PDA

Bekijk Volledige Versie : Vegetarisch eten in Florida



Vera
12-07-07, 21:23
Hallo allemaal!

Ik zie allemaal geweldige restauranttips voorbij komen, maar met volop steaks, hamburgers en spareribs! Kom je als vegetariër nog aan een hapje eten in Florida? En hoe is het in de (Disney)parken? Of is het dan 4 dagen friet voor mij :razz: ?

Manlief en kind lusten wel een stukje vlees, dus het hoeft geen speciaal vegetarisch restaurant te zijn, maar het zou wel fijn zijn als er tenminste 1 vegetarisch gerecht op de kaarten staan...

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes,

Vera

Njit
12-07-07, 21:30
Een overzicht van het vegetarische eten in Disney: http://www.allearsnet.com/din/vegcsparks.htm

jaap
13-07-07, 04:28
Mijn vrouw en dochters zijn al jaren vegatarisch. Vandaag gegeten bij cheese factory; pasta met vier soorten kaas (heerlijk).en broodje met gegrilde champigon, tomaat, uien en patat. Gisteren bij ruby tuesday spinazie met nacho's gegeten en broccolli kaas soep. Eergisteren bij taco bell; taco schelp en bean/rice burito.
Als je niks lekkers op de kaart ziet kan je ook verschillende bijgerechten (side tables) bestellen, zoals patat, broccoli, macaroni met kaas of pilaf rijst. Je moet er dan wel meerdere nemen, want 1 bijgerecht is te weinig. Op deze manier kan je voor jezelf toch een lekkere vegetarische maaltijd samenstellen. Een andere optie is dat je een voorgerecht neemt als avondmaal.
Ook kan je een restaurant kiezen waar ze een buffet hebben. Dan kan je opscheppen wat je wilt. Bijvoorbeeld bij de Golden Corral of Ponderosa.

Marcelg
13-07-07, 05:49
Cafe (ja dit is de naam) in Southard street in Key West, een vegetarish restaurant, erg goed eten.

corrus
13-07-07, 18:17
Hallo allemaal!

Ik zie allemaal geweldige restauranttips voorbij komen, maar met volop steaks, hamburgers en spareribs! Kom je als vegetariër nog aan een hapje eten in Florida? En hoe is het in de (Disney)parken? Of is het dan 4 dagen friet voor mij :razz: ?

Manlief en kind lusten wel een stukje vlees, dus het hoeft geen speciaal vegetarisch restaurant te zijn, maar het zou wel fijn zijn als er tenminste 1 vegetarisch gerecht op de kaarten staan...

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes,

Vera

Vegetariër of Veganist...

Da's wel belangrijk...

Vera
15-07-07, 21:46
Hallo allemaal,

Bedankt voor alle reacties, hartstikke fijn! Het ging me om vegetarisch eten, niet om veganistisch. Ik heb heel wat tips gekregen waar ik iets mee kan, dank jullie wel!

Groetjes,

Vera