PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] The Inn at Key West, Key West



miekie 25
13-08-07, 13:32
Wij zijn in de Inn geweest in Key West. Dit was een erg fijn hotel!
Vooral het zwembad is super! Het is wel een eindje van Duval street af en ook de shuttle is aardig prijzig. Maar als je een auto hebt en genoeg kwartjes dan kan je daar in de buurt parkeren!

pascalbrouwers
13-08-07, 17:37
Deze info staat ook bij ons reisverslag van dit jaar.
Is een geweldig mooi hotel, kan ik iedereen aanbevelen.
Ik blijf er echter bij dat slapen in 1 vd inns toch aparter blijft.
Het probleem is echter dat vele inns geen kinderen willen hebben.
Vandaar uitgeweken naar dit geweldige hotel.

Dag 2

Vandaag aangekomen in Key West.

Vanmorgen omstreeks 10:00 uur willen inchecken in het hotel.
Echter de kamers waren nog niet gereed.
De kleine van mij maakte dat echter niet zo veel uit.
Zij had maar 1 ding in haar hoofd en dat was zwemmen :grin:

zo gezegd zo gedaan, hebben we ons maar omgekleed in de restrooms vh hotel.....

Het hotel is klasse, geweldige kamers, super mooi zwembad, gratis internet, een mooie bar bij de pool.
Nou wat wil je nog meer.

Nou ik weet het wel een kamer voor 3 personen --> 2 volwassen en 1 kind.
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn :sad:
ze hadden waarschijnlijk niet goed op de reservering gekeken, i.p.v 3 persoonskamer kregen we 1 kingsize bed.
en het mooie vh verhaal, er was in het hele hotel geen 1 persoonsbed te krijgen.
Na wat stampij gemaakt te hebben, kregen we de kamer van iemand die morgen komt.
Dus probleem opgelost, alleen niet voor de volgende.....

Maar het hotel is en blijft mooi.
Zie hier de pool( amerikanen blijven vreemd ).

Morgen gaan we weer richting cemtrum.
http://img236.imageshack.us/img236/8650/img0656mediumgo3hb6.jpg (http://imageshack.us)
http://img236.imageshack.us/img236/4554/img0669mediumxk9rh3.jpg (http://imageshack.us)
http://img236.imageshack.us/img236/6/img0756mediumce1ox3.jpg (http://imageshack.us)

Dr. Phlox
15-08-07, 16:29
Hoi Pascal,
Bedankt voor je heldere uitleg en foto's. Zoals het er naar uit ziet zal het dit hotel worden. Jammer dat er geen een persoon bedden zijn. We zijn namelijk met 5 personen (2 volw 2 tieners en 1 kind van 6). Er wordt wel gesproken over een rolloverbed vanuit de reisorganisatie. Anders wordt het 2 kamers

grz
dr. Phlox

ienelien
16-08-07, 00:59
Ook wij zijn hier afgelopen april geweest. Voor de jongste hadden we ook een rollaway gehuurd. Beetje vol in de kamer ..., maar je gaat toch laat slapen daar. Veel te gezellig daar bij de boulevard !!
Je zit inderdaad wel een stukje van het centrum af, maar het is een goed hotel en een best zwembad. Jim lag er 's ochtends al heel vroeg in.

http://img299.imageshack.us/img299/8562/dsc03830ev7.th.jpg (http://img299.imageshack.us/my.php?image=dsc03830ev7.jpg)

Dr. Phlox
28-10-07, 23:39
Hoi ienelien,
Ben er nog niet uit, maar dat komt omdat Teo van Amarican Vacations nu met vakantie is (de vliegtickets hebben we al). We gaan in November terug om alles verder te boeken. Teo had zelf ook nog wel wat tips en adressen. Hou je op de hoogte.
Grz
Dr. Phlox

Chicco68
21-10-08, 20:21
Wij zijn er ook geweest in Oktober en in een woord geweldig! Dit was het mooiste en beste hotel welke we hebben gehad tijdens onze reis.
Zeer vriendelijk personeel, schitterende kamer, gratis internet op de kamer, schitterend zwembad en goed ontbijt. Dit hotel zullen we zeer zeker weer boeken als we nog eens naar de USA gaan.

