PDA

Bekijk Volledige Versie : Feestdagen: Fourth of July / Independence Day



mattrob
11-09-04, 17:17
Deze vraag ook al gesteld op Orlando forum, maar weinig reactie. Wellicht hier een paar goede ideeen. Wij komen volgend jaar aan op zaterdag 2 Juli, en ik geloof dat het die week dan vakantie is in Amerika, vanwege Fourth of July. Wij willen waarschijnlijk 2 nachten in Miami blijven, om eerst de nacht van aankomt te overnachten, de dag erna naar Miami Seaquarium te gaan en de nacht daarna door de Everglades naar de Westkust te rijden om daar een hotel te pakken.

Maar wat voor dingen worden er op 4 Juli georganiseerd bv. in Miami, wat wellicht het de moeite waard maakt om nog 1 dagje extra in Miami te blijven op 4 Juli ?

En wat zijn jullie ervaringen qua drukte of reserveren van hotels in die week ? Zal waarschijnlijk niet veel drukker zijn dan het al is in de weken erna, het blijft vakantieperiode. Maar toch, wie weet hebben jullie andere ervaringen en goede idee-en !!!

Thanks !

MattRob

Petra/VS
12-09-04, 03:56
Wat jullie zullen missen is spectaculair vuurwerk. In de VS wordt niet op oudejaarsavond, maar op 4 juli vuurwerk afgeschoten. In een grote stad als Miami zal dat imposant zijn. In de Everglades zul je daarvan natuurlijk niets merken.

Persoonlijk zou het me een extra nacht waard zijn, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen het geval. Om een idee te geven, al het vuurwerk dat ik ooit gezien heb valt in het niet bij de vuurwerkshow op 4 juli in Washington en San Francisco (de enige 2 steden, die ik meegemaakt heb). Bovendien is het een hele ervaring om de nationale feestdag mee te maken.

Wat hotels betreft denk ik niet, dat die week veel drukker is dan andere zomerweken, maar op het 4 juli weekend zelf zullen de hotels wel voller zijn.

Gino
12-09-04, 14:13
Dit jaar waren er o.a. gratis concerten op Miami Beach,.. Hier kun je het programma zien van dit jaar http://www.miamibeachfl.gov/newcity/press/press04/independance%5Fday.asp om een idee te krijgen van wat je volgend jaar te wachten staat.
Zelf heb ik het Fourth of July vuurwerk gezien in Boston, en ik kan je vertellen , het is echt de moeite waard om een dagje langer te blijven !

loka
14-09-04, 21:57
Ik heb nog even zelf bij collega's van mij nagevraagd (die op ons kantoor in Miami werken). Die waren niet echt enthousiast moet ik zeggen. Beste advies was om in Orlando in de parken (met name Disney natuurlijk :D ) fourth of July te vieren. Miami schijnt niet zo spannend te zijn. Wel 's avonds vuurwerk, wat zeker de moeite waard is. Maar in Disney schijnt dat nog mooier te zijn ! Verder gebeurt er niet heel veel overdag in Miami.

Wij gaan dus twijfelen of we misschien toch niet gelijk vanuit Miami naar Orlando moeten gaan ! Ik ga nog verder informeren.

MattRob (onder naam van LoKa)

Pimpit
30-01-05, 16:36
Ik ben vaker op the 4th of July op SOBE geweest en het is niet wat we hier hebben met oud en nieuw.
Een beetje vuurwerk maar dat staat absoluut niet in contrast van wat wij hier de lucht in knallen.
Op Ocean Drive is het elke avond feest dus zul je met 4 Juli niet heel veel meer merken.

Ik weet niet of je wel eens meer in Juli in Miami bent geweest maar het is dan wel HEET hoor en dan heb ik het niet over een mooie dag in Augustus in Nederland maar HOT HOT.

Succes en als je naar de Alligators gaat wel een familie bus insektenspray mee rond die tijd.

mattrob
30-01-05, 16:59
Thanks, we hadden al het idee om toch maar niet rekening te houden met 4th of July, en gewoon onze gang te gaan. Dit bevestigt het wel.

