PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Marianne4kids: zomer 2007



Marianne4kids
15-06-07, 13:18
Met veel plezier heb ik al veel reisschema's op het forum gelezen en wil op de valreep ook graag ons reisschema voor aankomende zomer plaatsen.
Ik ga deze reis maken met man: Michel, kinderen: David(17), Lois(14) en Joel(14). Onze oudste dochter gaat dit jaar voor het eerst met haar vriend op vakantie.

27 juli Vertrek Amsterdam-Orlando via New York, ophalen van de huurauto
28 juli en naar villa in Kissimee
29 juli We hebben flextickets voor Universal Studios, Islands of Adventure Seaworld, Wet & Wild en Busch Gardens
30 juli
31 juli verjaardag Michel
1 aug
2 aug
3 aug
4 aug
5 aug
6 aug
7 aug
8 aug
9 aug
10 aug Een van de laatste dagen in Orlando natuurlijk ook nog een scrapstore bezoeken
11 aug Vertrek met auto naar Miami, townhouse Hallandale
12 aug
13 aug Key West
14 aug stranddag
15 aug Everglades
16 aug
17 aug
18 aug Vertrek Miami-Amsterdam

*We willen ook graag een airboattour doen, ideeen waar zijn welkom.

Groetjes,

Marianne,

Njit
15-06-07, 14:03
Jullie doen geen Disney?

Airboat-Tour kun je in Everglades city doen. Hier zitten er een aantal op een rij. Prijzen zijn volgens mij overal hetzelfde. We hebben de wat langere tour gedaan.
Zie http://rondreisflorida2007.wordpress.com/2007/05/23/dag-06-airboat-tourkey-largo/ en http://www.airboateverglades.com/home.htm (deze hebben wij gedaan - coupon staat op de website)

Marianne4kids
15-06-07, 14:18
Nee, geen Disney, we hebben gekozen voor de 5parken flexticket en om daarbij ook nog Disney te doen leek ons iets te veel. We hebben in 2002 Disneyland in Califonie gedaan.
Bedankt voor het airboattouridee, gaan we zeker doen!

Marianne,

Njit
15-06-07, 14:26
Nee, geen Disney, we hebben gekozen voor de 5parken flexticket en om daarbij ook nog Disney te doen leek ons iets te veel. We hebben in 2002 Disneyland in Califonie gedaan.

Disneyworld kun je absoluut niet vergelijken met Disneyland. Maar goed, je bezoekt wel andere leuke parken :)

Marianne4kids
15-06-07, 15:08
Ja, dus een goede reden om volgend jaar weer naar Florida te gaan! 8)

Marianne,

Njit
15-06-07, 15:12
Ja, dus een goede reden om volgend jaar weer naar Florida te gaan! 8)

Je hebt ALTIJD te weinig tijd in Orlando. Er is daar gewoon teveel te doen..

Eric
15-06-07, 16:25
Wat staat er op het programma op de overige dagen in Miami?
Ik ben benieuwd naar de afweging van 5 dagen Miami tegenover in een dag naar Key West heen en weer.
Eric

Marianne4kids
15-06-07, 17:04
Er zal ongetwijfeld nog een dagje 'malls' tussen zitten met 3 pubers, dat kunnen we voor hun niet vaak genoeg doen. En we zien ter plekke wel of het eventueel een overnachting wordt op Key West zoals de meesten op het forum aanraden. Verdere ideeen zijn altijd welkom, misschien iets leuks voor 14-17 jarigen?

Marianne,

calypso
15-06-07, 18:45
Hmm geen Disney :-( en dan ook nog een verjaardag vieren, die zou ik dus zeker in Disney vieren ;-)

maar goed het is jullie keuze natuurlijk. jammer wel voor die pubers of vinden die het ook wel ok zo, dat er geen Disney gepland is?

Marianne4kids
15-06-07, 19:40
Zoals ik al zei: we hebben gekozen voor deze 5 parken, (de oudste wilde in ieder geval naar Wet & Wild en ik graag naar Seaworld) en het leek ons anders te druk worden met Disney erbij. Dus dat komt hopelijk een volgende Floridavakantie:wink:

Marianne,

Michael66
15-06-07, 19:47
Wij hebben in 2005 gekozen voor diezelfde optie. Maar in de laatste week hadden we alledrie zoiets van "er mist iets". Dat bleek het echte Disney-gevoel te zijn. Dus toen toch maar een dagje naar Magic Kingdom gegaan .....:-D

Marianne4kids
15-06-07, 20:06
Ja, misschien zullen wij dat straks ook wel meemaken. We zien wel, en anders doen we toch net als jullie ook nog effe:) een dagje Disney.
We hebben natuurlijk wel 3 pubers die meer de 'stoere' dingen willen doen.

Marianne,

pieterpostma
15-06-07, 20:49
Hallo, Marianne, leuk schema. Ziet er logisch uit.
Wat ik me nog afvraag wat doen jullie vanaf de Everglades? Toch niet drie dagen Everglades? Of begrijp ik het niet?


