PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: isa



isa
17-06-07, 13:46
hallo Allemaal,

Ook wij stellen ons netjes voor ;)
Ton en Isabel beide 41 jaar en Nikki 12 jaar en Noa 10 jaar.
Wij hebben plannen om volgens jaar naar Florida te gaan en willen ons voorbereiden.
- waar naar toe ?
- zelf alles boeken of een pakket nemen ?
- Welk hotel(s) met 4 personen ?

enz enz

groetjes,
Isabel

pieterpostma
17-06-07, 14:49
Hallo welkom Isabel. Nou als je naar informatie op zoek bent, zit je op dit forum goed. De vragen die je jezelf stelt zijn heel logisch, in de loop van de tijd krijg je via dit forum daar steeds beter een beeld van. Het probleem is: er is zoveel leuks en zoveel wat je zou willen.
Veel succes met de voorbreidingen.

oant sjen,
Pieter Postma

:-\" :-\"

calypso
17-06-07, 16:46
Welkom Ton & Isable en de kids op het meest zonnige forum van Nederland.
Uiteraard zit je hier goed als je informatie wilt hebben over Florida.

Je vraagt waar naar toe, maar wat zijn jullie interesse?
Zelf boeken of georganiseerd hangt eraf wat je zelf wilt natuurlijk. Zelf boeken maakt de voorpret natuurlijk weer leuker en je kunt op plekken komen waar je via een georganiseerde reis niet komt, Je hebt dus meer vrijheid. Over hotels is hier al veel gesproken,

Ik zou je aanraden eerst eens wat reisverslagen door te lezen dan kom je vanzelf al een heleboel tips en antwoorden tegen die je hebt.

Groetjes en veel plezier met je voorbereiding.

isa
17-06-07, 18:10
wij willen 16 dagen naar florida en dan max 2 tot 3 dagen naar Orlando.
Verder staat alles open omdat we het eenvoudig niet weten.
Dus .......................suggesties zijn allemaal welkom !!!!

Esschie
17-06-07, 18:31
Hoi,
Wij gaan binnenkort met onze zoon (6,5 jaar) naar Kissimmee. Geboekt via American Estates. Mooie bungalow met eigen zwembad. Vrienden van ons doen al jaren niet anders. Lekker auto daar huren (kun je hier al regelen). Wij hebben een hopperticket voor 4 dagen voor Orlando en verder zien we wel. Uiteraard hebben we al wat ideeen, maar we zij 19 dagen daar dus we willen ook niet de benen uit ons lijf lopen.
Succes met voorbereiden!
Groetjes
Esther

isa
18-06-07, 16:00
Ik heb al erg veel gelezen en ben moeeeeee.
Maar er is mij al veel duidelijk en ook wat voor ons leuk is om te doen.
Ik moet nog wel kijken hoe je de hotels uitzoekt , de prijzen zijn niet echt hoog en waarop moet je dan letten.
Een jaar of 8 gelden zat ik in het Hilton hotel Orlando naast het Disney park en dat was super en ik zie dat het niet duur is 79 dollar oftewel 60 euro en dat voor 4 personen. Lijkt me dus wel wat.
Maar verder moet ik alles nog bekijken.
Ik moet ook nog uitzoeken hoe het zit met die passen in Orlando enz
Ach het houd de mens bezig !

Njit
18-06-07, 16:04
Park tickets heb je ook nog even voor. Ik zou gewoon wachten op de aanbiedingen. Deze komen in het najaar vanzelf weer..
Zelfde met autohuur. Hier heb je ook nog even voor. De vroegboek-korting kan flink oplopen (13%).
Vliegtickets zou ik wel al in de gaten houden.