PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Peter



Kingpin64
18-06-07, 10:40
Hallo allemaal,


wij (mijn vrouw en twee kinderen, 7 & 9) gaan deze zomer 4 weken naar Florida. Mijn vrouw en ik zijn in het verleden vaak naar Amerika geweest en ook een aantal keer naar Florida. Plan is eerst een week aan west-kust, dan 2 weken rondtrekken en laatste week in Orlando. Vlucht, auto en accomodatie eerste en laatste week is al geboekt.

Ik ben vnl op zoek naar informatie over motels (heb gehoord dat het aardig wat duurder is geworden) en attractie, "things to do" met kinderen.

Eerste verkenning op dit forum is zeer positief, veel informatie en veel enthousiasme.

gr Peter

Njit
18-06-07, 10:47
Welkom Peter.

Wat betreft de motels - met de gunstige dollarkoers is het best te doen. Ligt ook een beetje aan de motels die je uitzoekt en de plaatsen waar je overnacht. Maar vaak krijg je voor een klein beetje meer $$ veel meer waar voor je geld. Zelf kozen we de motels meestal uit aan de hand van de coupon-boekjes. Hier zie je snel wat er aangeboden wordt in bepaalde plaatsen.

Things to do met kinderen: hier is al veel over geschreven op het forum. Lees eens een aantal reisverslagen door. Misschien dan je nog wat ideeen opdoet..

pieterpostma
18-06-07, 12:29
8)
Hee hallo Peter, toe maar 4 weken nog wel. Ik zie dat de planning in grote lijnen al bekend is. Veel succes e vooral veel voorpret toegewenst. Met de informatie die op dit forum beschikbaar is zal het wel lukken.

oant sjen,
Pieter Postma

8)

calypso
18-06-07, 13:01
Welkom Peter, op dit zonnige forum. 4 weken is heerlijk ;-)
Ik heb het best western Movieland geboekt voor 37 euro per nacht. over het algemeen komt het goed uit de bus als ik via Tripadvisor kijk. Ben er zelf nog niet geweest.

Ligt gunstig kwa Universal studios en Wet & Wild, Disney is ongeveer 2 miles ervandaan.
Voor tips raad ik je zoals hierboven al is gezegd het forum zeker eens te gaan dorlezen zijn genoeg te vinden hier, veel pelzier met de pannning ;-)

Njit
18-06-07, 13:23
Ik heb het best western Movieland geboekt voor 37 euro per nacht. over het algemeen komt het goed uit de bus als ik via Tripadvisor kijk. Ben er zelf nog niet geweest.

De accomodatie in Orlando hebben ze al geboekt. Overbodige info dus :)

calypso
18-06-07, 13:56
De accomodatie in Orlando hebben ze al geboekt. Overbodige info dus :)
Nou waarom staat er dan ;
"Ik ben vnl op zoek naar informatie over motels (heb gehoord dat het aardig wat duurder is geworden) en attractie, "things to do" met kinderen."

Daarop was mijn reactie gebaseerd Njit!!

Njit
18-06-07, 14:10
Plan is eerst een week aan west-kust, dan 2 weken rondtrekken en laatste week in Orlando. Vlucht, auto en accomodatie eerste en laatste week is al geboekt.

Maar ik gok dat hij dus info wil over motels die hij nog tijdens z'n rondreis moet boeken...

calypso
18-06-07, 15:20
Ok zo had ik het dus niet gelezen, mijn fout!
Zal wel in de hoek gaan staan voor een uurtje :oops:

Njit
18-06-07, 15:40
Ok zo had ik het dus niet gelezen, mijn fout!
Zal wel in de hoek gaan staan voor een uurtje :oops:

En strafregels schrijven..
'Ik zal eerst goed lezen alvorens ik een antwoord geef'

:)

Kingpin64
18-06-07, 20:44
Njit,


je hebt gelijk het gaat inderdaad om informatie over motels onderweg. Ik heb het forum nu doorgelezen en er staat veel goede informatie op.

gr Peter

:D

Njit
18-06-07, 20:51
Het probleem waar je tegenaan kan lopen is dat de meeste couponboekjes uitgaan van 2 personen (1 kamer dus). Ik weet niet hoe moeilijk ze over kinderen doen. Sowieso zul je een wat grotere motelkamer willen..