pascalbrouwers
07-01-09, 23:46
Is de het af te lopen, van het hotel naar duval street?
ja, maar met de auto gaat het snel.
Tussen de 5 en 10 minutjes, afhankelijk vh tijdstip waarop je vertrekt.
maar ze hebben een bus die dagelijks op bepaalde tijdstippen rijdt.


als je een hotel, motel, inn in de buurt van duvalstreet kunt krijgen, zou ik dit zeker overwegen.
Maar dit hotel is gewoon geweldig, de pool is super mooie kamers = en blijft een toppertje.
volgende keer overweeg ik zeker om terug te gaan.

pascal

Orangedevil
10-02-09, 00:44
Is de het af te lopen, van het hotel naar duval street?

We hebben dit eens gedaan in 2000. We hadden s'middags al wat bier op bij het zwembad dus zijn we te voet naar het centrum gelopen. Ik doe het de volgende keer niet meer. Het was toch wel een uur en een kwartier lopen en dus ook nog terug. Het was ook warm dus niet handig van ons maar we wisten niet dat het centrum aan de anderekant van het eiland lag.

Als je met de auto gaat,aan het eind van Duval street in een zijstraat vlakbij Mallory square zit een parkeergarage waar wij hem een aantal keer hebben neergezet. Je kan ook bordjes volgen. O ja niet tegen het verkeer in parkeren dan krijg je 35$ boete maar dat geld voor heel Florida. Maar in Florida hoef je niet vaak file te parkeren vanwege grote parkeerplaatsen maar in zo'n klein stadje als Key West dus wel.:razz:

JKG
09-10-09, 10:41
Ook dit hotel genomen afgelopen vakantie. Mooi hotel, ook lekker grote LCD TV aan de wand. Koelkastje. Netjes ingericht. Enige nadeel was dat mijn kamer geen kluis had. Ik stop daar toch wel liever mijn laptop in als ik weg ben.
Zwembad was ook heerlijk, zoals voorgangers boven me al gemeld hadden.

Bioscoop en Publix en nog veel meer direct naast het hotel. Duval Street zou ik inderdaad niet lopen, dat is echt te ver weg. Ik zou 'm neerzetten op een soort prive parkeerterrein bij Greene Street. Daar kan je voor 10 dollar een hele dag parkeren en dan mag je dus ook wegrijden en weer terugkomen!

Ze hebben alleen WiFi bij de lobby (en nog een plek die ik vergeten ben, maar niet in de kamer), echter heeft elke kamer al standaard een LAN-kabel.

Ik zou hier nog best een keer kunnen verblijven, maar er zullen vast nog zat andere mooie hotels daar zijn.

rob gertsen
22-01-10, 10:11
Even een tip:wink:

Dit Hotel wordt nu bij Expedia.nl aangeboden voor € 63 per nacht. Dat is een vroegboekkorting van 40%. Was voor mij aanleiding om maar eens 3 nachtjes te boeken:-\"

pascalbrouwers
22-01-10, 10:51
Dat is een koopje =D>
Hier zul je geen spijt van krijgen.
Kun je het geld dat je bespaart hebt uitgeven aan de shuttleservice vh hotel naar het centrum hahahahaha.

JKG
23-01-10, 11:35
63 euro is echt een koopje!!! En vanuit Miami heen en weer kachelen is in je eentje niet te doen, heb het 1x gedaan, blij dat we toen met z'n 2en gingen sturen. Om de 2 uur wisselen. Wat wel supermooi is, zijn op de US1 's avonds laat de sterren die je kunt zien op de donkere stukken... echt gigantisch veel sterren. Misschien dat je alleen op een weiland in het oosten van Nederland er ook zoveel kunt zien met het blote oog.

