PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: hylke



hylke
12-07-07, 14:04
Hallo,
Mijn naam is Hylke en ik ga in september voor het eerst naar Florida in mijn leven. Ben nooit verder dan Zwitserland gekomen en heb nog nooit gevlogen dus vind het stiekem heel eng maar ook fantastisch spannend want we gaan zoooooveel leuke dingen doen :-)
Ik ga gauw wat vragen stellen :-)
Groetjes Hylke

Njit
12-07-07, 14:08
Welkom Hylke. Een vliegtuig is gewoon net een bus (alleen iets hoger in de lucht).
Maar kan me wel voorstellen dat je het spannend vind :)

calypso
12-07-07, 14:34
Welkom op dit zonige forum Hylke.
Zie dat je ook in September in Florida bent, leuk ik ook.
En dan ook nog de eerste keer vliegen, leuk en spannend. Weet nog hoe mijn eerste keer was, was toen heel erg nervous, maar eenmaal in de lucht viel het eigenlijk allemaal tegen :-)

Veel plezier hier.

pieterpostma
12-07-07, 20:38
Hee Hylke ook van mij een hartelijk welkom op dit forum. Tjonge voor het eerst vliegen en dan ook nog naar Florida! Geweldig! Nou ik weet bijna zeker dat je daar niet teleurgesteld wordt. Heb je al bedacht wat je wilt gaan doen en zien? Aan de hand van dit forum kom je een heel eind en heb je een schema, kom er maar eens mee voor de dag. Misschien is er iemand die je dan nog wat tips kan geven. Veel succes met de voorbereidingen en vooral veel voorpret.

oant sjen,
Pieter Postma

:-\" :-\"

hylke
13-07-07, 14:59
Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie warme welkom :-) Ik heb al volop ideeën over wat ik in Florida ga doen :-) Met stip op nummer 1 staat zwemmen met dolfijnen in discovery cove, gevolgd door het zwemmen met Manatees :-) Daarnaast gaan we in ieder geval naar Bushgarden en Seaworld.
En veel bijkomen en genieten van de zon :-)
Groetjes Hylke

corrus
13-07-07, 16:21
Welkom Hylke. Een vliegtuig is gewoon net een bus (alleen iets hoger in de lucht).
Maar kan me wel voorstellen dat je het spannend vind :)En als naar beneden valt heb je 1 troost... je gaat met z'n allen... en vanaf 10 kilometer hoogte duurt eht maar 20 seconden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar zonder dollen...Vliegen is ECHT niet gevaarlijk... je hoeft niet bang te zijn... :)