En we zijn in juli al eens in Miami (en Florida) geweest. Dus ja, we weten dat het heet is 8) ! Insectenspray overigens nog nooit nodig gehad ...

Wim
22-02-05, 14:46
We gaan op rondreis door Florida.
Rond 4 juli zullen we in Orlando zijn. Ik ben bang dat het dan best druk zal zijn overal. Kunnen jullie ons iets aanraden?

knaapje
22-02-05, 21:03
's Ochtends gelijk naar de verst afgelegen attracties lopen. Iedereen blijft eerst voorin hangen. Ga ook eens naar de kleinere parken. Verder gewoon achter in de rij aansluiten met een fles water. Het is niet anders dan heet en druk. Hoewel misschien valt het in aanvang juli nog wel een beetje mee. Ik ben er zelf nooit in deze tijd geweest. Begin augustus wel en toen was het bloedheet en lang wachten. Mijn favoriete reistijd voor Florida is dan ook mei of sept. okt. Ik vond april en november net iets te weinig weer hebben zoals ik dat graag in Florida zie. Maar daar zullen anderen anders overdenken.

Goede reis
Knaapje

maja
07-06-05, 15:33
Op 4 juli zijn wij in Orlando en wij vragen ons af wat we op die dag het best doen? Zitten de autosnelwegen echt zo vol? En valt er in Orlando zelf ook iets te beleven of ergens in de buurt, ter ere van de feestdag?

Thanks

Ebelix
07-06-05, 17:19
De wegen en de parken zullen behoorlijk druk zijn. 's avonds wordt er overal vuurwek afgestoken. Overdag worden er allerlei dingen georganiseerd. Als je in Amerika bent moet je maar eens de plaatselijk krant kopen om te zien wat er allemaal georganiseerd wordt.

Voor het vuurwerk gaan hele families of straten BBQen

Carlo
07-06-05, 17:28
wij hebben een keer 4 juli gevierd bij Universal Citywalk, was echt supergezellig en een gaaf vuurwerk. Gegeten bij Jimmy Buffet (lekkere margarita's), live music enz..

Volksie
19-01-06, 18:21
Hallo,

Ik ben momenteel de voorbereiding aan het maken voor onze reis naar Florida en ik had graag nog een aantal tips gekregen over het volgende:
We komen aan in Miami op 30 juni en vertrekken terug in Miami op 11 juli. Dus we zijn met independence day in Florida. Nu had ik graag geweten waar ik het best kan zijn en of er iets leuks ergens te beleven valt op die dag. Volgens mijn eerste plan zou ik rond die periode ergens in Orlando zijn, maar ik kan dit nog aanpassen als het ergens anders leuker zou zijn.

Dus heb jij independence day meegemaakt in Florida en er iets speciaals meegemaakt, laat het maar weten.

Alvast bedankt.

Eric
20-01-06, 01:24
Ik ben twee maal met Indenpendance day in Florida geweest, eenmaal in Miami, daar wordt bij Bayside eerst allerlei optredens georganiseerd, en dan bij zonsondergang een groot vuurwerk boven de baai.
De tweede maal zaten we op de Keys (niet Key West) en daar was alleen een klein lokaal vuurwerk.
Gegroet, Eric

Marcelg
20-01-06, 01:35
Key West heeft een mooi vuurwerk bij Whitestreet pier, ik denk niet dat het de moeite waard is om er speciaal voor hier naar toe te komen.
Ik verwacht dat je bij Orlando gewoon goed zit.

Carlo
20-01-06, 20:59
Wat wij heel leuk vonden was het feest in het park bij Lake Eola in Orlando. Live muziek, een soort country-idols, veel barbecue en een mooi vuurwerk. Dit is het feest waar veel "locals" uit Orlando naar toegaan. Ben ook een keer bij Universal Citywalk geweest, best aardig vuurwerk maar erg druk. Vond Lake Eola veeeeeel leuker.

Kleiduif
22-01-06, 16:46
Jep,

Rondom Orlando zijn in de meeste dorpen/stadjes georganiseerde feesten, met live muziek, BBQ en vuurwerk. Zelf twee jaar geleden in Kissimmee geweest, heel gezellig.

