PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: David ( van David Deborah en Andres)



superclint
16-06-07, 16:16
Beste

Allereerst proficiat aan iedereen die hier zijn ervaringen en tips kwijt wil. Dat maakt het plannen van de reis enkel makkelijker.

Volgend jaar in januari gaan wij dus voor de eerste maal naar FL en wij kijken er allerdrie heel erg naar uit.
Ons zoontje van drie gaat ook mee en hij kan maar niet zwijgen over Micky Mouse die hij in Disney World gaat ontmoeten. Ook in mij komt het kind naar boven als ik denk om in één van werelds grootste pretparken te zullen zijn.

Maar FL is meer dan Disney world.
Rondrijden in een huge SUV en FL doorkruisen,...
Ik zal het hier bij laten.

Greetz
David

calypso
16-06-07, 17:04
Welkom David op het meest zonnige forum van Nederland en de rest van de Benelux ;-)

Je zult zeker genoeg info vinden hier, en inderdaad dat maakt het wel makkelijker, maar soms ook weer niet. ;-)
Je zoontje zal in Disney zeker genieten, want Mickey zie je overal!

Succes met de planning van je trip.

Eric
16-06-07, 17:12
Ook in mij komt het kind naar boven als ik denk om in één van werelds grootste pretparken te zullen zijn.


Foutje, niet in één van, maar in HET grootste pretpark ter wereld !!

Eric

pieterpostma
17-06-07, 14:58
Hallo David, ja je voelt het al aankomen; dit wordt een heel leuke vakantie. Weet je al wat jullie willen doen in FL. Als ik tussen de regels door lees wil jij in ieder geval lekker autorijden. Ach, dat is het leuke van FL. Voor elk wat wils. Veel succes met de voorbereidingen en zet je reisschema een s po dit forum. Altijd leuk om te lezen.

Oant sjen,
Pieter Postma