PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisorganisatie: Webholidays



Fan
31-01-05, 17:09
Hoi allemaal,

Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met webholidays??
Zou heel graag ervaringen weten, goed of slecht. Heb net offerte bij ze opgevraagd en het klinkt allemaal wel goed, maar ik kan maar heel weinig informatie over hen vinden. Alvast weer bedankt.
Groetjes Fan

petra
31-01-05, 17:19
Hoi Fan,
Je bedoelt webholidays uit Nieuwegein?? Wij hebben daar geboekt en zijn erg blij. Vorig jaar hadden ze ook nog een last minute voor ons, maar hebben we toen niet gedaan (geen geld genoeg) Ze hebben ons een hele goede aanbieding gedaan, met villa en vette auto.....dus 'k zou zeggen;DOEN :!:
Groet Petra

Fan
31-01-05, 17:23
Hoi Petra,

Ja die uit Nieuwegein bedoel ik inderdaad. Daar ben ik blij mee dat je erover te spreken bent. Ik begrijp dus dat alles goed geregeld was. Het voordeel bij hun vind ik dat je al heel snel na boeking hoort in welke villa /woning je terecht komt. Nou misschien dat er nog meer reacties komen maar ik ben al gelukkig met deze positieve reactie.
Dank je wel

Groetjes Fan

petra
31-01-05, 17:25
My pleasure....
Ik vond ze zo aardig aan de telefoon....
Maar ja de aanbieding is het belangrijkst, nietwaar. Wanneer gaan jullie?
Groet weer Petra

Fan
31-01-05, 17:30
Hoi Petra,

Wij gaan pas weer op 26 december, zijn net terug helaas. Maar zoals al vele mensen hier vertelden, florida is verslavend hoor hahahaha. Maar gezien de prijzen van de tickets kun je er maar beter vroeg bij zijn. En dan kan de voorpret weer beginnen. We willen nu een combinatie maken met een cruise, als het binnen het budget valt. Maar eerst een week in Orlando, weer lekker de pretparken en winkels af.
Groetjes Fan

petra
04-02-05, 17:24
Hoi Fan, nou je hebt gelijk hoor, ik heb de tickets vandaag!!!!! al ontvangen en we gaan pas van de zomer....
Er zit een keurige beschrijving bij hoe we moeten rijden naar de villa. Helemaal geod, de voorpret gaat gewoon verder 8)
Groetjes Petra

girly1980
24-08-08, 01:41
na heel veel uren surfen op het internet kwam ik de site tegen van webholidays. voor een vlucht en 14 dagen autohuur zouden wij daar ongeveer 1200 euro kwijt zijn voor 2 personen. Klinkt dus erg goed. Maar kan nergens op i-net ecensies vinden over dat bedrijf.

Iemand die er al eens heeft geboekt? Goede/slechte ervaringen?

Ik vind toch best eng om zomaar even 1200 euro over te maken aan iets onbekends..

Teleton
24-08-08, 15:12
zouden wij daar ongeveer 1200 euro kwijt zijn voor 2 personen. Klinkt dus erg goed. ..

De reactie in dit topic is wel ruim drie jaar oud....

Hun site blinkt niet uit in duidelijkheid over de vluchttarieven. Dan weer wel inclusief tax, dan weer exclusief....Ook de aanbiedingen (Pakketreis: 4 personen in een economy auto!) vind ik discutabel.

In hoeverre dit een goed aanbod is, hangt af van wat je voor die 1200 euro krijgt. Het ziet er erg voordelig uit, reden te meer om het goed na te gaan. Heb je al een offerte? Wanneer je de data, de vliegtuigmaatschappij en de categorie auto +voorwaarden laat weten, krijg je vast wel inhoudelijke reacties van forumleden.

Het kan overigens nooit kwaad om meer offertes aan te vragen, dan weet je pas zeker of wat goed klinkt ook werkelijk goed is.....:wink:

rolthof
24-08-08, 19:11
Hoi,

Ik heb voor vakanties in de meivakantie in 2005 en in 2008 via Webholidays een reis naar Orlando geboekt. In 2005 ging het helemaal perfect en was ik zeer tevreden.

Deze keer was ik wat minder tevreden, dat zat als volgt. Ik heb een klein jaar tevoren tarieven opgevraagd bij de diverse aanbieders zoals die hier vaker voorbij komen. We wilden toen het liefst met Martinair, net als in 2005. Webholidays was de enige die een vluchttarief kon afgeven, sterker nog hij garandeerde dit tarief in een e-mail, ging bij ons om 1800 euro voor 4 tickets.