Maargoed, voor de mensen zonder 3 kids is 63 euro zeker een leuk bedrag.

pascalbrouwers
25-01-10, 12:20
Ik was nog op zoek naar een niet al te duur hotel op Key West, maar helaas, we mogen er niet op 1 kamer met onze 3 kids. Dit was een heel mooi hotel geweest, dan toch maar vanuit Miami op en neer kachelen....:(

Zoals JKG al aangeeft = dit bijna niet te doen...
Vraag mij dan af wat je ervan verwacht om voor 1 dag naar KW te rijden.

Wat rijden betreft, ik zou het wel kunnen op en neer.
Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik graag aan het rijden ben.. als je maar voldoende stops neemt...

Die dag zit je zeker 8 uur in de auto.... wat blijft er dan nog over om KW te verkennen, naar mijn mening is dit zonde vd tijd.
Maar goed dat is een mening.

ik ken je volledige reisschema niet.
Maar mocht je naar Orlando gaan, neem daar dan bv een goedkoper hotelletje dan verdien je dit weer terug wat je teveel uitgeeft in KW..

Zou toch overwegen om een overnachting te nemen.
En 2 kamers in een geweldig hotel ( en dat is the inn at KW) voor 65 euro is echt een koopje.

Niels82
08-05-10, 23:18
Ook wij zijn bij the inn op bezoek geweest en razend enthousiast over dit hotel.
De kamers waren goed en er was gratis internet + pc beschikbaar. Het zwembad was inderdaad super.
Eigenlijk niets negatief over dit hotel te melden.
foto's :
http://i23.photobucket.com/albums/b392/icerider82/Huwelijksreis_1334.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b392/icerider82/Huwelijksreis_1244.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b392/icerider82/Huwelijksreis_1243.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b392/icerider82/Huwelijksreis_1242.jpg

marjoleinenrick
09-05-10, 11:48
Ik wilde dit hotel ook boeken maar.... expedia had een maand geleden ongeveer een aanbieding voor 85 euro, nu is het 120 :S (ik had op dat moment nog geen credit card anders had ik het geboekt)
Vind het er wel mooi uit zien dus misschien ga ik als nog maar boeken.

pascalbrouwers
11-05-10, 19:25
120 euro is echt niet te duur voor dit hotel..
Hebben wij 2 jaar geleden ook betaald

Greet

Niels82
11-05-10, 19:48
Het is zeker de moeite waard.
Wij hebben geloof ik ook iets van 160/170 dollar betaald voor dit hotel.

rob gertsen
12-05-10, 16:28
Heb ik toch mazzel met die Expedia aanbieding: 62 euri\\:D/voor 3 dagen in augustus.

rarossel
13-05-10, 12:36
Wij hebben ook geboekt met de aanbieding van expedia. Omdat we met z'n 5en zijn scheelt dat een hoop op 2 kamers.
Ik kan niet wachten, heb er zo'n zin in als ik alle reisverslagen lees! Wij vertrekken 30 juni.

marjoleinenrick
30-06-10, 10:48
Weet iemand hoeveel die shuttle service kost?

nee
30-06-10, 23:05
Ik lees hier dat het nogal ver lopen is naar het centrum. Maar wat is ver? een half uur, een uur....
Ja kan dan toch ook de auto pakken, en in Key West centrum parkeren, of zijn er geen P-plaatsen?

marjoleinenrick
30-06-10, 23:06
Een uur en een kwartier heeft iemand hier gezegd en er zijn inderdaad gewoon parkeerplaatsen. Maar als je een lekker biertje wil drinken, ga ik liever met een shuttle :P



ennnn, ik heb net geboekt, 2 nachten The Inn in Key West en 1 nacht Hilton in Key Largo :D

pascalbrouwers
01-07-10, 23:16
Ik kan je vertellen dat je daar ook een lekker biertje kunt drinken hoor.
ze hebben een leuke buitenbar.

met de auto naar het centrum om te gaan drinken, zou ik nooit doen.
binnen 5 minuten als het verkeer het toelaat sta je midden op duvalstreet.
De shuttle service kost +/- 20 dollar retour.
dit is natuurlijk zonder tip...

marjoleinenrick
01-07-10, 23:23
Ok, en wat kost een taxi daar ongeveer?
20 dollar voor een ritje van een paar minuten is wel duur vind ik. Dan rijden we liever zelf :)

Guus
02-07-10, 04:54
Ok, en wat kost een taxi daar ongeveer?
Ongeveer $9-10 plus tip.


