PDA

Bekijk Volledige Versie : [Nieuws] Ouders laten kind alleen tijdens ritje in Disney



Michael66
27-06-07, 18:15
Vandaag in de St. Petersburg Times (http://blogs.tampabay.com/breakingnews/2007/06/child-left-alon.html):



June 27, 2007

Child left alone as parents ride at Disney


Maybe the excitement over Disney's revamped Pirates of the Caribbean ride was just too much. Whatever the reason, two Orange County parents face child abuse charges after they were accused of leaving their 3-year-old girl alone in a stroller Saturday while they rode the attraction, the Associated Press reported.

The parents told investigators it was an accident. They were with a big group and each parent thought the other had the girl, who was alone for nearly an hour and found in the sun, turning red and covered in sweat, according to the Orange County Sheriff's Office.

Her parents were released from the Orange County Jail after each posting $2, 500 bail.

Tsja, ook een manier .... :-(

FrankS
27-06-07, 18:58
Dan is een baby-swap toch wat kind-vriendelijker...

...en goedkoper...

Marjol
27-06-07, 19:06
Nou ja, ik kan me ook nog wel voorstellen dat het een ongelukje is. Als je met een grote groep bent en je bent er van overtuigd dat het kind met een ander mee is... ?

Maar goed, als dat niet zo is, is het natuurlijk wel heel erg.

marisca
27-06-07, 19:14
nou sorry horr, ik als moeder zou ntoch altijd extra kijken bij wie hij staat en dat was een uur in de rij , dan zou ik toch willen weten hoe het met het wachten ging van het kind en of hij bij oom piet, jan of klaas stond!

dus nee , stom en erg fout vind ik het![-X

Tinkerbell
27-06-07, 19:14
Ik kan me niet voorstellen dat je je eigen kind vergeet al ben je met 100 man.

FrankS
27-06-07, 19:18
Wij maken altijd duidelijke afspraken en houden contact via de family-radio. Dit zou ons dus nooit kunnen overkomen.

Tinkerbell
27-06-07, 19:27
Wij maken altijd duidelijke afspraken en houden contact via de family-radio. Dit zou ons dus nooit kunnen overkomen.En als je geen contact hebt of niet zeker weet ga je toch zeker kijken en controleren?

pieterpostma
27-06-07, 20:29
Ik heb het ook wel eens zien gebeuren. Ik zat bij een zwembad en er struinde steeds een kindje rond waar beide ouders niet op letten. Ik zat er met samengeknepen billen. Niet veel later was er paniek want het kindje was onvindbaar, dus verdwenen. Ja, op vakantie kun je je kindje niet uitbesteden en zul je er toch echt zelf op moeten passen.

oant sjen,
Pieter Postma

:oops: :oops:

bluedolph1n
27-06-07, 23:17
Ik heb bij Ikea gewerkt in het kinderparadijs, en heb meegemaakt dat we na sluitingstijd nog een kind overhadden waarmee we naar de kassa's liepen, want tenslotte moeten pappa en mamma toch daar uit, nietwaar....
Mamma kwam na een kwartier met een rood hoofd via de uitgang naar binnen, want die was al op weg naar huis.........

Groetjes, Sandra

Tinkerbell
28-06-07, 07:47
De algemene indruk dat kinderen een soort wegwerpartikel beginnen te worden,word bij mij steeds groter.

"Goh heeft hij of zij nu alweer de pamper vol? Wat een gedoe zeg maar weet je wat, morgen binden we hem aan een boom,allicht dat iemand hem dan wel vindt".

Hannah
28-06-07, 10:58
Niet te geloven dit!! Vreselijk! Je wilt toch zeker weten dat je kind in orde is!!

Ik ben ook wel voorstander van de formule Rust Reinheid en Regelmaat. Ik kan me dus ook helmaal niet voorstellen dat je je baby meeneemt naar de Ikea. Laatst zag ik om 21.00 een hele jonge moeder met een baby van hooguit een week of 4 op één arm uit de Media Markt komen. Het hoofdje helemaal niet onderstend en een beentje en armpje bungelden op en neer. Alsof ze een konijn vasthad! Een baby hoort
punt 1: niet om 21.00 's avonds NIET in de Media markt, maar in bed;
punt 2: op z'n minst dan fatsoenlijk vastgehouden te worden.
Wat kan zo'n kind wel niet oplopen door zoiets!

Ik kan me voorstellen dat ze die ouders vervolgen voor kindermishandeling! Vreselijk toch, je hebt gene idee wat voor ene schade een kind kan oplopen dor een dergelijk oververhitting!!

Petr@
28-06-07, 17:41
Een kind van een week of vier kan prima 's avonds mee naar de IKEA. Die heeft nl. nog geen vast slaappatroon,moet tenslotte om ca. 23.00 uur ook weer eten.
Voor de rest kan ik het natuurlijk alleen maar met je eens zijn, Hannah!