PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: steven



steven andriesse
17-06-07, 17:34
Hallo allemaal,

ik ben steven. Ik ben van plan om 13 juli a.s. met mijn drie kids van 10 en 12 jaar een 14- of 15 daagse rondreis door florida te gaan maken. Startpunt wordt miami.
ik ben van plan om de accomodaties te boeken bij een reisbureau, autohuur etc. wil ik zelf regelen. Wellicht zijn er ervaren floridagangers die mij van enige info kunnen voorzien.

groet, steven

Njit
17-06-07, 21:12
Welkom op het forum Steven. Moet je de vlucht ook nog boeken?

calypso
17-06-07, 21:22
Welkom op dit zonnige forum Steven.
Zo te zien ga je al lekker vlug naar Florida nog een paar weekjes. Voor informatie zit je hier natuurlijk goed.

Hoop wel dat je al iets hebt geboekt kwa reis want in die tijd is het best druk dus dat zou problemen kunnen opleveren.

Een tip lees veel reisverslagen hier dan vind je veel antwoorden op de meeste vragen.

pieterpostma
18-06-07, 09:23
Hallo Steven, ook welkom op dit forum. Als ik tussen de regels door lees lijkt het alsof je nogal wat moet regelen. Dus moet je er nog even aantrekken. Veel succes en vooral plezier met de voorbereidingen. En je weet het, mocht je ergens mee zitten, zoek het antwoord hier op of mocht dat niet lukken ( wat bijna onmnogelijk is) schroom niet en stel je vraag.

oant sjen,
Pieter POstma