Op ID4 wordt er overal van alles georganiseerd en 's avonds meer vuurwerk dan op Oudjaar.

Groet,
Geert.

pzomerdijk
13-06-07, 09:59
4 juli zijn wij in Kissimmee/Orlando en hopen dan de ,,feestdag'' Fourth of July/Independence Day mee te maken. Die dag plannen we bewust niets in een van de welbekende parken. Wie heeft deze dag al eens meegemaakt en hoe moeten we het ons voorstellen. Zijn er traditionele activiteiten of moeten we meer aan een soort van Koninginnedag :-({|= denken. Zijn er voor zover bekend leuke activiteiten in de omgeving die aan te raden zijn.

Alvast bedankt voor de reacties!

pascalbrouwers
13-06-07, 11:22
Wij hebben het een keer meegemaakt.

Had toen een hotel in Orlando --> nabij churchstreet. Dit was vroeger het uitgaanscentrum van deze stad.

Ik moet zeggen, dat ik er meer van had voorgesteld. Wat ik mij herinner is dat het overdag overal redelijk rustig was. Er waren o.a veel autosales. Volgens mij is het een echt familie feest, dat ze samen doorbrengen.

Sávonds echter werd het goed druk in Churchstreet, en toen het donker was werden we getracteerd op een echt groot vuurwerk.

Ieder geval is er denk ik genoeg te beleven. Wij hebben ons in Fl nog nooit verveeld.

Groet,
Pascal

calypso
13-06-07, 12:16
4th of July is vooral veel vuurwerk ;-)

Michael66
13-06-07, 16:24
In de evenementenkalender (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3190) staan een paar evenementen op 4 juli.

Verder zijn er vooral veel lokale activiteiten voor/door de bewoners, zoals picknicks en dergelijke. Als je daar meer over wilt weten kun je het beste de website van de verschillende couties en plaatsen opzoeken en daar naar de "events" kijken.

huismuis
19-06-07, 22:26
Nog even en we mogen ....
vertrek en aankomst in Miami is op 4 juli as in de namiddag :lol:
we hebben de kinderen wijs gemaakt dat er dan 's-avonds vuurwerk is, omdat wij natuurlijk zijn aangekomen.
Maar is er wel vuurwerk/ feest en van waar dat het best te zien, mee te maken?
Heeft iemand enige ervaring met 4 juli vieringen in Miami en of directe omgeving?

Bedankt alvast voor enige reactie(s)

Njit
19-06-07, 22:38
Op een aantal plekken vuurwerk. Zie: http://miami.about.com/od/familyactivities/a/fourth.htm
(http://miami.about.com/od/familyactivities/a/fourth.htm) en http://miami.citysearch.com/roundup/39567

huismuis
21-06-07, 10:27
"Have a nice day" is het 'motto' van Njit
dat zal zeker gaan lukken met deze info. Thanks :wink:

Fotoed
24-06-07, 19:18
Wij zijn de 4de ook in Miami waar kunnen we het beste vuurwerk gaan kijken, waren vorig jaar bij Bayside winkelcentrum en het was erg druk daar
Alle tips zijn welkom ook van leuke dingen die er te doen zijn tussen 27-06 en 14-07

Rstar
27-06-07, 03:53
Op de golfbaan bij het Biltmore hotel in Coral Gables word heel mooi vuurwerk afgestoken.

Esschie
05-12-07, 21:23
Hallo,

Aanstaande zomer zitten wij in de week van 4 juli onder andere in Florida. Ik weet dat de week waarin deze datum valt, ook vakantie voor Amerikanen is. Heeft iemand dat al eens meegemaakt en wat moet je vooral wel of niet doen op 4 juli? Of wat is dus bijv juist heel leuk om eens mee te maken (met kind van 7). Ik heb gezocht op het forum maar kan er niks over vinden.

