PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: spike71



spike71
14-06-07, 16:14
Hallo,op 6/07/07 vertrek ik samen met mijn vrouw en dochter voor 17 dagen naar Orlando.We logeren er in hotel Residence Inn by Marriott at Seaworld.Van daaruit gaan we alle parken bezoeken,de tickets hebben we al.We vliegen met Delta via JFK.We zouden de transfert van de luchthaven naar het hotel met een shuttlebus willen doen en daarna in het hotel een auto huren.Kunnen jullie ons wat tips geven?
Groetjes,spike

Njit
14-06-07, 16:22
Je kan een shuttle boeken bij Mears. Zie http://www.mearstransportation.com/ShuttleService.htm

Hoe wil je de auto op gaan halen? Alamo heeft een aantal locaties maar geen 1 direct bij Seaworld in de buurt. Je hebt sowieso meer keuze als je de auto op het vliegveld ophaalt.

Ruby
14-06-07, 16:24
Hallo!

Je kan je auto ook vanuit NL regelen. Gewoon via internet. Als je googled op 'rental cars' dan kom je een heel eind. Wij hebben zelf dit ook altijd gedaan en is ons heel goed bevallen. Volgens mij is het ook zo dat je je auto op Orlando Airport al kan ophalen. Tenzij je geen zin hebt om na een vlucht ook nog te gaan rijden dan kan je ook het dichtsbijzijnde ophaalpunt opgeven. Allemaal via internet. Als je het liever face to face regelt dan kun je je ook in het hotel laten voorlichten.

Succes!

Njit
14-06-07, 16:28
Auto huren ALTIJD in Nederland doen. Je wilt dat niet ter plaatse doen omdat je dan qua verzekeringen veel duurder uit bent.

Je kan de auto inderdaad op Orlando Airport ophalen.
Ophaalpunten dichtbij Seaworld zijn er volgens mij niet veel.

spike71
16-06-07, 15:08
Bedankt voor de info.We zullen bij nader inzien dan toch een auto huren bij alamo en hem aan de luchthaven in Orlando ophalen.

FrankS
16-06-07, 15:25
Kijk even naar de prijzen op usareisen.de en vergelijk maar eens met Alamo.nl; afhankelijk van het type auto kan je dat veel geld besparen.

Bereid je ook maar vast voor op een flinke wandeling op JFK met je bagage...