PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jerry



Jerry
28-06-07, 15:57
Hallo allemaal! Ik wilde me even kort voorstellen.. Ik ben Jerry 25 jaar, vroeger al enkele keren naar Florida geweest. En ben van plan eind deze zomer weer te gaan. \\:D/

Wat ik persoonlijk erg leuk aan Florida vind zijn de bijna onbeperkt aantal mogelijkheden om je te vermaken. Mijn favoriete plaats is dan ook Orlando, waar geld 'The sky is the limit!'. ;-) Ook heb ik destijds erg genoten van de Everglades.

Nu de reis nadert leek het mij wel leuk om hier te registreren.

Groeten en tot op het forum!
Jerry

calypso
28-06-07, 19:36
Hoi Jerry, Welkom op dit zonnige forum.

Leuke uitspraak ; "waar geld 'The Sky is the Limit'" zo waar, want als er een staat is waar dit geld dan is het wel Florida. Hoewel dit natuurlijk ook wel een beetje opgaat in Las Vegas ;-)

Wanneer precies ga je, en heb je de reis al geboekt en hotel(s)?

Veel plezier hier en met de voorbereiding van je trip
:-)

pieterpostma
28-06-07, 20:26
Hallo Jerry, leuk dat je je hebt aangemeld. Veel plezier met de voorbereidingen. Je gaat alleen? is dat nou (veel) duurder dan met z'n tweeen, in verhouding vanzelf. Als je bent gevorderd met je plannen laat dan wat van je horen.

oant sjen,
Pieter Postma

:-\" :-\"

Jerry
29-06-07, 12:50
We gaan 20 Augustus t/m 5 September, het enige wat al geboekt is zijn de tickets. Ik ben verder nog een beetje aan het rondkijken of we gaan rondreizen of dat we in orlando blijven en vanaf daar uitjes gaan maken.

@pieter: Ik ga met mijn vriendin. Maar kan uit ervaring zeggen dat alleen toch wel een stuk duurder is. (Hotelkamer vaak prijzen per nacht, auto vast tarief (minus extra rijder), in verhouding op locatie bijna 2x zoveel geld kwijt aan 'vaste' lasten.)

calypso
29-06-07, 15:17
@pieter: Ik ga met mijn vriendin. Maar kan uit ervaring zeggen dat alleen toch wel een stuk duurder is. (Hotelkamer vaak prijzen per nacht, auto vast tarief (minus extra rijder), in verhouding op locatie bijna 2x zoveel geld kwijt aan 'vaste' lasten.)

Als alleenstaande kan ik dit alleen maar bevestigen, alles is duurder omdat je dus alleen bent. Als je met meer mensen gaat kun je de kosten toch delen dus wordt het gauw goedkoper.
Maar goed het is natuurlijk wel een keuze die jezelf maakt. Ik heb er dan ook geen probleem mee om alleen te gaan.

pieterpostma
29-06-07, 19:09
Dat lijkt me wel sneu voor alleenstaanden. Kunnen we niet iets in het leven roepen via dit forum om alleenstaanden die graag naar Florida willen te koppelen? Let op; niey bedoeld als datingsite, puur vanwege de hoge kosten. Is dat wat?

oant sjen,
Pieter Postma

:idea: :idea: