PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Nancy



Nancy74
19-07-07, 20:12
Hallo ik zal me even kort voorstellen!!
Ik ben Nancy, getrouwd met Peter en samen hebben we 2 kinderen van 9 en 4 jaar!

11 Jaar geleden was onze eerste Florida ervaring en sinds dien zijn we helemaal USA verslaafd.
Komende Arpil zullen we met de hele familie een cruise gaan maken vanuit Port Canaveral en daarna nog een week verblijven in een of ander leuk hotel.

Ik hoop dat ik misschien hier nog wat leuke tips en ideen kan opdoen.

Ta2 Gerrit
19-07-07, 20:34
Welkom op dit leuke forum. Amerikaverslaafd klinkt hier heel bekend, dus je zult je hier thuis voelen.
Van een cruise weet ik niks (hooguit de veerboot naar Engeland of Terschelling) maar voor de extra week die jullie willen doen raadt ik een leuke villa met zwembad aan.

Als je hier geen tips en ideën opdoet, is het einde zoek. Snuffel wat rond, met name bij de reisverslagen, en je zult genoeg vinden.
En als je dan nog vragen hebt, kun je ze gerust in de groep gooien :-)

pieterpostma
19-07-07, 20:58
Hallo Nancy, vervelend zo'n Florida verslaving :lol: . Zo'n cruise zou ik ook nog wel eens willen doen, misschien wil wel een reisverslag bijhouden?
In ieder geval ben ik (ook) benieuwd naar jullie reisplannen. In ieder geval veel pezier met de voorpret.

oant sjen,
Pieter Postma

:-\" :-\"

Mickey99
20-07-07, 07:30
Welkom op dit leuke forum.

Je zult hier nog genoeg medeverslaafden zien te vinden :wink: .

Gezellig dat jullie met de hele familie een cruise gaan maken. Om hier ervaringen over te kunnen lezen moet je de zoekfunctie maar eens gebruiken. Afgelopen april heb ik zelf voor het eerst een cruise gemaakt (ook vanaf Port Canaveral) en ik vond het super!

Veel lees- en postplezier hier op het forum.

Groetjes,
Sonja

calypso
20-07-07, 08:29
Welkom op dit zonnige forum
EN ja als Ameirka verslaafde kun je hier lekker af kicken ;-)

Veel plezier hier, en met de voorbereiding van je reis.

Nancy74
20-07-07, 09:07
Bedankt voor jullie berichtjes!!!
Wij hebben ruim 2 jaar geleden al eens een cruise gemaakt, zonder kinderen;-) en zijn heel benieuwd hoe het ons met kinderen zal bevallen!!

De villa was eerst wel het idee, maar om mijn vader beetje rust te gunnen hebben we besloten voor een hotel te gaan, hij kan niet zo goed tegen 5 kids de hele dag op zijn lip:-\"

bono
20-07-07, 16:37
Hoi Nancy,

Welkom!!

Wel leuk zo met een hele bubs naar WDW te gaan en op Cruise :wink:

Ik weet niet met hoeveel mensen je in totaal gaat maar anders kan je misschien wel 2 villa's huren!
Maar ja hotels en zo zijn ook erg leuk en dan heb je altijd net iets meer vakantie dan in een villa of huisje............

succes in iedergeval...............

Gr. Monique