PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Tushar



T-Unit
20-06-07, 11:50
Goedemorgen,

Ik ben Tushar 28 jaar wonende te Zoetermeer en ga dit jaar maar liefst voor de 16e keer richting Florida. Dit keer naar Davenport dit ligt naast Orlando. Ondanks dat dit de zoveelste keer is dacht ik misschien kan ik hier nog wat opsteken over Florida.

Grtz

Njit
20-06-07, 12:00
28 jaar en al 16x naar Florida geweest. Dan was je er of vroeg bij of je gaat een aantal keer per jaar..
Meekletsen over Florida is ook leuk. En van andere mensen helpen steek je zelf ook nog wat op :)

In ieder geval van harte welkom op het forum!

pieterpostma
20-06-07, 12:21
Hallo Tushar, waarom woon je er niet gewoon. "mischien kan ik nog wat opsteken" bescheidenheid siert de mens.

oant sjen,
Pieter Postma

:-\" :-\"

calypso
20-06-07, 13:26
Welkom op dit zonige forum.
Als je er al 16 keer geweest bent hoeven we jouw niks meer wijs te maken dus ;-)

Nicole
22-06-07, 22:04
Hoi plaatsgenoot, heel veel plezier om dit leuke forum .

Nicole

kol
23-06-07, 10:32
Waaaaw, 16 keer. Ik hoop dat we veel van jou mogen leren. Welkom.

T-Unit
02-07-07, 10:15
Dank u allemaal en ik woon er NOG niet omdat mijn vriendin nog studeert als zij klaar is gaan we de overweging wel maken om daar te wonen ;)

Nicole
02-07-07, 13:24
Je woont nog niet in Zoetermeer?? Oke, omdat je zei wonende in Zoetermeer. Ach Zoetermeer is lekker rustig en je bent overal dichtbij. heel veel plezier op dit forum in ieder geval.

T-Unit
02-07-07, 15:06
Jawel ik woon in Noordhove 2 dus tegen Oosterheem aan maar uiteindelijk wil ik naar Florida emigreren dat bedoel ik. Woon al heel mijn leven in Zoetermeer \\:D/

Eric
02-07-07, 19:29
Eh, je kunt niet zomaar emigreren naar Amerika hoor.
Begin maar alvast mee te doen aan de greencard lottery, wie weet wil je...
Anders is het (vrijwel) onmogelijk.
Eric

Nicole
02-07-07, 20:01
Ik weet waar Noordhove is. Zelf ook gewoond en nu in Oosterheem. Emigreren lijkt me ook erg leuk maar dat blijft denk ik bij dromen.

Nicole

T-Unit
03-07-07, 11:40
Ja maar ik kan daar zo aan de bak veel familieleden hebben daar bedrijven van fabrieken voor fastfood tot aan vermogensbeheerderskantoren verspreid door heel de us

madagat
03-07-07, 12:09
Ja maar ik kan daar zo aan de bak veel familieleden hebben daar bedrijven van fabrieken voor fastfood tot aan vermogensbeheerderskantoren verspreid door heel de us

Zoeken ze nog mensen? :p

T-Unit
03-07-07, 17:11
ligt eraan wat voor opleiding je hebt :D

bono
03-07-07, 17:45
Hoi,

Kunnen we dan ook geen korting en goed logeer adresje van je krijgen van een oom of tante of zoiets, dat zou best wel eens goed uit kunnen komen............zo nu en dan denk ik??
Maar leuk om zo elk jaar daar naar toe te kunnen en dan het emigreren in het vooruit zicht is best cool :-\" :-\"

Gr. Monique

madagat
05-07-07, 15:21
ligt eraan wat voor opleiding je hebt :D

Administratief / Financieel?? En...en..en.. hebbben ze wat? :D

slbt
20-05-09, 08:39
Nou daar ben ik weer. Kan mijn oude account niet in of ik doe iets verkeerd.

12 juni 2009 vertrek ik weer voor 3 weken met mijn pa, ma, zus, zwager, 2 neefjes, mijn broertje en inmiddels mijn vrouw en mijn zoontje van 8 maanden oud :).
Ik vlieg met KLM Northwest vanuit Amsterdam naar Detroit en dan van Detroit naar Orlando.

Emigreren nog niet ben inmiddels wel een paar keer benaderd door die lottery waar ik me voor ingeschreven heb.

Ik zal verblijven in een huis in Davenport. Geboekt via Ridge vacation Homes.
Heb er nu alweer vreselijke zin in :)

Groetjes

Tushar

slbt
10-04-11, 16:40
Ben ik weer 2 jaar naar dato. was even steken op orlandotips.nl

Inmiddels weer 1 keer geweest in 2010. 25 juni vertrek ik weer met mijn vrouw en zoon. Dan voor een periode van 26 dagen naar solana. Daar hebben we een huis. Heb er nu alweer zin in. Zal met British airways vliegen.