Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: luchell
Hoi,
Deze zomer ga ik(32) samen met met me zoon Luc van 6 voor het eerst op vakantie naar Florida. We hebben geboekt van 11 augustus tot 30 augustus. We hebben al de vliegtickets, hotel(Disney All Stars(3X)), magic/water fun/hopper pas voor tien dagen en een Disney Dining plan.
Om niet het wiel opnieuw uit te vinden hoop ik op deze site info te vinden over wat te doen en juist niet. En nuttige tips over hoe ik de overige dagen kan inplannen. Alle info is welkom, weet totaal niet wat er me te wachten staat
al vast bedankt
Om niet het wiel opnieuw uit te vinden hoop ik op deze site info te vinden over wat te doen en juist niet. En nuttige tips over hoe ik de overige dagen kan inplannen. Alle info is welkom, weet totaal niet wat er me te wachten staat
Welkom op het forum. De zoekfunctie zal al op veel vragen antwoord geven. Met de vragen die nog over blijven helpen we je graag :)
Hallo, welkom!
Een rare vraag misschien: ga je alleen met je zoon, dus zonder partner? Ik ga nl. volgend jaar ook alleen met mijn dochters. Ik heb heel wat jaren met partner naar Florida geweest en deze keer niet. Eerlijk gezegd vind ik het toch een beetje 'eng'.
Wie dit leest en ervaring heeft met alleen met kids naar Florida, ik hoor het graag!
Rare vragen zijn er niet, maar inderdaad ik ga alleen met hem. Het meeste vervelender dat ik tot nu toe bedacht heb, is dat hij de volle mep moet betalen voor de kamer en met een partner erbij was hij gratis geweest
Welkom op dit zonnige forum.
Een ding begrijp ik effe niet, je zoon van 6 gaat op een aparte kamer liggen?
Waarom neem je hem niet bij jezelf op de kamer, meeste hotel kamers hebben toch wel 2 bedden en anders kun je erom vragen.
Of heb ik dit verkeerd begrepen?
Welkom op dit zonnige forum.
Een ding begrijp ik effe niet, je zoon van 6 gaat op een aparte kamer liggen?
Waarom neem je hem niet bij jezelf op de kamer, meeste hotels hebben toch wel 2 bedden en anders kun je erom vragen.
Of heb ik dit verkeerd begrepen?
Ik denk verkeerd begrepen.
De meeste touroperators rekenen een kamerprijs bij 2 persoonsbezetting, waarbij een derde en vierde persoon "gratis" op de kamer mag slapen.
Echter, jij en ik weten beter, de prijs voor een overnachting in de Floridiaanse hotels gaat in 99,9% van de gevallen per kamer en dus niet per persoon. Een kleine misvatting van Luchell dus, de prijs voor de kamer betaal je altijd, of je nu met 1, 2, 3 of 4 personen de kamer bezet.
That's the question!
Er staat je heel veel plezier te wachten!! Disney is altijd goed, en een kind van 6 zal het zeker geweldig vinden.