PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Loews Royal Pacific Resort @ Universal, Orlando



delphine
17-06-07, 23:01
Ik heb het Universal hotel Royal Pacific Resort geboekt, vooral omdat ik dan voorrang krijg bij de rijen in de parken. Het vervoer met de bootjes lijkt me ook wel wat. Is er iemand die me kan zeggen hoe dit hotel bevallen is?
Als ik op trip advisor kijk zijn de ervaringen heel wisselend.
Ook begin ik te twijfelen of we wel naar Universal moeten gaan, ik heb vannacht ergens gelezen......(was het op dit forum?) dat het een beetje
vergane glorie is.

Njit
17-06-07, 23:57
Universal heeft 2 parken. De studios bevat idd wat oudere attracties. Islands of Adventure staan wel wat nieuwe topattracties.

pyca
18-06-07, 07:44
We zijn vorig jr voor het eerst in dit hotel geweest en het is zó goed bevallen dat we dit jaar weer gaan.

Hotel is heerlijk, toegang met bootje hardstikke handig en voorrang met je kamercard super (je mag zo vaak je wil, dit itt gekochte fastpasses)

Ontbijt bij het hotel is wel duur, maar wel "errug lekker" en voor het parkeren moet je nog xtra betalen, geloof $8,-- per dag.

Wat heb je eigenlijk betaald voor de kamer? Ik heb nl een goedkopere prijs gekregen dan op de website, ik heb ze gebeld, weet nu de prijs even niet uit m'n hoofd, zal het straks opzoeken.

Parken vinden wij heel leuk, vergane glorie??? Dat vond ik nou weer van een aantal Disney Parken, (oei, wat zeg ik nu weer:wink:)

Zie ook ons weblog van vorig jaar.

delphine
18-06-07, 11:06
Pyca,
Dank voor je reactie.
Ik heb nog een paar vragen voor je als je het niet erg vind.[-o<
Ik las in een review dat de kamers oud en bedompt zijn met schimmel in de badkamer?
Daar zit ik natuurlijk niet echt op te wachten.
Wat heb jij betaald voor een kamer en wat betaal je voor een ontbijt?
Wat is het handigst om tickets voor Universal te kopen? Daar of hier en zijn er nog handige adresjes voor? We willen ook naar Seaworld, is het dan voordelig om die tickets in een keer met Universal te kopen?

Njit
18-06-07, 11:39
Pyca,
Wat is het handigst om tickets voor Universal te kopen? Daar of hier en zijn er nog handige adresjes voor? We willen ook naar Seaworld, is het dan voordelig om die tickets in een keer met Universal te kopen?

Hoeveel dagen wil je in het Royal Pacific verblijven?


Stay 4 nights, get FREE theme park tickets - Valid All Year Long*

Receive TWO FREE THEME PARK TICKETS* when you stay 4 or more nights and enjoy unlimited admission* to both Universal Studios and Universal’s Islands of Adventure, plus admission to the CityWalk** clubs.
4 nights or longer during 2007 Value Season (http://www.universalorlando.com/ht_rpr_rates_seasonal.html) start at $209 per night
Two (2) FREE adult Universal Orlando tickets* - valid up to seven (7) days of unlimited admission
Adults also enjoy FREE admission to the CityWalk&#174;** clubs!

Tickets kun je het beste van te voren online bestellen. Deze kun je zelf uitprinten. Je kan er direct mee naar de ingang, je hoeft verder dus niet meer in de rij te wachten.

Er is nu een aanbieding bij Universal. Het 2-Park unlimited Admission ticket koop je voor $85 online. Zie http://www.universalorlando.com/tickets.html (scheelt je ca $30 met de Gate prijs).

Seaworld kun je ook online tickets kopen. Ze hebben de 'Be a Kid Again' aanbieding van $53.95. Verder kun je ook nog een kortingscode gebruiken (LOWES). Dan kost je ticket $51.96

pyca
19-06-07, 00:41
Ik las in een review dat de kamers oud en bedompt zijn met schimmel in de badkamer?

Dat was bij ons echt niet het geval, had de indruk dat alles vrij nieuw was (misschien gerenoveerd?) alles was zeer schoon en zat goed in de verf.
(anders zouden wij beslist niet terug gaan)

Lekker groot zwembad, alleen niet diep, maar dat is bij vele zwembaden zo, ik weet eigenlijk niet waarom?

