PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Michael en Anthony



mikey
16-06-07, 17:56
Hoi allemaal we willen ons even voorstellen mijn naam is Michael ben 37 jaar en heb een zoon van 14 das dus Anthony.
Vorig jaar augustus zijn we al 3 weken in Florida geweest en dit jaar gaan we in Deccember weer 2 weken naar deze geweldige staat:grin:

Njit
16-06-07, 18:17
Welkom op het forum. Leuke foto gekozen voor je avatar. Waar heb je die genomen?

mikey
16-06-07, 18:28
Hey hoi die foto is vorig jaar genomen in discovery cove

calypso
16-06-07, 21:02
Welkom Michael op het meest zonnige forum van Nederland.

Weet zeker dat jij en je zoon een prachtige tijd gaan hebben in December daar in Florida, zeker nu je al weet wat je te wachten staat. ;-)
Wat hebben jullie zoal gedaan tijdens de eerst vakantie?

mikey
17-06-07, 13:03
de eerste vakantie van vorig jaar augustus zijn we 3 weken mer de auto er op uit getrokken begonnen in kissimee toen door naar clearwater beach, daarna naar de everglades daarna naar miami toen weer omhoog naar orlando , kennedy space center bezocht en discovery cove en seaworld en een paar disneyparken

pieterpostma
17-06-07, 14:52
Hallo Michael en Anthony, welkom.

Waar willlen jullie deze keer zeker naar toe omdat je er de vorige keer niet aan toe bent gekomen of omdat het niet in de planning zat? Is er iets speciaals?

Veel plezier met de voorbereidingen,

oant sjen,
Pieter Postma

mikey
17-06-07, 16:27
deze keer zit weer clearwater beach in de planning en de everglades en ditmaal ook key west als we een betaalbaar hotel kunnen vinden , miami komt ook weer aan de beurt en voor de rest moeten we nog effe kijken gaan ook uitgebreid shoppen is erg goed bevallen vorig jaar \\:D/ en we doen denk ik ook nog Eppcot aan deze keer is het enige park waar we niet geweest zijn van Disney

mikey
18-06-07, 22:36
Zo de tickets zyn geboekt 519 euri per persoon met een overstap in Washington geen slechtte prijs lijkt me