PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: iljabos



iljabos
03-07-07, 13:53
Beste forumbezoekers,

Ik wil me even voorstellen. Ik ben Ilja, getrouwd met René, en we hebben samen 2 kinderen van 9 en 5. We gaan deze zomer (17 t/m 31 augustus) 2 weken naar Amerika, waarvan de meeste tijd naar Florida. René z'n zoon van 14 gaat ook mee. We zijn dus met drie kinderen. We beginnen onze reis in Atlanta, waarna we naar Cocoa Beach gaan, Orlando, Clearwater Beach en Tampa. We willen in ieder geval een combinatieticket voor Seaworld en Bush Gardens aanschaffen. We hebben het vliegticket en de hotels op één na al geboekt. We moeten nog op zoek naar een huurauto (is niet zo'n probleem) en een leuke tussenstop (=hotel) voor onze reis van Atlanta naar Cocoa Beach..dus wie tips heeft?
Op onze website (www.ilja-en-rene.nl (http://www.ilja-en-rene.nl) (amerikablog)) staat meer over onze reis.

Oh ja, ik heb al veel gehad aan de informatie op dit forum!

groetjes,
Ilja

Njit
03-07-07, 13:58
Welkom op het forum. Je hebt een leuke trip geplanned.
Waarom beginnen jullie in Atlanta?

Edit: al gelezen op jullie weblog :)

iljabos
03-07-07, 14:04
Ja dat was ik vergeten te vertellen...we zouden een vriend opzoeken, die daar in november is gaan werken voor drie jaar, maar die is precies op dat moment met vakantie, en ivm omgangsregeling was dat niet anders te plannen!

Het ticket hebben we in januari al geboekt. Alleen de reis van Atlanta naar Cocoa Beach is een beetje lang, maar die willen we dan onderbreken met een hotel. Vooral mijn dochter vind het fantastisch dat we zoveel verschillende hotels (acht) bezoeken, daar kijkt ze al helemaal naar uit.

calypso
03-07-07, 17:06
Welkom op dit zonnige forum Ijlabos.
Jammer dat je niet naar je vriend kunt gaan maar nu heb je meer tijd voor Florida ;-)

Vliegen jullie vanuit Atlanta naar Florida of rijden jullie?
Voor de auto huur zou ik zeggen kijk eens rond hier op het forum, zitten genoeg tips hierover. Wat hier veel gebruikt wordt momenteel is usareisen.de die hebben diverse aanbiedingen lopen.

Veel lees plezier hier. en met het plannen van de trip.
:-)

bono
03-07-07, 17:49
Hoi,

Leuk voor uitzicht hoor die vakantie en ik moet zeggen dat ik(:-D ) net als je dochter het helemaal te gek vind om in al die hotels te zitten.
De een nog luxer als de ander en bij de ene krijg zeepjes, bodymilk en douchspulletejes en bij de ander maken ze ook nog leuke dingen van je handdoek.
Nou alvast veel voor pret en veel plezier met jullie reis.

Gr. Monique