Groetjes
Esther

reneefrankrijk
05-12-07, 21:36
Wij zaten op 4 juli 2000 met onze dochters van toen 3 en 6 in Key West (wel reserveren want ALLES zat vol).
We zaten in het Southernmost Hotel en op de stenen pier daar vlak bij zaten we in het donker tussen de Amerikanen naar een schitterend vuurwerk te kijken. Dat was echt wel speciaal. Bovendien was het toen in Florida bijna overal verboden om vuurwerk af te steken vanwege droogte en brandgevaar, maar in Key West staken ze het in zee af. Nogmaals: SUPER!!!!! \\:D/
groetjes, Renée

Volksie
06-12-07, 22:17
Hoi,

Wij waren vorig jaar op de 4th of july in disney world.
De sfeer is heel speciaal die dag, alles is versierd met vlaggen enz. Het vuurwerk was ongelooflijk, dit heb ik nog nooit gezien, echte stars en stripes gemaakt met vuurwerk.
Maar het is verschrikkelijk druk, als je van plan bent om veel te doen en te bezoeken die dag, zou ik toch niet aanraden om naar DW te gaan.

groetjes

Marcelg
10-12-07, 00:38
Zorg er inderdaad voor dat je een groot vuurwerk bezoekt op die avond.
Voor de rest relaxen want iedereen is vrij, behalve als je natuurlijk in de touristische branche werkt.
Ik weet niet op welke dag het valt, eerlijk gezegd voor jullie hoop ik niet dat het op een donderdag is, want dan nemen ze vrijdag vrij en knallen er een lang weekend tegen aan en dan is het dus overal erg druk.

Esschie
10-12-07, 09:23
Hallo Marcel,

Het valt op vrijdag, maar volgens mij is de hele week voorafgaand aan 4 juli voor Amerika een soort vakantieweek. Ik kan het niet echt vinden op internet, maar dat heb ik gehoord. We zullen zien. Wel leuk om eens mee te maken lijkt me.
Groetjes
Esther

Marcelg
11-12-07, 05:16
Er zullen er inderdaad wel veel vrij zijn die week, ik realiseer me nu pas dat het ook hier in julie natuurlijk zomer vakantie is.
Ook wij kennen vakantie spreiding, maar in julie denk ik dat alle scholen wel vakantie hebben.
Ik weet wel zeker dat het dan vanaf de vierde t/m de zesde overal erg druk zal zijn.
Persoonlijk zou ik op die dagen niet een atractie park doen waar je dan lekker uren in de rij mag staan om ergens in te komen, ik zou op die dagen lekker bezichtigen, shoppen enz.

Carlo
12-12-07, 00:16
Wat wij heel leuk vonden was om op 4th of July naar Lake Eola Park in het centrum van Orlando te gaan. Hier wordt het feest old fashioned gevierd dus live muziek, freshly squeezed lemonade, veel barbecued food. Toen wij er waren (2005) was er ook nog een soort Idols voor Country-zangers. En natuurlijk een fantastisch vuurwerk. Hele relaxte sfeer, kraampjes waar je leuke dingetjes kunt kopen, echt een aanrader en niet zo massaal als bijv. Universal (in 2004 meegemaakt....)

Daniel32
02-06-08, 15:52
Zijn en er mensen met meer tips. Zal er dit jaar zijn rond Orlando....

Michael66
02-06-08, 17:32
Z?omaar wat tips van floridakiss (http://www.floridakiss.com/do/events/index.php?pMonth=July&pStartDate=1214884800&pEndDate=1217563199&miscInfo=):
4th of July Lakefest Celebration
Friday, July 4, 2008
St. Cloud, 407-892-3671
http://images.floridakiss.com/events/moreinfo.gif (http://www.floridakiss.com/do/events/moreinfo.php?Event_ID=15070&pMonth=July)

Blow Out Your 4th of July
Friday, July 4, 2008
Orlando, 407-363-8000
http://images.floridakiss.com/events/moreinfo.gif (http://www.floridakiss.com/do/events/moreinfo.php?Event_ID=15073&pMonth=July)

Flashback 4th of July
Friday, July 4, 2008
Celebration, 407-566-2200
http://images.floridakiss.com/events/moreinfo.gif (http://www.floridakiss.com/do/events/moreinfo.php?Event_ID=15072&pMonth=July)

2008 July 4th Celebration
Friday, July 4, 2008
Kissimmee, 407-93-EVENT
http://images.floridakiss.com/events/moreinfo.gif (http://www.floridakiss.com/do/events/moreinfo.php?Event_ID=15071&pMonth=July)

Daniel32
02-06-08, 18:20
Z?omaar wat tips van floridakiss (http://www.floridakiss.com/do/events/index.php?pMonth=July&pStartDate=1214884800&pEndDate=1217563199&miscInfo=):

Je wordt weer bedankt...Ik moet al zoveel kiezen. Sjee sjee sjee...Welke zal het worden....

