ervaringen hebben met het verblijf in het hotel..
zit namelijk in overweging om na landing gelijk lekker in bed te kunnen duiken en de volgende morgen fris de auto in te kunnen stappen

Lelli Kelly
16-07-10, 15:47
dit topic stamt al uit 2007, ik ben benieuwd of er ondertussen al meer mensen ervaringen hebben met het verblijf in het hotel..
zit namelijk in overweging om na landing gelijk lekker in bed te kunnen duiken en de volgende morgen fris de auto in te kunnen stappen

Wij hebben dit hotel geboekt voor onze eerste nacht in Orlando. We vertrekken 7 november dus daarna kan ik je mijn ervaring vertellen.
Ik heb een vriendin die hier vorig jaar heeft geslapen met haar 2 kinderen en zij heeft het mij aangeraden om ook te doen (omdat wij ook met een klein kind gaan). Ik heb de kamer geboekt via Hotels.com met nog 10% korting eraf omdat ik een kortingscode had ontvangen via mijn mailbox. Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je af en toe een kortingscode toegestuurd.

moonlight91
16-07-10, 15:59
ik heb idd ook de kortingsbon van hotels.com gekregen
helaas is die maar geldig tot op zekere datum
wij vertrekken pas op 22 april dus helaas kan ik er geen gebruik van maken
wel ben ik benieuwd naar jou ervaring in de tussen tijd
aangezien we sāvonds landen en ook een kind bij hebben
willen we deze keer op het vliegveld overnachten omdat we aan het begin vd vakantie toch maar 1 overnachting in orlando hebben
afgelopen keer zijn we wel naar een hotel in orlando gegaan en opzich was dat goed te doen,maar toen hadden we een 14dagen funvakantie in orlando
deze keer een rondrit door florida,dus zie ik het nut niet om sāvonds laat nog 20/30 minuten te gaan rijden naar een hotel

Lea
16-07-10, 20:05
Wij zijn er voor een nacht geweest op 29 mei en is erg netjes en ruim opgezet hotel.
Voor een of 2 nachten goed te doen hoor.
Je kan ook op mijn blog kijken bij de maand mei zie je meteen wat foto's.

Lelli Kelly
26-11-10, 16:21
We hebben in dit hotel 1 nacht geslapen op 7 november. Na de lange vlucht konden we heerlijk gelijk ons bed inrollen.
Een mooi hotel, erg netjes allemaal. Een aanrader als je na de lange vlucht eerst wil gaan slapen. Wij hadden ervoor gekozen dit te doen omdat we onze dochter van 3 jaar bij ons hadden.

Lea
26-11-10, 20:33
Het is niet een van de goedkoopste hotels maar ontzettend makkelijk zo op dat vliegveld, wij waren ook blij dat we de eerste nacht daar geslapen hebben na een vermoeiende reis.