PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Linda1



linda1
12-07-07, 12:57
Hallo iedereen,

ik was al ijverig aan de slag gegaan met het posten van ons reisschema, maar eerst nog even voorstellen natuurlijk.
Ik ben dus Linda, bijna 26 en ik woon in Rotterdam samen met mijn vriend. Wij gaan over iets meer dan een maandje naar Florida. Ik ben er ooit al eens geweest, maar toen was ik nog 'klein'. Ik weet dat ik het er fantastisch vond, maar veel meer weet ik er niet meer van. Mijn vriend is er nog nooit geweest.
We houden van pretparken (Disney!), shoppen, mooie stranden, snorkelen, andere watersporten, mooie natuur, eten (American style..=P~ ) etc. Florida is voor ons dus een goede bestemming.
Nog eventjes...en dan is het zover. Hopelijk blijven de Hurricanes weg...

Groetjes Linda

Njit
12-07-07, 13:02
Welkom Linda,

veel plezier met de voorbereidingen. Heb je iets speciaals met Aladdin/Genie?

calypso
12-07-07, 13:37
Welkom op dit zonnige forum Linda.
Zo te zien heb je het goed voorstaan lekker naar Florida binnen 1 maand ;-)
Alrijd goed om een collega Pretpark en Disney liefhebber erbij te hebben.

Veel plezier hier en met je planning (trouwens een mooie).

linda1
12-07-07, 14:02
Thanks!

Genie is mijn favo disneyfiguur!

calypso
12-07-07, 14:33
Thanks!

Genie is mijn favo disneyfiguur!
3 maal raden welke mijn is ;-)

pieterpostma
12-07-07, 20:41
Hallo Linda, welkom op dit forum. Al weer iemand waarbij je tussen de regels door het plezier leest. Je kunt niet wachten. Ben benieuwd wat jullie van plan zijn en hoe jullie dat allemaal gepland hebben. Volgens mij ben jij wel zo'n type die een adembenemend resiverslag kan schrijven?

oant sjen,
Pieter Postma

:-\" :-\"

linda1
13-07-07, 10:52
Dan weet ik al welke jouw favoriet is Calypso... Dat is niet zo moeilijk ;) Hij is ook gewoon leuk!

En Pieter Postma, we kunnen inderdaad niet wachten! Ik zal mijn best doen om een mooi reisverslag te schrijven van onze reis. Of in ieder geval laten weten of de reis net zo mooi was als dat we vantevoren dachten.

Groetjes!