PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Wimk



wimk
28-06-07, 11:45
Hallo ik ben Wim,

Volgend jaar zomer gaan we met z'n allen ( 5 volwassen en onze dochter van dan 12 ) naar Florida.
Ik heb nog geen idee naar welke plaats, we willen een villa gaan huren van een particulier.
Ik ben zelf meerdere malen in de VS geweest, ik ben er in 86 een heel jaar geweest als foreign exchange student.
Maar dat was in Seattle de hele andere kant op dus.
Ik heb alles aan de west kust bijna gezien, maar ben nog nooit in Florida geweest, dus ik ben benieuwd.

Nou de groeten

Wim

Njit
28-06-07, 11:47
Welkom op het Forum. Lees vooral veel reisverslagen door dan doe je de meeste ideeen op.

Veel plezier met de voorbereidingen.

calypso
28-06-07, 12:48
Hoi Wim, Welkom op dit zonnige forum.
Wat leuk om met iedereen naar Florida te gaan, lekker gezellig ;-)

Success met je planning, om een idee te krijgen waar je na toe moet gaan kun je het beste wat reisverslagen lezen en dan een na vragen wat iedereen in de family wil zien.

Veel plezier hier. :-)

wippelgem
28-06-07, 21:08
Welkom WIm!!!!

Het zal wel een grote verandering zijn. OOK wij hadden het westen en midden van usa al gezien en gingen in mei voor het eerst naar Florida.

Voor ons was het dus een grote aanpassing, vooral de autoritten vonden we saai. Je kan het niet vergelijken met het westen.
De rest van onze floridareis vonden we super!!! De parken waren tof (maar een week vonden we echt wel meer dan voldoende), the everglades waren een hoogtepunt (de airboatride moet je zeker doen), the keys vonden we iets minder maar dat lag misschien aan het slechte weer... en we eindigden in miami waar we het super vonden. Overdag genieten op het strand en savonds shoppen , lekker gaan eten, wandelen...

Lees gewoon dit super forum door en geniet van de voorbereidingen!

wimk
01-07-07, 00:19
Bedankt voor alle reacties, ik heb de zoek functie gevonden en gebruikt, en ik heb al heel veel gevonden.
IK heb gelukkig nog een jaar de tijd om de dingen te gaan regelen, maar ik geniet er nu al van.
Ik ga hier nog heel veel vragen stellen, het is een leuk forum.

Gr Wim