PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Elke



elke
19-07-07, 12:42
Hallo,
Ik ben Elke uit Roeselare, België.
Ik ben 25 jaar en werk als maatschappelijk assistent. Naast reizen is tennis mijn grote hobby.
Amerika is een van de bestemmingen waar ik meest geweest ben. Zo heb ik reeds los angeles, san fransico, las vegas, grand canyon, ne-work, washington, niagara falls... bezocht.


In oktober 2007 ga ik van 4 tot 16 oktober naar Florida.
Enkele jaren terug ben ik reeds in Florida geweest en heb dan voornamelijk Orlando bezocht, met zijn verscheidene pretparken.
Deze keer vliegen we naar Miami en is het de bedoeling om meer het zuiden te verkennen. Eventueel denken we eraan nog een stop te maken in Orlando om nog 1 park te doen, puur uit nostalgie.

BIj het surfen op internet om de reis wat uit te stippelen, ben ik op dit forum beland. Ik ben ervan overtuigd (na wat vluchtig kijkwerk) dat dit forum me een heuse meerwaarde kan bieden.

Alle tips, suggesties (omtrent plaatsen, boeken van hotels...) zijn meer dan welkom.

Alvast bedankt!!

Njit
19-07-07, 12:57
Welkom Elke. Je hebt al aardig wat van de USA gezien. De beste manier om informatie te verzamelen op het forum is het lezen van Reisverslagen en het gebruik van de zoekfunctie.
Mocht je concrete vragen hebben dan beantwoorden we die uiteraard graag.

Veel plezier met uitstippelen..

calypso
19-07-07, 17:38
Welkom op dit zonnige forum Elke.
Zo te zien weet je precies waar je na toe wilt. gezien je eerdere ervaring van Amerika. Maar als je nog tips wilt voor Florida dan zit je hier natuurlijk goed.
Begon maar een lekker wat reisverslagen te lezen zul je zien dat er veel te doen is.

Succes met de planning, en veel plezier hier.