PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: Huurauto herkenbaar maken



Dr. Phlox
22-06-07, 15:07
Vele van jullie huren een auto in Florida. Hoe herken je dan je auto op een snelle manier op de parkeerplaats cq pretpark. Zelf denk ik aan het bevestigen van een lint op de antenne van de auto en het opschrijven van de loaktie waar de auto staat (meestal bij een pretpark zijn de vakken verdeeld in letter, nummers of afbeeldingen).
Dus de vraag is hoe jullie daarmee omgaan.

grz
Dr. Phlox

Njit
22-06-07, 15:09
Zelf vergeet ik altijd waar de auto staat op het moment dat ik eruit ben gestapt. Gelukkig heeft Linda daar minder last van :)
Vaak bij de parken wel een foto gemaakt van het vak of het bord waar de auto stond.

Een lint heeft denk ik niet zoveel zin als je bijvoorbeeld bij Disney of Universal staat. Daar heb je tig parkeerplaatsen.

Dr. Phlox
22-06-07, 15:12
Een lint heeft denk ik niet zoveel zin als je bijvoorbeeld bij Disney of Universal staat. Daar heb je tig parkeerplaatsen.

Thx voor je antwoord. Echter in de parken weet je :wink: (als het goed is) in welk vak hij staat. Een lint zou dan voor alleen dat vak wel opvallen. Echter je heb ook nog de winkels etc. Hier zou een lint (of iets anders opvallend) volgens mij wel zijn dienst kunnen bewijzen.

Njit
22-06-07, 15:15
Je kan ook vlaggetjes kopen die je aan de auto kan bevestigen:

http://img262.imageshack.us/img262/7533/carflagpoleux4.jpg (http://imageshack.us)

Dr. Phlox
22-06-07, 15:21
Je kan ook vlaggetjes kopen die je aan de auto kan bevestigen:


mmm, zelf niet aangedacht :oops: :oops: . Maar wel een goede opvallende oplossing. Zijn er nog meer suggesties??:idea: :idea:

Ta2 Gerrit
22-06-07, 15:26
Ja, hoor, er is al een erg uitgebreidt topic over geweest.
Zoek dat eens op ;-)

Ik kon het zo snel niet vinden :-)

calypso
22-06-07, 15:37
Maak een foto van de omgeving waar je auto geparkeerd staat en je vergeet niet meer waar je auto staat, dit kan dus overal gebruitk worden in de parken en bij de malls.

FrankS
22-06-07, 15:37
In DisneyWorld (en waarschijnlijk op meer plaatsen) verkopen ze z.g. antenna-topppers. Bijvoorbeeld deze:

http://www.laughingplace.com/files/SSAd/4091S.jpg

Die nemen we altijd 1 of 2 mee (we hebben een kleine verzameling) en bevstigen die bovenop de antenne. Je herkent je auto dan redelijk snel van afstand.

Daarnaast noteer ik het rijnummer altijd in een smsje in mijn telefoon (zonder te versturen).

pieterpostma
22-06-07, 18:41
Ik onthoud altijd zo'n beetje waar de auto staat. Ben ik in de buurt, dan laat ik met de afstandbediening van de auto de claxon overgaan.
Altijd gelukt!

oant sjen,
Pieter Postma

fluitje van een cent...:-\"

kol
22-06-07, 22:12
Wij doen het inderdaad ook met de afstandsbediening!! Auto toetert dan 2 keer en de lichten knipperen. Heel handig.

Michael66
22-06-07, 22:13
Het scheelt al als je een opvallende auto uitkiest bij het verhuurstation. Vorig jaar had ik een PT Cruiser, en daar rijden er toch niet zoveel van rond.

paula
24-06-07, 15:41
Als je dan helemaal in de bonen bent, en niet meer weet wat voor auto je gehuurd hebt, ook even een foto van maken en vooral van het nummerbord.:D
Wij maken inderdaad ook altijd een foto van het vak waarin we staan en een overzichtsfoto van de parkeerplaats, of als je in een stad bent, een foto van de straatnaam.
Wel na elke dag de foto's even wissen anders zie je door de bomen het bos niet meer.#-o
gr. Paula

Dr. Phlox
25-06-07, 10:42
Alvast bedankt voor de tips (en die eventueel nog komen)

calypso
25-06-07, 11:32
Je kunt hem natuurlijk ook even pimpen en hem een lekker opvallend kleurtje laten omspuiten. alleen dan word het terug brengen zo'n probleem he ;-)
Al die vragen die je dan krijgt!
:-)

Njit
25-06-07, 11:35
Je kunt hem natuurlijk ook even pimpen en hem een lekker opvallend kleurtje laten omspuiten. alleen dan word het terug brengen zo'n probleem he ;-)

Gewoon volhouden dat hij die kleur al had.
'Nee hoor, hij was echt zo paars. Vond het ook al vreemd bij het ophalen maar ja'

Dr. Phlox
25-06-07, 11:46
Dat is ook een idee. Zullen de jongens wel leuk vinden,
En dan inderdaad volhouden bij het inleveren.
:-\" :-\"

Marjol
26-06-07, 22:20
Wij hadden bewust een knalrode auto uitgekozen. En verder gewoon in je telefoon noteren waar je staat (welk bord, welke rij, vooraan/achteraan). Geen enkel probleem gehad met terugvinden.

wippelgem
27-06-07, 13:33
opvallende kleur kiezen en foto trekken van waar je staat!!!