Ik las dat de parken overvol zitten wie weet is dit een leuk alternatief...

Micktomar
27-11-08, 12:44
Tot mijn grote vreugde zag ik dat wij in 2009 "Independence Day" gaan beleven. Heeft iemand een idee waar we dan het beste kunnen zijn om het feest optimaal mee te maken? We hebben een villa in Highland reserve ( aan de 27), en volgens mij ligt dit aan de rand van Kissimmee, dus wrsch. zullen we dan niet veel kunnen zien van het vuurwerk.
Ook heb ik eigenlijk een vraagje over onze vlucht, we vliegen nl. met British Airways en ik heb eigenlijk geen idee waar en wanneer je daarvoor dan de stoelen kan reserveren, ook die voor de overstap vanaf Gatwick.

Alvast bedankt!

kir2305
11-12-08, 15:11
In 2009 gaan wij op huwelijksreis naar Florida. Op 4th of July zitten wij in de omgeving Tampa. Waar moet ik zijn om deze feestdag echt goed mee te maken?

twinmom1995
25-01-10, 15:29
Hallo allemaal,

Wij zijn op 4 juli in Orlando wat dit jaar op zondag valt.
Helaas zijn er vorig jaar weinig reacties geweest op de vraag waar je het beste kan zijn die dag.
Ik begrijp dat de disneyparken erg druk zijn en dat je het vuurwerk moet zien maar waar?
Wij zouden het niet erg vinden om er een stuk(je) voor te rijden.
Alle tips zijn welkom.

Indy
26-01-10, 13:11
wij zullen op de 4th of July in Miami zijn (vervelend hoor :razz:) heeft iemand tips voor een leuke dag?
ik denk hierbij aan een parade en vuurwerk.
alle tips zijn welkom

sivec-one
26-01-10, 22:39
Wij komen 4 juli 2010 aan in Miami op Independence Day!
Gaan we in Miami spetterend vuurwerk te zien krijgen of moeten we een eindje rijden?

Meri
27-01-10, 13:05
Wij zijn ook op 4 juli in Orlando. Maar we gaan geen bezoek brengen aan de parken daar. Zal overal wel heel druk zijn. We rijden gewoon een beetje rond en misschien is ergens wel iets leuks. Lijkt me wel leuk om deze feestdag mee te maken.

rarossel
28-01-10, 09:56
Ook wij zijn 4 juli in Orlando en gaan die dag naar Discovery Cove. Zo gaan we de drukte in de Disney parken ontlopen.

cloggie68
22-09-10, 16:25
Even een oud topic wat nieuw leven inblazen. Op 1 juli 2011 vliegen wij op Tampa en we willen een aantal dagen eerst aan de kust doorbrengen en daarna door naar Orlando waar we een villa willen huren in Kissimmee of Davenport. Nu heb ik jullie advies nodig... Blijven we 4th of July nog aan de kust of zorgen we dat we die dag in de omgeving van Orlando al zijn? vuurwerk vindende mannen (43, 9 en 7 dan) allemaal geweldig (maar we gaan niet naar Disney dit keer).

Wat is wijsheid?

corrus
22-09-10, 16:27
Het vuurwerk op July 4th in Celebration, Fl. is zeker niet te versmaden...

Ik zou zeggen... DOEN

randje35
22-09-10, 19:17
Wij zitten ook op de 4th of Juli in Orlando (Kissimee)
Is het misschien een idee om zo,n dag (avond) in een Disneypark door te brengen?
Of is dat geen doen ivm de drukte?
Heb wel zin om lekker op pad te gaan die avond!

cloggie68
22-09-10, 19:24
Het lijkt mij zo'n extreem drukke avond in Disney maar misschien zit ik ernaast. Wij gaan dit jaar geen Disney doen dus voor ons geen optie, ik wil ook liever ergens naar toe waar gewoon het feest wordt gevierd...zal me niiet mengen in de buurt bbq maar vuurwerk, een parade of kinderactiviteiten, daar ben ik wel benieuwd naar.

