PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: nnbellie (Anne)



nnbellie
25-06-07, 14:42
Hallo forumbezoekers

ik wil bij deze even van de gelegenheid gebruik maken om mezelf voor te stellen.
Mijn naam is Anne, ik ben 27 jaar en helemaal gek van Disney.
Ik kan er eigenlijk geen verklaring voor geven, want veel mensen vragen me altijd wat ik er nou zo leuk aan vind. Het is het magische en vrolijke wat me zo aanspreekt. Even helemaal de boel de boel laten en jezelf mee laten slepen in een totaal andere wereld.

Ik ben inmiddels alweer 8 keer naar DLRP geweest, maar nog nooit naar WDW. En dat vond ik nou wel eens tijd worden!
In januari is het eindelijk zover en gaan mijn man en ik eerst een ruime week naar WDW om vervolgens voet aan boord van de 7-daagse Disneycruise te zetten.
Ik kan niet wachten!!!

Dus voor iedereen die tips heeft over wat dan ook, alles is welkom, want als ik het forum zo lees zijn er nog veel dingen die ik nog niet weet van WDW (bijvoorbeeld leuke restaurants op het park die we echt niet mogen missen)

ik hoop jullie hier nog vaak tegen te komen!

groetjes,
Anne

FrankS
25-06-07, 14:48
Hi Anne, welkom hier.

Belangrijkste tip voor WDW: GENIET ERVAN!

Njit
25-06-07, 14:48
Welkom Anne,


Ik kan er eigenlijk geen verklaring voor geven, want veel mensen vragen me altijd wat ik er nou zo leuk aan vind. Het is het magische en vrolijke wat me zo aanspreekt. Even helemaal de boel de boel laten en jezelf mee laten slepen in een totaal andere wereld.

Dat hoef je hier niet uit te leggen hoor :) Voldoende Disney-gekken die precies hetzelfde gevoel hebben..

De beste tip die ik je kan geven is: lees veel reisverslagen.
Veel plezier met de voorbereidingen..

calypso
25-06-07, 15:05
Allereerst welkom op dit zonnige forum, Anne.


Hallo forumbezoekers
ik wil bij deze even van de gelegenheid gebruik maken om mezelf voor te stellen.
Mijn naam is Anne, ik ben 27 jaar en helemaal gek van Disney.
Ik kan er eigenlijk geen verklaring voor geven, want veel mensen vragen me altijd wat ik er nou zo leuk aan vind. Het is het magische en vrolijke wat me zo aanspreekt. Even helemaal de boel de boel laten en jezelf mee laten slepen in een totaal andere wereld.
het is gewoon een virus dat je pakt, dat kun je niet verklaren!

Ik ben inmiddels alweer 8 keer naar DLRP geweest, maar nog nooit naar WDW. En dat vond ik nou wel eens tijd worden!
In januari is het eindelijk zover en gaan mijn man en ik eerst een ruime week naar WDW om vervolgens voet aan boord van de 7-daagse Disneycruise te zetten.
Ik kan niet wachten!!!
Je zult echt gaan genieten want Disney Wolrd is niet te vergelijke met DLRP. De magie in Disney world is nog veel beter dan in DLRP!
En al zeker als je met een Disney cruise gaat.

Dus voor iedereen die tips heeft over wat dan ook, alles is welkom, want als ik het forum zo lees zijn er nog veel dingen die ik nog niet weet van WDW (bijvoorbeeld leuke restaurants op het park die we echt niet mogen missen)
Tips vind je genoeg op dit forum, begin maar eens wat reisverslagen te lezen. EN mocht je vragen hebben, dan stel je ze toch gewoon, een antwoord krijg je altijd.

ik hoop jullie hier nog vaak tegen te komen!

groetjes,
Anne
:-)

pieterpostma
25-06-07, 15:14
Hee Anne hartelijk welkom en wat hebben jullie je een heerlijk programma toebedeeld. Het heeft inderdaad even geduurd maar het wordt geweldig.
Veel plezier met de voorbereidingen.

oant sjen,
Pieter Postma

:-\"

Nicole
25-06-07, 16:33
Hoi Anne, Wat een heerlijk programma en voor het eerst naar Orlando en dan ook al gelijk op de disneycruise. Helemaal leuk.

Nicole

wippelgem
25-06-07, 17:31
supervakantie, ik ben al helemaal jaloers! De disneycruise willen wij ook nog graag eens doen!
Veel foto's trekken zodat wij kunnen meegenieten hé!

bluedolph1n
25-06-07, 18:28
Welkom hier, en hier nog een jaloers iemand, een disneycruise wil ik ook nog eens doen. ;)

Groetjes, Sandra

nnbellie
26-06-07, 16:38
ja ik heb er ook heel veel zin in!
Ik had al zo vaak alles op een rijtje gezet en uitgerekend, maar schrok steeds van het eindbedrag :shock:

Uiteindelijk heb ik nu zoiets: je leeft maar 1 keer en ik vind gewoon dat ik dit als Disney gek gewoon een keer moet meemaken. Dus we zijn nu hard aan het sparen en ik moet zeggen, dat gaat makkelijker dan gedacht!

Mickey99
26-06-07, 18:44
Ook namens mij nog welkom op het forum!

Disney-gek en dan meteen bij het eerste bezoek aan Florida ook een Disneycruise da's pas mooi! Wij hebben er 12 bezoekjes aan Florida aan vooraf gehad en uiteindelijk bij onze 13e trip een Disneycruise bijgeboekt en zeker geen spijt van het was echt super!

Veel plezier hier op het forum en succes met alle voorbereidingen!

Groetjes,
Sonja
.

kol
26-06-07, 19:10
Hey Anne,

Leuk, weer een Disneyjunk erbij op het Forum!!! Super voor jullie meteen een disneycruise!! Als je echt in de Disneysfeer wilt blijven is het leuk om in een Disneyhotel te verblijven. Jullie gaan echt een superreis hebben!! Zeker weten.

Nicole

nnbellie
26-06-07, 21:02
ja een Disneyhotel staat zeker op het programma!
we twijfelen nog tussen All Star movies en Pop Century...

Marjol
26-06-07, 21:16
Hoi Anne,

Welkom op het forum! Dat Disneyvirus is hier bekend. Ik ben 9 x in DLP geweest en afgelopen mei voor het eerst in WDW. En het was zo leuk dat we alweer druk aan 't plannen zijn voor volgend jaar! :)

En jullie meteen een cruise, gaaf hoor! Dat is voor ons toch een beetje boven het budget, maar wie weet komt het er nog ooit van!

Veel plezier in ieder geval op dit leuke forum!