Ik kan je vertellen dat je daar ook een lekker biertje kunt drinken hoor. Ze hebben een leuke buitenbar.
Zal ongetwijfeld waar zijn. Maar ik neem aan dat iemand niet dat hele eind gaat rijden om vervolgens niet verder te komen dan de buitenbar van het hotel. Dan kun je net zo goed bij het Hilton Key Largo stoppen. Daar hebben ze namelijk ook een gezellige buitenbar.

angelab
12-07-10, 13:35
@ Marjolein en Rick - Wij zijn net terug van onze rondreis door Florida en hebben ook in het Hilton overnacht op Key Largo, super mooi hotel en mooi kamer, en echt een heeeeeeeeeerlijk bed, goh wat hebben wij lekker geslapen, de gordijnen lieten geen zon door dus heerlijk donker s ochtends als je wakker word, wij waren de hele vakantie al vroeg wakker dus we dachten we zetten geen wekker, de volgende ochtend werden we om 9.30 uur wakker, oeps! we hadden nog een lange rit voor de boeg, heerlijk uitgerust! Veel plezier met de voorbereidingen!

marjoleinenrick
12-07-10, 13:50
Fijn om te horen dat het zo goed bevallen is, nu kijken we er nog meer naar uit!!!!

nnbellie
20-07-10, 17:46
@ Marjolein en Rick - Wij zijn net terug van onze rondreis door Florida en hebben ook in het Hilton overnacht op Key Largo, super mooi hotel en mooi kamer, en echt een heeeeeeeeeerlijk bed, goh wat hebben wij lekker geslapen, de gordijnen lieten geen zon door dus heerlijk donker s ochtends als je wakker word, wij waren de hele vakantie al vroeg wakker dus we dachten we zetten geen wekker, de volgende ochtend werden we om 9.30 uur wakker, oeps! we hadden nog een lange rit voor de boeg, heerlijk uitgerust! Veel plezier met de voorbereidingen!

Angelab even iets heel anders:
wat een prachtige foto's van jou en je vriend/man
waar hebben jullie de laten maken? In Florida of gewoon in NL?

Ta2 Gerrit
20-07-10, 18:28
<< Mensen, mensen toch, we dwalen nu wel een heel eind af van de Inn at Key West (TS)>>

rob gertsen
23-08-10, 13:57
In augustus 3 dagen in dit hotel gelogeerd. Prima hotel aan een drukke doorgaande weg. Kamers zijn niet al te groot. Een wat gebrekkige airco die nogal wat lawaai produceert. Geen lift, dus als je op de 1e verdieping logeert even met de bagage naar boven sjouwen. Goed ontbijtbuffet (10 dollar PP). Zwembad in de tuin is prachtig. Stukje rijden (6 kilometer) naar Duvall Street.

JKG
24-08-10, 11:30
Die lamp in de badkamer bij de douche is heet! Airco maakt wel iets geluid ja.

SenT
20-10-10, 15:50
Wij hebben dit hotel ook geboekt: op de site van het hotel zelf. Niet via een boekingsite omdat we er in het paasweekend zijn en ik heb geen zin in een zogezegde overboeking. Prijs is $ 449 (tax in) voor 2 nachten.

Sybrigt
23-01-11, 22:31
Moet je ook parkeerkosten betalen als je bij het hotel geparkeerd staat?
En zo ja, wat ben je dan ongeveer kwijt?