Celebration lijkt me een supertip, bedankt!

randje35
22-09-10, 20:01
Denk dat wij ook gewoon maar kijken waar het gezellig is en vuurwerk natuurlijk.
Er zal genoeg te beleven zijn denk ik zo.

corrus
22-09-10, 21:07
Het lijkt mij zo'n extreem drukke avond in Disney maar misschien zit ik ernaast.Nee hoor... op de 4th kun je écht over de hoofden lopen...

https://sites.google.com/site/corrus/home/patrioticCastle.JPG


Celebration lijkt me een supertip, bedankt!Afgelopen jaar waren er ongeveer 40.000 bezoekers voor het vuurwerk in Celebration

koaske
14-06-11, 23:41
Wij zijn op de 4th of july in Florida, waar kunnen we het best naar toe om dit mee te vieren?

Micktomar
15-06-11, 01:35
Twee jaar geleden waren wij in Celebration, moesten de auto buiten de wijk parkeren, maar de sfeer en het vuurwerk waren echt helemaal super.

Hans uit Koekelare
15-06-11, 21:14
Jammer ben ik er nog niet met 4th of July, mijn verjaardag.

Guus
15-06-11, 21:27
Wij zijn op de 4th of july in Florida, waar kunnen we het best naar toe om dit mee te vieren?
The place to be is natuurlijk de Mall @ Washington DC ;). Ik las gisteren trouwens een stukje in de USA Today (http://www.usatoday.com/news/nation/2011-06-13-Fireworks-drought-budget-cuts-Fourth-of-July_n.htm) dat veel evenementen mogelijk worden geannuleerd. Deels vanwege de droogte en deels vanwege bezuinigingen.

ferret
17-06-11, 21:40
Wij zijn 1 x naar Altemonte Springs geweest. Daar hadden ze eerst artiesten en daarna een gigantisch vuurwerk.
We zijn ook 1x naar Magic Kingdom geweest. Superdruk maar heel relaxed en een heel mooi vuurwerk.
Altemonte Springs had onze voorkeur, maar het was zo verschrikkelijk druk dat wij zeker een uur in de auto op de parkeerplaats hebben gezeten voordat we konden wegrijden. Dat is wel een nadeel.

wendy1
02-07-11, 23:22
We zitten momenteel in Orlando en zullen daar ook tijdens the 4th of July zijn. Wat is leuk om op die dag te gaan doen.

We willen wel wat vuurwerk zien, maar niet al te laat (ivm peuter). Iemand tips?

Gr,
Wendy

cloggie68
03-07-11, 04:39
Wij twijfelen nog.... in eerste instantie had ik Celebration bedacht maar ik weet ook dat het daar superdruk is, net als in de parken. Misschien kun je vanaf Downtown Disney of de Boardwalk nog iets zien?? Ik hou me ook aanbevolen voor tips! Wat me opvalt is dat er ook genoeg vuurwerk in de winkels ligt... dacht juist dat het meer gereguleerd vuurwerk was (vuurwerkshows zeg maar).

corrus
03-07-11, 11:34
Dan moet je naar EPCOT gaan...
Daar is het ook heel erg druk maar je hebt er véél meer ruimte dan in Celebration...
Een hele goede tweede..

weimar
06-07-11, 04:33
We hebben gisteren het vuurwerk op het strand in Bal Harbour bij het Best Western Oceanfront bekeken. Geweldige plek! Niet één vuurwerk, maar we zagen er een stuk of wat in de verte door de kromming van de kustlijn daar.
En het was heel druk, gezellig.