Oant sjen,
Pieter Postma

Marianne4kids
15-06-07, 22:03
Nee hoor, geen 3 dagen Everglades. We moeten deze eigenlijk nog invullen. Misschien de tour langs 'The rich and famous'.

Marianne,

marijke8
17-06-07, 16:51
Probeer Wet & Wild in het weekend te vermijden. Wij stonden op een zondag voor de deur om naar binnen te gaan. Ze stonden in de file om de glijbanen op te komen.

pietje
17-06-07, 17:11
Hmm geen Disney :-( en dan ook nog een verjaardag vieren, die zou ik dus zeker in Disney vieren ;-)

Gebeurt er iets speciaals als je je verjaardag in MKingdom viert ?
In het najaar willen we wellicht een trip naar Orlando maken.
Kan je het ergens aangeven dat je jarig bent? Pietje

calypso
17-06-07, 17:55
Hmm geen Disney :-( en dan ook nog een verjaardag vieren, die zou ik dus zeker in Disney vieren ;-)

Gebeurt er iets speciaals als je je verjaardag in MKingdom viert ?
In het najaar willen we wellicht een trip naar Orlando maken.
Kan je het ergens aangeven dat je jarig bent? Pietje
Als je naar het visitors center gaat direct naast de ingang kun je een button halen die zegt dat je jarig bent. Je krijgt dan speciale aandacht in het gehele park. Wil niet meteen zeggen dat je iets krijgt maar soms wil die button wel eens helpen. je krijgt in ieder geval heel veel aandacht van het personeel ;-)

Njit
17-06-07, 22:37
Je hebt heel veel buttons die je kunt halen:
Anniversary, Just Married, First time Visit, Family Reunion, Birthday

Marianne4kids
17-06-07, 22:42
We gaan dus niet naar Disney (dit jaar), maar kan je deze buttons ook in een van de andere parken krijgen?

Oh ja, we hebben nu toch een nacht op Key West geboekt: jullie hebben me dus duidelijk overgehaald.

Marianne,

Eric
18-06-07, 15:02
Oh ja, we hebben nu toch een nacht op Key West geboekt: jullie hebben me dus duidelijk overgehaald.
Marianne,

Ze zeggen wel eens: "het verstand komt met de jaren", maar bij jou was het een kwestie van dagen !!!
Je zult er zeker geen spijt van krijgen, neem dat maar van mij aan.
Mag ik vragen waar jullie keus op is gevallen?
Eric

Marianne4kids
18-06-07, 18:55
Ze zeggen wel eens: "het verstand komt met de jaren", maar bij jou was het een kwestie van dagen !!!
Je zult er zeker geen spijt van krijgen, neem dat maar van mij aan.
Mag ik vragen waar jullie keus op is gevallen?
Eric

Het is een goedkoop motelletje geworden achter Duvalstreet; 'Blue Marlin'. Voor ons geen luxe ik kom er alleen om te slapen. Nu maar hopen dat er geen huricane komt in de periode dat wij er zijn, want Eric jouw verhaal van de orkaan vond ik toch erg spannend hoor.

Marianne,

Eric
18-06-07, 21:46
Het is een goedkoop motelletje geworden achter Duvalstreet; 'Blue Marlin'. Marianne,

Volgens mij ben ik er wel eens langs gelopen en zag het er keurig uit.
En, heel belangrijk, vlakbij Duval street !!
En mocht er een hurricane komen, ga je gewoon naar Sloppy Joe's, want daar houden ze dan een hurricane party !!!

Eric

pieterpostma
19-06-07, 15:25
Hallo Marianne,

dit is de laatste review die ik van de Blue Marlin kan vinden;

Stayed at the Blue Marlin the week of May 23, 2007. Was here on two previous occasions, but sadly my most recent experience fell short of previous stays.
The property is a little dated, and the bedding/pillows show the strain of years of use. Housekeeping did an adequate job, but somehow the dead bug in the corner of the bathroom eluded their cleaning efforts during our stay.
The front desk workers provided the most basic levels of service, though I couldn't help but feel any question I asked seemed bothersome to them. I knew the Blue Marlin's "legacy" was now a distant memory when I asked the front desk if they would be kind enough to print a flight schedule for me. The reply I got was "I'm sorry, but we're not allowed to access the Internet."

Wow.

Placards in the room warned guests that no high-speed access is available (only dial-up), and calls exceeding 30 minutes are subject to telephone charges.

I didn't plan on bringing a laptop on vacation with me, and made the incorrect assumption that a request for a printout would be a simple effort.

I'm sorry Blue Marlin, the 3rd time was not the charm for me. You may have a nice quiet location, but I would have expected a little more service for the prices you charge.

oant sjen,
Pieter Postma

:-\" :-\"

Marianne4kids
20-06-07, 09:28
Hoi Pieter,

Bedankt voor deze review. We gaan evengoed nog wel naar de 'Blue Marlin', printen doen we thuis wel weer.

Marianne,

Marianne4kids
01-07-07, 10:47
Gisteren de reisdocumenten van AE ontvangen. Onze villa ligt volgens mij best goed, aan de Vineland Highway redelijk dichtbij Seaworld.

Groetjes,

Marianne,