Voor het ontbijt waren wij, ik geloof zo'n 40 dollar kwijt (met z'n 4-en), maar Int. Drive is dichtbij (wel met de auto) en daar zijn genoeg goedkopere alternatieven.

Wij hadden via american estates, flextickets gekocht, (universal & IoA, Seaworld enWet 'n Wild)

Ik zal de prijs die we nu betalen nog even voor je opzoeken, het is iig meer dan vorig jaar maar toen waren we er eind augustus en nu begin, heb het idee dat dat duurder is.
Ik wil ook wel wat foto's uploaden, maar morgen dan oke? (ga nu naar bedO:))

delphine
19-06-07, 02:10
Pyca, ik heb je reisverslag van vorig jaar gelezen. Leuk! ga ik zeker tips van gebruiken.
Je hoeft die foto´s niet te uploaden hoor, ik geloof je. We gaan gewoon en de kinderen willen niet eens de foto ´s zien.....het moet een verassing blijven, leuk he?
Dank voor de tip, die kaartje voor $85,00 is echt wel een goede deal.
Gaan we doen!

pyca
19-06-07, 10:07
Je kinderen zullen het vast geweldig vinden:lol:

RCRC
04-05-08, 10:44
We willen 2 dagen overnachten in dit resort mede door de express-passen die erbij zitten. Nu is mijn vraag van wanneer tot wanneer die precies geldig zijn. Stel we checken in om 3 uur s'middags (eerder zal niet gaan?) op dag 1 dan is de dag zo'n beetje om na ook nog het resort te hebben bekeken. Vervolgens breekt dag 2 aan en ga je dus het park in, duidelijk. Daarna overnacht je wederom in het hotel en de dag daarna moet je s'morgens uitchecken. Zijn die expresspassen die dag dan nog geldig of houdt het op na uitchecken?

Mijn vraag is dus eigenlijk als je 2 overnachtingen boekt je eigenlijk maar 1 volle dag gebruik kunt maken van de expresspassen?

mattrob
04-05-08, 11:33
Nee hoor, je kan op de dag van aankomst en de dag van vertrek nog de gehele dag gebruik maken van de Express functionaliteit :mrgreen: ! Dus jij hebt 2,5 dag dan.

RCRC
04-05-08, 11:44
Mooi, thx! Dan ga ik maar eens een quote aanvragen bij https://www.dreamsunlimitedtravel.com/reservations/uso-room-res.cfm

Ik neem aan dat dat de "goedkoopste" mogelijkheid is?

mattrob
04-05-08, 22:26
Ik heb toen redelijk wat zitten zoeken, maar goedkoper dan op de site zelf kwam ik niet tegen ....:-k. Kan inmiddels anders zijn natuurlijk, dus ik zou zeker goed rondkijken. Uiteindelijk kan je met AAA korting nog 10% van de prijs afkrijgen \\:D/ !

SenT
28-04-11, 23:36
Fantastisch hotel.
Niet goedkoop, maar het feit dat je kamersleutel als VIP-express pas dient maakt erg veel goed. Om 9 uur ingecheckt (kamerwel nog niet vrij) maar de kamersleutel wel al gekregen. Zowel in Universal als IAO onbeperkt voorrang tot de express-lane. Reuzehandig als er anders 45 minuten moet worden aangeschoven.
Enkel voor de forbidden journey van Harry Potter in IAO en de Ripe Ride Rocket geldt het niet. Wel een uur vroeger toegang als hotelgast tot IAO (en dus Harry Potter).

Mooi zwembad. Luxe badkamer, goede bedden.

Ontbijt in het hotel is erg uitgebreid: oa véél vers fruit, eibereiding naar wens en gerookte zalm. Kost $20; kinderen onder 12 aan halve prijs.

Groot zwembad, toegankelijk tot 22 uur.

Mogelijkheid tot watertaxi naar Citywalk en centrale ingang van de 2 pretparken.
Afstand tot de parken (al wandelend) in een kleine 10 minuten.
Slechts per overnachting ook parking op de hotelsite te betalen (dus goed voor 2 dagen) en dat voor $15. Wel eerst een gewoon parkeerticketje nemen en dat kan dan aan de hotelbalie worden ingeruild.