belgske
29-08-11, 13:55
ik ben al een beetje aan t rondkijken voor hotels (Key West en Miami) voor in de zomer 2012. Dit bevat vanaf 30 juni '12 3n KW en 2n Mia. Wat mij nu opvalt: Veel hotels zijn al volzet of hebben nog één of twee kamers vrij (vooral in KW).
Heeft dit nu te maken omdat die dagen rondom 4th of July liggen of kan dit betekenen dat de hotels nog geen prijzen vrijgemaakt hebben?
Het lijkt me straf dat er al zoveel hotels volzet zouden zijn, maar het zou nog straffer zijn in Key West te landen en dan geen hotelkamer meer te kunnen boeken.:cry:
Ik kan niet echt mijn antwoord vinden op het forum, vandaar... :oops:

Iris02
29-08-11, 14:13
Het was mij ook al opgevallen dat er al heel veel hotels op de Keys volgeboekt zijn in juli 2012. Soms heeft dit te maken met de site van het hotel (data juli 2012 nog niet beschikbaar) maar heel vaak zijn er al geen kamers meer (bv Southernmost on the beach).
Zo zijn er in juli 2012 evenementen op Key West waardoor er al veel kamers zijn geboekt.

Check ook eens sites als expedia, hotels.com, priceline etc. Zij hebben soms nog wel kamers beschikbaar.

Minneke
29-08-11, 19:57
Wij hebben deze zomer (11/7) in B&B Avalon (http://www.avalonbnb.com) overnacht op Key West. Op het einde van Duval Street, dicht bij het "Southermost Pont". Leuke B&B.

Lannie
29-08-11, 21:09
Wij zaten afgelopen zomer op 3 en 4 juli in het Palms Hotel (http://www.palmshotelkeywest.com/)op Key West. Een fantastische B&B/Hotel met gezond ontbijt (veel vers fruit) aan het zwembad en fietsverhuur ($ 12 p.d. p. fiets) in het centrum van Key West. Op 4 juli was er na zonsondergang een fantastisch vuurwerk op Higgs Beach.

Iris02
25-10-11, 09:23
Wij zijn dit jaar met Independence day in Orlando. Hebben jullie tips wat we kunnen gaan doen die dag ? Of juist niet moeten doen ?
Zij de winkels open ? Of is alles dan echt gesloten ?
Waar kunnen we het best naar het vuurwerk gaan kijken ? Is het te doen om naar een park te gaan (we hebben passen voor de Disney parken, Universal en IoA) ? Of moeten we deze dag een park juist mijden ?

Alle tips zijn welkom !

Teleton
25-10-11, 09:41
Hier is al een topic over; http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3569&highlight=july . Waarschijnlijk vind je daar ook wel wat informatie.

Moderator Njit:
Samengevoegd met bestaande topic

Iris02
25-10-11, 12:08
Dank je wel Teleton. Ik had gezocht maar kon het niet direct vinden.

summer
25-01-12, 18:05
Hoi Allemaal,

Graag wil een paar leuke tips, betreffende het vuurwerk enz, betreffende de 4 th of July.
Waar is het leuks?:p

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes Summer

trails
25-01-12, 19:15
Wij hebben in 2000 the 4th of July gevierd met het kijken naar vuurwerk tussen de Amerikanen in Key West. We boften want doordat het dat jaar erg droog was, mocht vuurwerk niet worden afgestoken wegens brandgevaar. In Key West deden ze het in zee. We zaten allemaal op een stenen pier aan de zuidkant van het eiland, vlakbij ons hotel (southernmost hotel). Alles was daar toen volgeboekt dus reserveer op tijd als je op een speciale plek wilt zijn. Wij vonden het een super ervaring!!

[FBI]HOOCH
25-01-12, 19:56
wij landde vorig jaar precies op 4 juli
was grappig op de weg naar ons sleutel adres stonden alle auto`s stil op de highways te kijken naar het vuurwerk
dat was ook prachtig want het was overal om ons heen in kissimee
helaas valt de vakantie wat later dit jaar dus maken we het niet mee

Michael66
04-07-13, 12:34
Happy 4th of July

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1011229_534510879946156_1770981073_n.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-gn3mDLfgW9g/TsCKVxfI5FI/AAAAAAAAGeg/KMqtEQ0lw9A/s1600/6a00d8341cb34753ef013487ddc6c3970c-800wi.jpg

