PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Tile



Tile
18-07-07, 21:57
Hallo,

Ik ben Tim Leyers. Tile ;-)
Sinds gisteren ben ik op dit forum geregistreerd,
Waarom?? :-\"
Omdat wij van plan zijn om een Florida trip te maken.
In de eerste plaats voor de pretparken,
ik ben namelijk een pretpark fanaat in hart en nieren.
Ik ben al sinds jaren lid van het rollercoaster.be forum, en was er ook enkele jaren moderator.

Dit forum is een ongelooflijk hulpmiddel om op een leuke manier de reis voor te bereiden. Het is namelijk zo dat wij onze (ik heb een vrouw en twee jonge tieners) florida reis in 2 delen willen opsplitsen, deel 1 orlando en de parken, deel 2 miami met de keys, Everglades, ...

zo, dit was mijn eerste post hier. En het zal niet de laatste zijn denk ik :lol:

SpaceAce
18-07-07, 22:46
Hey Tim,

Allereerst welkom op het forum! Heel erg tof om te horen dat jij ook een pretpark-fanaat bent :D Wij hebben vorig jaar een echte pretparkvakantie gedaan in Noord-Oost USA. Elf pretparken en 60 achtbanen! (zie onze homepage (http://www.huizedenbosch.nl) voor een reisverslag en foto's).

Afgelopen jaar hebben wij vrijwel dezelfde reis gemaakt als wat jullie nu van plan zijn. Zo'n anderhalve week rondje Florida en anderhalve week Orlando, zie onze weblog (http://rondreisflorida2007.wordpress.com/) (ben nog niet helemaal up-to-date, van de 26 dagen ben ik nu bij dag 18 ).

Heel veel plezier met jullie voorbereidingen!

Groetjes,
Linda

Tile
18-07-07, 22:55
Afgelopen jaar hebben wij vrijwel dezelfde reis gemaakt als wat jullie nu van plan zijn. Zo'n anderhalve week rondje Florida en anderhalve week Orlando, zie onze weblog (http://rondreisflorida2007.wordpress.com/) (ben nog niet helemaal up-to-date, van de 26 dagen ben ik nu bij dag 18 ).



ik had daarnet jullie weblog al gevonden en gelezen !! Super gewoonweg !!!
Wij gaan door omstandigheden wel maar 15 dagen in totaal kunnen gaan, dus wij moeten wel keuzes maken uiteraard. Tis net dat wat ik aan het uitzoeken ben. De parken is niet zo moeilijk ben wel thuis in dit wereldje hé :lol: Maar de rest van de reis uitstippen ligt moeilijker....

Njit
18-07-07, 23:00
15 dagen - dat is heel veel keuzes maken. Maar de reis zal er niet minder leuk om worden..

calypso
19-07-07, 06:59
Welkom op dit zonnige forum Tile.
Veel plezier hier en met je voorbereiding van je reis. Voor Pret parken zit je in Florida natuurlijk ook helemaal goed dus weet zeker dat jij en rest van de familie daar veel plezier zullen hebben. En 15 dagen is leuk genoeg om een goede indruk van alles te krijgen, je zult het Florida virus te pakken krijgen ;-)

Mickey99
19-07-07, 07:23
Welkom op dit leuke forum.

15 dagen is mooi voor een eerste bezoek aan Florida maar het zal zeker smaken naar meer :wink:

Veel lees- en postplezier hier op het forum en succes met de voorbereidingen van jullie reis.

Groetjes,
Sonja

SpaceAce
19-07-07, 17:52
15 dagen - dat is heel veel keuzes maken. Maar de reis zal er niet minder leuk om worden..

Of je blijft lekker in Orlando en gaat uitgebreid voor de parken. Dat is prima te doen in twee weken. Rondreis en Orlando in 15 dagen is wel erg "racen" (of alleen een rondreis natuurlijk... maarja, als jullie hetzelfde zijn als ons... dan weet ik wel waar de voorkeur ligt ;) )