PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mirjam



mimbe
10-07-07, 18:50
Hallo iedereen, ik ben Mirjam en nieuw op dit forum. Vorige week hebben wij eigenlijk spontaan een vakantie naar Florida geboekt, in september gaan we twee weken naar een villaatje in Orlando. Ik ben al twee keer eerder in Florida geweest, de eerste keer alleen Orlando, en de tweede keer hebben we drie weken een rondreis gemaakt. Nu blijven we op 1 plek (met een overnachting in St. Augustine), omdat we eigenlijk voornamelijk gaan om lekker van het zonnetje te genieten, lekker te shoppen en af en toe eens een uitstapje. Omdat we de ge-eikte dingen al eens bezocht hebben, hoop ik op dit forum tips op te doen van wat andere misschien minder bekende bezienswaardigheden.........

bono
10-07-07, 19:04
Hoi Mirjam,

Welkom!
En wat leuk dat je weer gaat, dat virus gaat nooit meer over hé, wij (en meerdere denk ik zo?) hebben er last van.
Wij gaan zelf voor de eerste keer richting Orlando dus helaas kan ik je daar niet echt of eigenlijk helemaal niets over vertellen.
Misschien kan je via de zoekfunctie wat zoeken en reisverslagen doen het ook altijd goed ;)

Succes verder!!

Gr. Monique

Mickey99
10-07-07, 19:10
Welkom op dit forum!

Als je eenmaal besmet bent met het Floridavirus kom je er nooit meer af (en dat willen we
ook niet) :razz:

Veel lees- en postplezier hier.

Groetjes,
Sonja

Nicole
11-07-07, 00:22
Welkom op dit forum en je zal zeker hier veel tips tegen komen.
en waarschijnlijk net als meerdere van ons ondertusen verslaafd aan het Florida virus.

Nicole

calypso
11-07-07, 07:51
Welkom op dit zonnige forum, veel plezier hier!