PDA

Bekijk Volledige Versie : Bahama's tripje



Pagina's : 1 [2]

Anita&Dennis
23-06-18, 12:43
Ik heb er ook naar gekeken, maar kwam er ook niet uit. Myrtle beach misschien? En dan via Daytona naar Orlando?
Ik zou NY en Washington doen en dan binnenlandse vlucht nemen. Wellicht juist naar Miami of Tampa en dan van daaruit met huurauto naar Orlando?

Lizz
23-06-18, 13:03
LLes de reisverslagen eens van de moolenschotjes en van Ilse eens die hebben ook de route afgeleg van New York naar Orlando per auto.
Deze schieten mij iig zo te binnen zijn er vast meer hoor die dat gedaan hebben in welk jaar hun dit gedaan hebben weet ik niet meer precies, maar volgens mij hebben de moolenschotjes er zelfs roadbooks bij...Dus helemaal makkelijk.
En volgens mij was het ook nog verstandig ergens in de route van auto te wisselen om zo de hoge dropoff kosten te voorkomen.

Kletskous
23-06-18, 13:21
Ja, ik heb ook wel reisverslagen gelezen inderdaad. Of ik die van de Moolenschotjes/Ilse heb gezien weet ik zo even niet.

Dit heb ik nu een beetje bedacht, maar kan nog alle kanten op:

Dag 1: - aankomst New York
Dag 2: - New York
Dag 3: - New York
Dag 4: - New York
Dag 5: - Naar Washington met de trein
Dag 6: - Washington
Dag 7: - Washington
Dag 8: - Shenandoah NP (115 km). Overnachten in Roanoke (177 km)
Dag 9: - naar Gatlinburg (425 km). (Rodelbaan)
Dag 10: - Gatlinburg (Great Smokey Mountains)
Dag 11: - via Sliding Rock (135 km) naar Savannah (430 km)
Dag 12: - Savannah
Dag 13: - via Jekyll Island naar St. Augustine (280 km) middag en naar Orlando (175 km)
Dag 14 : -Orlando
Dag 15: - Orlando
Dag 16: - Orlando
Dag 17: - Orlando
Dag 18: - Orlando
Dag 19: - Orlando
Dag 20: - Orlando
Dag 21: - Orlando
Dag 22:- terugvlucht
Dag 23: - thuis (zaterdag)

Of als alternatief :
Dag 8: - Shenandoah NP (115 km). Overnachten in Roanoke (177 km)
Dag 9: - naar Gatlinburg (425 km). (Rodelbaan)
Dag 10: - Gatlinburg (Great Smokey Mountains)
Dag 11: - via Sliding Rock (140 km) naar Myrtle Beach (500 km)
Dag 12: - Myrtle Beach
Dag 13 - Savannah (365 km)
Dag 14:- Savannah
Dag 15 - via Jekyll Island naar St. Augustine (280 km) middag en naar Orlando (175 km)
Dag 16: - Orlando
Dag 17: - Orlando
Dag 18: - Orlando
Dag 19: - Orlando
Dag 20: - Orlando
Dag 21: - Orlando
Dag 22: - terugvlucht

Ik ben bij dit alternatief wel 2 dagen Orlando kwijt voor Myrtle Beach. Maar Myrtle Beach lijkt me wel een erg gezellige plek !
Ik zou ook nog een dagje New York kunnen skippen, maar ik denk dat 3 volle dagen toch wel slim is he?