PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Vic



Vic
12-07-07, 22:09
Wij hebben ons ingeschreven op het Florida Forum omdat wij een 14-daagse reis geboekt hebben voor november 2007.
En langs deze weg hopen we zo veel mogelijk informatie te vinden over Florida.:roll:

pascalbrouwers
12-07-07, 22:23
Wij hebben ons ingeschreven op het Florida Forum omdat wij een 14-daagse reis geboekt hebben voor november 2007.
En langs deze weg hopen we zo veel mogelijk informatie te vinden over Florida.:roll:


Welkom Vic,
Leuk om je erbij te hebben.

Waar gaan jullie heen.
Maken jullie een rondreis, of blijven jullie 14 dagen ergens "hangen".

Laat iets meer weten.


Antwoorden zul je hier genoeg vinden en krijgen.

Veel succes, met het zoeken na info.
Pascal

pieterpostma
13-07-07, 11:00
Hee Vic ook van harte welkom. Leuk vooruitzicht en natuurlijk al veel plezier met de voorbereidingen. Ja, we zijn best wel nieuwsgierig hier naar wat iedereen van plan is te gaan doen in Florida. Zo genieten we iedere keer zelf ook weer een beetje mee.


oant sjen,
Pieter Postma

:-\" :-\"

calypso
13-07-07, 13:14
Welkom op dit zonnige forum Vic, voor informatie zit je hier goed hoor, genoeg te vinden.

veel plezier hier.

Vic
13-07-07, 17:10
Welkom Vic,
Leuk om je erbij te hebben.

Waar gaan jullie heen.
Maken jullie een rondreis, of blijven jullie 14 dagen ergens "hangen".

Laat iets meer weten.


Antwoorden zul je hier genoeg vinden en krijgen.

Veel succes, met het zoeken na info.
Pascal
Wij verblijven in de Marriot's Grande Vista Resort, niet ver van Orlando.
Uiteraard willen we zoveel mogelijk zien - Disney World zal een abonnement van een dag of 5 worden - ook Cape Canaveral staat zeker op het programma. En verder moeten we nog uitzoeken.
We (mijn vrouw en ik) zijn ginds samen met mijn schoonbroer en mijn schoonzus. Elk zijn eigen appartement en we huren ook elk apart een wagen. Maar we zullen ook samen wel het één en het ander plannen.
Het is pas in november.. we hebben dus nog efkes tijd om voldoene informatie te zoeken en te plannen.