PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Disney resorts "Concierge level"



Hannah
16-07-07, 09:34
Hoi!
Wat zijn nou precies de voordelen van verblijven in een Disneyhotel op concierge level, naast een aparte incheck-balie?
Wat ik er al van heb begrepen is dat je in een lounche kunt ontbijten en koffie drinken etc. Maar zit dat al bij de prijs in? Als je kijkt hoeveel je meer betaalt, dan zou je het haast denken....maar is dat wel zo?

Is er ook een 'supermarkt'/levensmiddelenwinkel in de buurt waar we (zonder huurauto) water en eigen brood kunnen halen?

Alvast bedankt!:lol:

Njit
16-07-07, 09:39
Wat zijn nou precies de voordelen van verblijven in een Disneyhotel op concierge level, naast een aparte incheck-balie?
Wat ik er al van heb begrepen is dat je in een lounche kunt ontbijten en koffie drinken etc. Maar zit dat al bij de prijs in? Als je kijkt hoeveel je meer betaalt, dan zou je het haast denken....maar is dat wel zo?

Hier wat meer info en reviews: http://allearsnet.com/reviewpost/showcat.php?cat=31

Tinkerbell
16-07-07, 10:49
Er hoort dan ontbijt bij,de hele dag door niet alkoholische drankjes met snacks en `s avonds wijn met kaas(hapjes).
http://disneyworld.disney.go.com/wdw/resorts/roomsDetail?id=GrandFloridianResortGuestRoomsListi ngPage

Het is idd. een flinke prijs maar wel de moeite waard vinden wij persoonlijk.

Ik heb in het Grand Floridian in WDW een kamer op congierge level geboekt. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.

Hannah
24-07-07, 12:20
Ja! Ik ook!
Wij willen graag in de Yacht club, maar ik weet niet zeker of conciege-services willen...het is wel erg prijzig! Onze vakantie zal bestaan uit 1 week Disneyworld en 10-14 dagen de rest van Zuid-Florida: Miami, Key-West en de Everglades...dus we willen het niet al te duur maken.....

Maar ik wil het wel heel graag hoor!

Veel plezier in het Grand Floridian! Prachtig lijkt me dat ook!! :p

Tinkerbell
24-07-07, 13:25
Zo hebben wij ook de reis in de planning staan. Eerst een dag of 14 Florida bekijken en dan de laaste week in WDW.
Het is wel een hele prijs idd ,maar als ik dan merk hoe veel je er gebruik van maakt en je verrekend dat, valt het allemaal reuze mee.

Mickey99
24-07-07, 13:29
Volgens mij een beetje tegenstrijdig... Willen logeren in de Yacht Club in Disneyworld (misschien op conciergelevel) maar het niet al te duur willen maken :mrgreen:

In ieder geval veel plezier!

Hannah
24-07-07, 14:04
Haha, je hebt gelijk! We willen wel een comfortabele reis...Maar een standaard kamer en een congierge kamer scheelt behoorlijk hoor!
We zullen het eens overwegen!!