PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney tickets: Florida residents



dejo
13-06-07, 18:06
Hoi,
ik heb een vraagje. Zag op de site van WDW dit staan "Florida Residents get the new 3-Day Play Pass for only $120 plus tax".
Nou heb ik familie in FL die de tickets voor mij kan aanschaffen. Ze vragen aan de gate wel een bewijs van residents, wat ik natuurlijk niet heb. Wie heeft hier ervaring mee? is de controle echt zo streng?

groetjes,
Dejo

pascalbrouwers
13-06-07, 18:58
Hoi,
ik heb een vraagje. Zag op de site van WDW dit staan "Florida Residents get the new 3-Day Play Pass for only $120 plus tax".
Nou heb ik familie in FL die de tickets voor mij kan aanschaffen. Ze vragen aan de gate wel een bewijs van residents, wat ik natuurlijk niet heb. Wie heeft hier ervaring mee? is de controle echt zo streng?

groetjes,
Dejo


Nee de controle is niet echt streng.

Mij hebben ze nog nooit om ID gevraagd.

Wat ze wel vaak vragen is om je naam op de kaart te schrijven.

Ik weet echter niet of ze streekproeven nemen.
Het blijft natuurlijk een risico, al denk ik zelf dat dit heel erg klein is.
Ze hebben denk ik geen tijd om dit te vragen aan de mensen die het park in komen.

Ik bestel wel ieder jaar kaarten van universal met een korting die eigenlijk alleen voor britten is, ook hier nog nooit problemen gehad.

Pascal

corrus
13-06-07, 21:33
Met het uitgeven van Fl. Residents passen zijn ze heel voorzichtig...
Rijbewijs overleggen enzo... er wordt meteen een fingerprint aangemaakt en... ze controleren direct de naam die je erop schrijft...
Bovendien bij Fl. residents staat de naam ook nog een keer geprint op de pas...
Dus zodra er een fingerprint mismatch is, kijken ze op de pas... staat daar Fl. Resident, vragen ze direct om je ID...


Er zitten trouwens "block-out" dates op... bijvoorbeeld, niet geldig in Juli, augustus en december...

Armand
20-06-07, 07:08
Een bijkoemnde hindernis is dat je vaak moet betalen met een creditcard welke op een adres in Florida is geregistreerd. Ik heb namelijk een FL rijbewijs, maar geen woonadres meer in FL en kon dus ook geen resident kaartjes kopen (voor Seaworld in mijn geval).