Michael66
05-07-13, 03:36
30 dingen die je zou willen weten over Independence Day: http://bit.ly/17WIzXP

http://www.wesh.com/image/view/-/20742854/highRes/2/-/maxh/358/maxw/538/-/8kmb2u/-/visiting-jpg.jpg

verbeek
05-07-13, 09:14
Wij hebben naar jaarlijkse gewoonte de amerikaanse vlag aan ons huis laten wapperen:up:
Binnenkort nationale feestdag in België,helaas hebben we die vlag niet.:confused:

Orangecowgirl
09-07-13, 15:19
Onze zoon doet aan Tae Kwon Do en mocht meelopen in de optocht. De dag voor de optocht besprak de teacher Independence Day met de kinderen (de jongste is 5 en de oudste is 8) maar de kinderen en een groot deel van de ouders wisten niet wat Independence Day precies is. Ja, vuurwerk en BBQ maar verder?
Vuurwerk viel trouwens tegen maar het was wel heerlijk weer.

koenkamphuys
23-07-19, 22:46
Dit jaar 4th of July gevierd in St. Augustine. We hadden er net een paar dagen op zitten in de oudste stad van Amerika, en hadden eerst bedacht om in Jacksonville het evenement mee te maken. Maar Jacksonville en evenementen... wat een onwaarschijnlijk dooie boel. Het zou allemaal moeten gebeuren downtown aan de oevers van de St. Johns River. 's Middags nog niets te zien van het opzetten van de evenementen, die op de website van de stad werden beloofd, en om zes uur 's avonds nog steeds niet. We hebben de teleurstelling niet afgewacht en we zijn teruggereden naar St. Augustine, waar we de afgelopen dagen al allerlei voorbereidingen zagen gebeuren. Het is uiteindelijk maar drie kwartier rijden... dus tegen zevenen was parkeren al een kleine uitdaging (uiteindelijk plekje gevonden in de parkeergarage voor 15 dollar) en vervolgens richting downtown gelopen.

Nabij het Castillo de San Marcos (oude fort) verzamelden zich duizenden mensen dus hebben we een vrij plekje gezocht op een muurtje langs een voetpad. Een gezellige drukte, Amerikanen maken er een avondje uit van en komen met volle bolderkarren waarin strandstoelen, handdoeken en tafeltjes zitten, en settelen zich op de grasvelden aan het water. Wij waren dan met erg weinig gekomen: twee paraplu's (het regende nog een klein beetje toen we kwamen) en Gusta had een mooie lange jurk aangetrokken met Amerikaanse vlag-motieven, wat haar op meerdere complimenten kwam te staan. Die jurk hadden we de dag ervoor voor 5 dollar gekocht in een toeristenwinkeltje in St. Augustine!

Eigenlijk is het vooral mensen kijken want tot het grote vuurwerk is er niets te doen. Behalve dan een beregezellige sfeer. Het vuurwerk was imposant, en we stonden er met onze neus bovenop, zo dichtbij krijg je het op Scheveningen niet te zien tijdens het vuurwerkfestival. Uiteindelijk hadden wij (en al die andere Amerikanen) er drie uur op moeten wachten, maar het was mooi.

Nadien nog een uurtje rondgeslenterd in de oude straatjes van de stad, waar een uitgelaten sfeer heerste, en toen we terug reden naar Jacksonville was de ergste verkeersdrukte wel voorbij. Erg leuk, een volgende keer gaan we een andere stad opzoeken.

utah
24-07-19, 08:42
St Augustine gaan we dit jaar ook aandoen vanuit Daytona beach. Zijn er buiten de gekende plekken nog verborgen parels?

koenkamphuys
25-07-19, 22:39
Je zou eens kunnen zoeken op de site OnlyInFlorida. Typ in Google in (precies dit wat ik cursief heb gezet) "st augustine" site:www.onlyinyourstate.com/florida (http://www.onlyinyourstate.com/florida) - ze raken er niet uitgeschreven over. Wij moeten op die manier de plaats ook nog eens uitkammen. Het is voor ons 4 1/2 uur rijden - dus zo vaak komen we er niet.

utah
26-07-19, 00:00
Thx! Helpt me vooruit!