Enkele maanden later kwam er ineens een mailtje dat hij het tarief niet waar kon maken, en dat het honderden euro's per ticket duurder zou worden. Ondertussen waren de goedkoopste tickets bij andere maatschappijen van 1450 euro gestegen naar 1800 euro. Martinair zou naar ca. 2300 euro gaan.

Hierdoor zouden we dus niet meer rechtstreeks gaaan , maar met een overstap. Als we echter direct (lees 330 dagen voor de vlcht) met overstap hadden geboekt, had ons dat 300 euro gescheeld.

Uiteindelijk is er na een paar weken aanmodderen gekozen voor vliegen met US Airways vanaf Frankfurt, voor 1850 euro. De 50 euro meerprijs heeft Webholidays voor zijn rekening genomen.

Uiteindelijk bleek Martinair in de meivakantie helemaal niet te vliegen, dus wat dat betreft eind goed , al goed. Maar daar had Webholidays natuurlijk niet de hand in.

Ik heb echter wel een nare bijsmaak overgehouden aan de "gegarandeerde tarieven" van Webholidays.

Verder was echter alles prima geregeld, en de communicatie met webholidays liep ook altijd gesmeerd en de bereikbaarheid zat ook snor. Ze zijn ook aangesloten bijde SGR , dat was voor mij een must. Huizen gaan via http://www.ridgevacationhomes.com/ , wij zaten aan de US 27 , in een super villa, zeer tevreden !

Een volgende keer zal ik echter alles zelf regelen, ben ondertussen een wijs geworden Orlando ganger op dat gebied, en heb (mede dankzij dit forum) diverse adresjes voor auto , villa en vlucht.

<<Mod Michael66: tekst deels verwijderd.>>

Mvg,

Roy.

rolthof
24-08-08, 19:55
Hoi,

Zier hiervoor mijn posting : http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=67332&postcount=14

Uit thread :

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6104&highlight=airways

Ik vond het iig een stuk beter dan Martinair en we hebben geen rare dingen meegemaakt, alleen positieve ervaringen met US Airways en Frankfurt.

Michael66
24-08-08, 20:02
US Airways? Wat mij betreft never-nooit meer. Zie ons reisverslag van 2007: http://www.chantalsweb.nl/verslag_2007.htm#2007-07-30

kentcourt
24-08-08, 20:33
Hallo Roy,

Volgens mij is tussentijds eea gewijzigd (niet meer naar Orlando) door Martinair waar Henk (of welke ander aanbieder) denk ik geen invloed op kan hebben. Misschien niet al te slim om jouw garantie te geven. Ook kan je inderdaad zelf je villa uitzoeken, waarbij sommige in het bezit zijn van Nederlanders. Maar US Airways is mijjns inziens zeker geen aanrader.

rolthof
24-08-08, 23:51
Hoi,

Al lang voordat Martinair bekend maakte niet meer op MCO te vliegen, werd ons meedegedeeld dat het niet kon voor het tarief wat ons in 1e instantie was "gegarandeerd" . Enkele maanden later werd pas bekend dat MCO sowieso niet meer door Martinair werd aangevlogen in onze periode. De garantie bleek dus waardeloos. Je moet geen garanties geven op iets waar je geen invloed op hebt, dat riekt naar misleiding.

Maar waarom is US Airways geen aanrader ? Ik vind het wat kort door de bocht om dat zo te stellen zonder te melden waarom.

Karin17
27-08-08, 19:03
Wij hebben ook geboekt bij Webholiday en zijn zeer tevreden. Vorig jaar moesten wij de reis (vlucht, villa, auto) annuleren wat ook super-netjes afgewikkeld werd.
Dit jaar kregen we bij aankomst in Orlando een andere (maar niet mindere) villa met duidelijke routebeschrijving. De vliegtickets, autohuur, villa en verblijf in Shorewalk was allemaal prima geregeld.

Sharon
13-12-08, 00:46
Hoi Fan,

Ik heb onlangs ook een offerte opgevraag bij webholidays. Ik kan ook helemaal niks over ze vinden. Weet jij ondertussen al ietss meer behalve de reacties van Petra. Zijn positieve reacties dus ben benieuwd wat jou ervaring is.

rolthof
11-01-11, 16:24
Na eerder (over het algemeen naar tevredenheid) te hebben geboekt bij webholiday ben ik nu weer op zoek, en heb de site bezocht.

Inmiddels zijn ze geen deelnemer meer bij SGR & ANVR . Boeken is dus geheel op eigen risico, er is geen achterliggende zekerheid meer.

JKG
11-01-11, 22:26
Geen deelnemer SGR / ANVR is voor mij een echte no-go.