Michael66
24-01-11, 01:21
Van de website:
The Inn at Key West Services
Complimentary wireless Internet access in public areas
Meeting & event space
Onsite restaurant & lounge
Gift shop
Outdoor swimming pool
Poolside bar
Fitness center
Jacuzzi spa tub
Business center
Concierge desk
24-hour front desk service
Room service (limited)
Lobby television
Laundry facilities & dry cleaning
Safe deposit box at front desk
Wake-up calls
Free Self-parking
Handicap access

SenT
27-04-11, 23:41
Het hotel was een leuke ervaring.
Relatief grote kamer, met frigo. Gratis parking, gratis internet (met kabel op de kamer).
Ontbijt: verschillende formules - uitgebreid koud ontbijt was 9.95 $ en het warm ontbijt (met eibereiding naar keuze en waffles of french toast) kost $ 13.95 en voor dit laatste is het voor kinderen onder 12 $ 6.95.

Het zwembad was super!

Naar het stadscentrum met de auto en parkeren in de garage van de stad: tussen Caroline Str en en Grinnell Str.. Parkeren voor $ 2/uur en maximum $13/dag. Veel kans op een plaatsje in de schaduw.

Yasmijn
23-08-11, 06:13
Hi,
Toch even een mindere ervaring. Vandaag na 1 dag uit het hotel gegaan en verhuist naar Soutern most hotel. Bij aankomst erg onvriendelijk personeel. Het leek wel of ze ons livrr zagn gaan als kome. Kamer die ergens achteraf lag, uit keek op vuilnisbakken en ongelooflijk stonk. (We hadden ruim van te voren gereserveerd). Airco die heel veel lawaai maakt en niet in hoogte te verstellen was waardoor je uit je bed blies. Om 07.00 kwamen de schoonmaaksters met hun karren langs en was de hele familie wakker. Bij het ontbijt bedorven meloen. Toen er wat van werd gezegd, kregen we een schaaltje verse. De schalen van hrt buffet, waar de bedorven meloen van af kwam bleef gewoon in het buffet staan.
Het soutern most hotel is daar en tegen perfect. We zijn super blij met onze beslissing.

corrus
23-08-11, 08:08
Ik heb nog nooit problemen gehad in The Inn at Ke West...
Daarintegen wél in Southern Most.

orient
08-01-12, 18:02
Wij logeerden van 31/12 t/m 2/1 in The Inn.

Het is een keurig hotel met een prachtig zwembad.
Parkeren is gratis voor de gasten, we moesten een formulier op het dashboard van de auto leggen.
Kamers zien er keurig uit, alleen airco maakt veel lawaai.

Jammer dat het hotel geen lift heeft. Ik heb slechte knieën en dan doet het pijn om enkele koffers naar boven te sjouwen.
Verder vind ik de balkons boven niet prettig, omdat ze van houten planken zijn waar een open naad tussen zit van ong. 1/2 cm.
Het was goed dat onze onderburen niet met een schaal chips met dipsaus op balkon zaten, anders hadden ze tanden kunnen knarsen van het strandzand wat onder onze zoon zijn schoenen zat...

Alleen ontbijt en lunch is mogelijk in dit hotel, maar wel tegen zeer schappelijke prijzen. Jammer echter dat ze er standaard 18% tip bij rekenen, maar bij navraag vertelde men dat de reden hiervan lag aan de vele Europeanen die dit hotel bezoeken en niet gewend zijn om tip te betalen aan de waitresses. Van die kant begrijp ik het dan wel weer. Ik tip standaard 20% bij nette behandeling, dus gaf ze nog iets meer dan op de nota stond.

Verder wil ik opmerken dat op ong. 500 meter lopen er een uitstekend restaurant is met de naam "the Outback". Hier is tegen uitstekende prijs perfect te dineren!!!

De receptionisten bij The Inn zijn keurig netjes en omdat ik 50+ er ben en ik via hun site geboekt had kreeg ik korting met mijn AARP kaart.

Ik heb hierboven prijzen gezien voor dit hotel van in de 60 dollar tot 170 dollar.
Het ligt dan echt aan de periode dat je dit hotel bezoekt, want ik betaalde voor 2 nachten met korting van AARP US$ 480 voor onze kamer.
Het was dan ook jaarwisseling...