PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: marjolein1960



marjolein1960
11-07-07, 10:25
Ik ben Marjoelin 46 jaar en getrouwd,we hebben 1 dochtertje van 5 jaar.
We wonen in Dordrecht.Mijn man is een aantal jaren geleden in Florida geweest en zijn was daar nog eens naar terug te gaan.
Gelukkig zijn we nu zover en hebben de reis net geboekt,We gaan in augustus(16) voor 16 dagen.Eerst 6 dagen naar orlando en daarna gaan de we door naar islamorado.
Graag wil tips met betrekking tot kaartjes van disney/mgm/seaworld:idea:
Hoop hier via jullie nog tips te ontvangen:idea: :idea:
Alvast bedankt en tot horens:p =;

Njit
11-07-07, 10:41
Welkom op het forum Marjolein. Persoonlijk vind ik erg weinig dagen Orlando maar ja...

Wat betreft de kaartjes:
- Disney wordt pas goedkoper vanaf 4 dagen. Als je maar 2 dagen gaat dan kun je de kaartjes net zo goed bij de Gate kopen.
- Seaworld kun je met korting online kopen (Link (http://commerce.4adventure.com/store/promotions.asp) - promotiecode LOWES). Deze kaartjes kun je thuis uitprinten en hiermee kun je gelijk door de poortjes.

calypso
11-07-07, 11:15
Welkom op dit zonnige forum Marjolein.

Een tip Lees veel reisbverslagen dan vind je veel antwoorden op je meeste vragen. 6 dagen is niet veel voor Orlando omdat er zoveel te zien is maar goed het is beter dan niks ;-)

bono
11-07-07, 16:01
Welkom op het forum Marjolein. Persoonlijk vind ik erg weinig dagen Orlando maar ja...

Wat betreft de kaartjes:
- Disney wordt pas goedkoper vanaf 4 dagen. Als je maar 2 dagen gaat dan kun je de kaartjes net zo goed bij de Gate kopen.
- Seaworld kun je met korting online kopen (Link (http://commerce.4adventure.com/store/promotions.asp) - promotiecode LOWES). Deze kaartjes kun je thuis uitprinten en hiermee kun je gelijk door de poortjes.

Ik zag op de site van zowel Seaworld als Bush Garden Tampa dat ze nu voor beide tickets 85 dollar vragen!! En (nou snap ik er niet zoooooveel van, van al die tickets) voor 14 dagen geledig, maar mag je dan ook meerdere keren erin of maar eenmalig??
Is dat veel??
Via Oad reizen kan je ze hier beide kopen voor 85 euries!!
Maar is dat nou goedkoop of niet die beide tickets op de disney site?

Gr. monique

Njit
11-07-07, 16:14
Ik zag op de site van zowel Seaworld als Bush Garden Tampa dat ze nu voor beide tickets 85 dollar vragen!! En (nou snap ik er niet zoooooveel van, van al die tickets) voor 14 dagen geledig, maar mag je dan ook meerdere keren erin of maar eenmalig??


http://img402.imageshack.us/img402/9057/photovr5.jpg (http://imageshack.us)

Looking for unlimited adventure during your Tampa vacation? Our 2-park ticket is your best value.

With our 2-Park Unlimited Admission ticket, you’ll get:

Savings up to $25 per ticket.
Unlimited admission to Busch Gardens Tampa & SeaWorld Orlando during your vacation.
FREE daily roundtrip transportation from Orlando to Busch Gardens.

(Unlimited admission for up to 7 consecutive days to SeaWorld Orlando & Busch Gardens Tampa Bay.)

Gedurende 7 opeenvolgende dagen mag je dus onbeperkt naar Busch Gardens en Seaworld.

bono
11-07-07, 16:42
Nog een vraagje, is het een goede deal en kan ik deze alvast bestellen online voor november. Ik neem aan dat dat per cc kan?
Ik neem aan dat de 7 dagen pas ingaan op de eerste dag dat je je ticket laat zien??

Ik zal niet meer verder vragen het is tenslotte bedoelt voor Marjolein!

Gr. Monique

Njit
11-07-07, 17:28
Nog een vraagje, is het een goede deal en kan ik deze alvast bestellen online voor november. Ik neem aan dat dat per cc kan?
Ik neem aan dat de 7 dagen pas ingaan op de eerste dag dat je je ticket laat zien??

Ja hoor. Losse kaartjes voor Seaworld en Bush Gardens kosten meer dan 85 dollar. Gaat per CC en je kan ze gelijk uitprinten. En die 7 dagen gaan pas in op het moment dat je het gebruikt.


Ik zal niet meer verder vragen het is tenslotte bedoelt voor Marjolein!

Die heeft er misschien ook nog wel wat aan :)

marjolein1960
12-07-07, 07:18
Nou alvast bedankt hier kan ik in ieder geval al iets mee.
Weet dat 6 dagen niet veel is maar is misschien wel een voorproefje op meer haha en we gaan daarna nog door naar islamorado

pieterpostma
12-07-07, 20:58
Ach Marjolein, wat jammer dat jullie voor Florida gekozen hebben:lol: :lol:
Okee 6 dagen Orlando, ach ik vond het genoeg er is zoveel leuks naast parken, dus jullie gaan het allemaal meemaken en bijna alle vrouwen die naar Florida gaan kunnen zich uitstekend vermaken in de grote outlet shops. Dus: veel plezier voor iedereen!!

oant sjen,
Pieter Postma

:-\" :-\"