PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Vera



Vera
12-07-07, 13:56
Hallo allemaal!

Op 30 juli is het voor ons zover: de eerste keer Amerika! Ik lees uiteraard al maanden mee, maar vind het nu tijd om me even voor te stellen.
Ik woon samen met Mike en onze dochter van 15 in Pijnacker. Al jaren zijn we helemaal Amerika gek (en dan vooral de auto's, haha) en wilden we "ooit" nog eens naar Amerika. Maar we bleven maar uitstellen tot ik het zat was en zei: Nu gaan we! In januari hebben we geboekt bij een bekende Amerika reisorganisator en het is een 16-daagse rondreis geworden, die we enigszins hebben aangepast (o.a. meer dagen in Orlando en een villa ipv hotel).

Ik ga zo ook ons reisschema plaatsen en alle vragen die we nog hebben en hoop nog veel op te steken voor de Grote Reis begint!

Groetjes,

Vera

Njit
12-07-07, 14:06
Welkom Vera. Januari is een mooie tijd om te gaan. Niet te warm, niet te druk, gewoon ideaal!

Rijd je zelf ook in een amerikaanse bak (zie een Corvette als schermafbeelding).

Vera
12-07-07, 14:23
Hallo Njit,

We hebben in januari geboekt, maar we gaan in juli, hoor! Op 30 juli a.s.vliegen we naar Orlando! Niet de beste tijd van het jaar, maar we zitten nog vast aan de schoolvakanties...

Ja, we rijden zelf Amerikanen! Ik in de Corvette van het plaatje, mijn man in een Jeep Grand Cherokee en verder hebben we nog een hele oude Dodge Pick-up! Dus we zullen zeker een autosloperij of zoiets gaan opzoeken tijdens onze reis!

Groetjes,

Vera

calypso
12-07-07, 14:38
Welkom op dit leuke zonnige forum Vera.
En alweer iemand die voor de eerste keer gaat, wat spannend allemaal.
16 dagen mooie tijd om daar te vertoeven. Als je in Orlando bent moet je in het weekend niet vergeten naar Old-Town te gaan kun je echte leuke oude amerikaanse auto zien.

veel plezier hier en met je voorbereiding van je reis.

pieterpostma
12-07-07, 20:34
Nou Vera, uit de wijze waarop je schrijft voel ik gewoon de spanning. En spannend is het. Jullie hebben al iets van een schema? Leuk he die voorpret en die duurt ook veel langer dan de reis zelf. Was het maar andersom. Nou veel plezier alvast.

Oant sjen,
Pieter Postma

:-\" :-\"