PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Rose: Miami - Miami



Rose
11-04-07, 10:50
Hallo allemaal,

Marc en ik vertrekken op 16 juli naar Florida.. En ja helaas... we vallen in de bouwvak hier in Nederland en op de drukste dagen van de vakantie.. Helaas niets aan te doen.. daar ik in het onderwijs zit en Marc in de bouw...:roll: ... Maar wat moet je nu gezien hebben ??? We hebben een auto en reizen via de keys langs de kust omhoog naar Orlando, waar we 5 dagen zijn en dan terug naar Miami.. Heeft iemand dingen waarvan hij zegt dat je dat perse.. moet zien ?????

Groetjes....

Rose en Marc

Njit
11-04-07, 10:58
Er is niks wat je perse MOET zien. Het is jouw vakantie, die kun je precies op maat maken. We kunnen wel advies geven :)
Heb je al eens wat reisverslagen doorgelezen? Hier kun je veel tips uithalen.

wippelgem
11-04-07, 16:47
hey rose, wij zitten ook midden in onze voorbereidingen voor onze eerste florida reis!
inderdaad, veel reisverhalen lezen, daar hebben wij ook al veel tips uitgehaald.
de musts: universal, disney, clearwaterbeach, de keys, kennedy space center, miami art deco district, de everglades,... maar dit zijn alle heel bekende hotspots die je waarschijnlijk zelf al wist!

pascalbrouwers
11-04-07, 18:31
Hallo Rose,
Wat belangrijk is wat jullie zelf willen.
Hebben jullie zelf al enkele verwachtingen van Florida.

Daar is zoveel te doen, je raakt er niet op uitgekeken en voordat je het zelf in de gaten hebt is het "verslavend"....

Zoals Njit al zij NIETS MOET en alles mag.

Waar houden jullie van
zee,strand,pretparken, bezichtigen, luieren en zo kunnen we nog wel even door gaan.

Als ik voor de eerste keer zou gaan, zou ik kiezen voor de meest bekende plekjes/pretparken etc.
Nou jullie gaan al naar de Keys, dus Key West is een must.
Persoonlijk zou ik Ft Lauderdale verkiezen boven Miami, en het ligt er niet al te ver vandaan.
Je kunt natuurlijk ook een tussen stop maken in Ft Lauderdale als je van de Keys naar Orlando rijdt, en van Ft Lauderdale door rijden naar Orlando.

Mijn voorkeur zou uitgaan naar ( de meest bekende natuurlijk)
Key West
Miami
Ft Lauderdale
Everglades
Kennedy Spacecenter
Disney
Universal
Seaworld
Clearwater Beach


Als je dit zou kunnen inplannen in je vakantie heb je natuurlijk al veel gezien.
Maar er nog zoveel meer:-D
Geef wat meer info waar jullie belangstelling naar uit gaat, dan krijg je de antwoorden vanzelf.
En de zoek functie doet wonderen.

Succes ermee.
Pascal

Rose
29-06-07, 13:33
Ook wij zijn begonnen aan de laatste loodjes.... We willen op vakantie en wel nu... Dus... Iemand nog ideetjes of dingen die we beslist moeten zien....

16-7 Schiphol naar Miami met tussenstop Atlanta
17-7 Miami - Keys (key west)
18-7 Keys - Everglades
19-7 Everglades - Naples
20-7 Naples - Sarasota
21-7 Sarasota - Chrystal River
22-7 Sarasota - St. Augustine
23-7 St. Augustine - Orlando
24-7 Orlando (disney)
25-7 Orlando (seaworld)
26-7 Orlando (rustdag en huwelijk)
27-7 Orlando (disney -> animal kingdom)
28-7 Orlando - Cocao Beach (Kennedy space centre)
29-7 Cocao Beach - Miami
30-7 Terug naar schiphol

Wie heeft nog leuke ideetjes.... ???

Dr. Phlox
29-06-07, 14:21
Ziet er allemaal goed uit. Niets mis mee.
Heb nog wel een idee. Je kan alle medeformurs een uitnodiging geven voor het huwelijk. :-D :-D :-D

Alvast ene fijne vakantie en een mooi huwelijk toegewenst.

Grz
Dr. Phlox

Rose
29-06-07, 15:24
dank je ...
dat zal zeker lukken...
en iedereen die op dat moment in florida is...
mag natuurlijk komen kijken.....:wink:

Groetjes....

Rose

dejo
29-06-07, 15:34
zit er erg leuk uit.
wat heb je moeten ondernemen om te trouwen in orlando.
wij willen dat ook misschien gaan doen.

Marianne4kids
29-06-07, 16:32
Mooi schema hoor en leuk dat jullie daar gaan trouwen. Helaas vliegen wij een dag na jullie huwelijk, maar in ieder geval een mooie vakantie en trouwdag gewenst!

Groetjes,

Marianne,

pieterpostma
29-06-07, 20:05
Hallo, rustdag en huwelijk tegelijkertijd? Heb ik iets gemist jouw huwelijk?
Verder prima reisschema. Veel plezier, ook met de voorbeidingen.

Oant sjen,
Pieter Postma

:-\"

Rose
29-06-07, 21:53
Yep pieter, ons huwelijk... Marc en ik gaan trouwen....:-#
en voor dejo... je hoeft niet veel meer te doen, dan info inwinnen waar je kunt trouwen en hoe je dat aan moet pakken... In Florida is het gemakkelijk... je hebt alleen je paspoort nodig en iets dat zegt dat je nog niet getrouwd bent... verder ongeveer 150 dollar en dan kun je trouwen....
we slaan dus 2 vliegen in 1 klap... geen duur huwelijksfeest, maar wel lekker trouwen en een huwelijksreis.....\\:D/

groetjes

rose

bluedolph1n
29-06-07, 22:16
Dat zal vast een mooie reis worden dan! :) Leuk schema, alhoewel ik je verder niet echt kan helpen, aangezien het voor mij alweer 10 jaar geleden is dat ik in Florida ben geweest, en wij volgend jaar zelf pas weer gaan.

Groetjes, Sandra

Nicole
30-06-07, 00:15
Waar gaan jullie trouwen?? Wij zijn er op dat moment wel. Ben wel waar je dit gaat doen.

Nicole

Rose
30-06-07, 12:42
We hebben eerst de afspraak op het gemeentehuis voor het maken van een certificate.. (dat je mag trouwen) en dan in disneyworld de ceremonie met tijgertje en winnie als getuigen.... (de mensen die in de pakken zitten)

dus... 1 grote belevenis voor deze poohfan......
en dan lekker genieten van een goed diner en elkaar.....

Plsus nog eventjes de folks inlichten...

Rose

Nicole
01-07-07, 12:32
Geweldig zeg !!! In ieder geval veel plezier.

Nicole

Mickey99
01-07-07, 22:13
We hebben eerst de afspraak op het gemeentehuis voor het maken van een certificate.. (dat je mag trouwen) en dan in disneyworld de ceremonie met tijgertje en winnie als getuigen.... (de mensen die in de pakken zitten)

dus... 1 grote belevenis voor deze poohfan......
en dan lekker genieten van een goed diner en elkaar.....
Rose

Alvast gefeliciteerd, dat wordt echt onvergetelijk! Op welke lokatie trouwen jullie in WDW? Weten jullie trouwens al door wie jullie getrouwd worden? Wij zijn door Jack Day getrouwd en hij doet veel huwelijken in WDW.

Have fun!!

Groetjes,
Sonja

danny1969
02-07-07, 16:51
idd alvast gefeliciteerd, wij zitten op dat moment in St. Augustine :-)