PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Dolly



Dolly
08-07-07, 20:40
Hallo:razz: , Ik ga al 25 jaar naar Florida en ben er helemaal gek van. Vooral de lekker pancakes met Coolwhip vind ik het einde:!: .En vooral die van Bob Evans :lol: :lol: :lol: .

calypso
08-07-07, 21:52
Welkom Dolly op dit zonnige forum. leuk dat je er ook bent nu.
Als je 25 jaar naar Florida gaat denk ik niet dat we nog tips voor je hebben maar misschien heb jij er wel voor ons dan ;-)

In ieder geval veel plezier hier.

pieterpostma
09-07-07, 19:38
Hello Dolly, oh hello Dolly.........
Welkom, wat zijn je plannen, wil je wat met ons delen? Is altijd leuk om te lezen wat de mensen in Florida van plan zijn te gaan doen. Altijd toch weer wat anders.

Oant sjen,
Pieter Postma

:-\" :-\"

Dolly
09-07-07, 22:21
Hallo Allemaal;) ik heb nog niet precies door hoe alles werkt,sorry daarvoor.Maar ik ga het proberen.We ,mijn man in ik zij pas terug uit Florida.We zij er 3 Weken geweest Bevery Hills (Florida )Een huis gehuurd in Pine Ridge Estate.Vroeg gegaan om de Orkanen een beetje te ontlopen Hebben Francis 2004 meegemaakt wel pittig hoor,maar de zon en de rust maakt alles goed.Gek van Country music,zo genoeg zenders daar.Ook ontbijt bij Bob Evans nergens te evenaren:?:Ocala is ook een leuke stad.Cristel River ook.Hopen volgend jaar als het kan weer te gaan voelt als thuiskomen. Groetjes Dolly:-o