PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: berenst (pauline)



berenst
26-06-07, 21:53
ik ben Pauline en in december ga ik voor het eerst naar Florida. Natuurlijk lijkt het klimaat me heerlijk, maar vooral de natuur en de dieren lijken me fantastisch om te zien. We gaan met het gezin, vader Thijs, moeder Pauline (ik dus) en twee dochters Michelle en Nadine.
Ik las de discussie over het al dan niet voorstellen en inderdaad ik vind dat je gelijk hebt, als je ergens nieuw komt moet je je ff voorstellen. Het is niet alleen mijn eerste bezoek aan Florida maar ook mijn eerste deelname aan een forum, vandaar het gemis aan goede manieren. Ik hoop dat ik het zo goed gemaakt heb, al doende leert men!

groetjes,
Pauline

Njit
26-06-07, 21:55
Helemaal goed zo! Welkom op het forum...

Eric
26-06-07, 22:02
Hallo Pauline, wat leuk dat je jezelf even voorstelt.
Hopelijk horen we nog veel van je hier op het forum.
Eric

Marjol
26-06-07, 22:08
Hoi Pauline,

Welkom op dit leuke forum. Heel veel leesplezier gewenst!

Nicole
26-06-07, 23:08
Welkom op dit forum. Hier begint de voorpret al!! en inderdaad al doende leer je.

Nicole

Mickey99
27-06-07, 07:20
Welkom op het leuke forum!

Veel succes met de voorbereidingen en veel lees- en postplezier hier.

Groetjes,
Sonja
.

calypso
27-06-07, 12:55
Welkom op dit zonnige forum Pauline.
December is een leuke tijd om Florida te doen, vooral als je ook nog van een beetje kerstmis houd, overal versieringen daarvoor.

Veel plezier hier en met je voorbereiding.
;-)

pieterpostma
27-06-07, 15:01
Ook van harte welkom. Als je er met de informatie verkrijgbaar op dit forum niet uitkomt....Laat eens wat van je horen, b.v. waar jullie verblijven, of reisschema altijd leuk om te lezen voor....de achterblijvers.
Alvast veel plezier met de voorbereidingen.

Oant sjen
Pieter Postma

:-\"