PDA

Bekijk Volledige Versie : Epcot: Candlelight Processionals



Michael66
08-07-07, 18:25
Ik kwam zojuist op internet wat tegen over de Candlelight Processionals in Epcot tegen. Dat is een voorstelling die (in 2007) van 23 november tot 30 december drie keer per dag (17.00, 18.45 en 20.15u) wordt gegeven in het America Gardens Theater in The World Showcase. Daarbij wordt het kerstverhaal voorgelezen door een bekende Amerikaan met muziek van een groot koor en een 50-personen tellend orkest.

In 2007 wordt dit al voor de 37e jaar gedaan. Maar ik had er nog nooit van gehoord, en ik vind er ook helemaal niets van terug hier op het forum.

Wel wat info gevonden op de website van Disney (http://disneyworld.disney.go.com/wdw/parks/specialEvents?id=HolidaysAroundTheWorldSpecialEven tPage) en (uiteraard) AllEars (http://www.allearsnet.com/tp/h_cpfaq.htm). En wat filmpjes bij Youtube (http://www.youtube.com/results?search_query=candlelight+processional).

Vraagje: Wie is er wel eens naar deze Candlelight Processionals in Epcot geweest?
Ervaringen? Foto's? Video?


NfpSJkMemSE

calypso
08-07-07, 18:42
Wel van gehoord toen ik er in 2005 was, maar ben er niet heen gegaan.
Volgens mij is er ook altijd ene bekend persoon aanwezig tijdens zo'n lezing.

Mickey99
08-07-07, 20:30
Ik had er ook nog nooit van gehoord maar het lijkt me, zo te zien, wel grappig
(klopt het dat het geluid het niet doet bij het filmpje?). Ben trouwens ook nog nooit in deze periode geweest.

Yvet
09-07-07, 14:44
Ikzelf ben nog nooit geweest in deze periode (maar daar komt vlg jaar verandering in).

Ik heb er wel al eerder van gehoord.
Het schijnt heel erg mooi te zijn en eigenlijk iets wat je niet mag missen als je er bent.
Nu is het wel zo dat het heel erg druk is hiervoor en dat mensen ruim een uur van te voren al in de rij gaat staan voor de vroege voorstelling en al bijna bij begin van de middelste tijd voor de late voorstelling.

Tip: er is een candelight processional dinnerpackage, waarbij je kan eten op bepaalde tijd in een Epcot restaurant in 1 van de landen en dan gereserveerde stoelen hebt voor de candelight processional.

corrus
09-07-07, 14:50
Ikzelf ben nog nooit geweest in deze periode (maar daar komt vlg jaar verandering in).

Ik heb er wel al eerder van gehoord.
Het schijnt heel erg mooi te zijn en eigenlijk iets wat je niet mag missen als je er bent.
Nu is het wel zo dat het heel erg druk is hiervoor en dat mensen ruim een uur van te voren al in de rij gaat staan voor de vroege voorstelling en al bijna bij begin van de middelste tijd voor de late voorstelling.

Tip: er is een candelight processional dinnerpackage, waarbij je kan eten op bepaalde tijd in een Epcot restaurant in 1 van de landen en dan gereserveerde stoelen hebt voor de candelight processional.

Dat is dan ook de enige manier op een zitplaats te krijgen... :mrgreen:
Voor ons wordt dit jaar alweer het 5de jaar... dit doen we meestal om het jaar...

Eric
11-07-07, 01:49
Ik ben er afgelopen december geweest, en het was een heel indrukwekkende ervaring. De goede plaatsen zijn gereserveerd voor mensen die een dinner arrangement hebben, maar ondanks het feit dat er een lange rij stond was er voldoende plaats.
Eric

Kristof27
14-04-10, 17:01
weet iemand of dit ook met het diningplan kan betaald worden, en hoeveel punten het dan is?

koekyz
24-04-10, 12:11
weet iemand of dit ook met het diningplan kan betaald worden, en hoeveel punten het dan is?

Je kan inderdaad de Candlelight dining package met de dining plan "betalen". Dit kost 2 table credits.
Je hebt geen gereserveerde stoel voor Candlelight maar een gereserveerd deel van de stoelen. Hiervoor geldt wie het eerst komt, wie het eerst maalt, echter bevinden de plekken zich in het midden en (bijna) vooraan dus je kan eigenlijk niet slecht zitten. Daarnaast krijg je ook een "preferred viewing" plek voor Illuminations!

Voor meer informatie: http://allears.net/tp/h_cpfaq.htm

corrus
24-04-10, 12:17
Daarnaast krijg je ook een "preferred viewing" plek voor Illuminations!
Dat laatste gaat meestal mis... Da's op zich ook niet erg, daar je Illuminations moet lijken met de wind in je rug...
En rechts naast het America Pavillion (dat is de "preffered viewing" spot)wil het nog weleens anders waaien dat je verwacht.