PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sjelsa



Sjelsa
12-06-07, 11:55
Hallo,

Mijn naam is Sandra en ik ga samen met mijn man Eelko en dochter Elvira (9 jaar) 25 juni vliegen met Martinair naar Orlando. Daar gaan wij de Disney parken bezoeken met de Magic your way (10 dagen) en hebben we Flextickets voor de andere parken. We verblijven 19 dagen in Hotel Marriott's Fairfield Inn. En hebben een auto gehuurd bij Alamo.
Ik heb ontzettend veel tips van de forum gehaald en ook de reisverslagen zijn geweldig om te lezen! Bedankt voor de voorpret...nog eventjes en dan gaan wij!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Mickey99
12-06-07, 12:15
Welkom op het leuke forum.

Leuk te horen dat je al veel tips hebt kunnen gebruiken. Jullie gaan al lekker snel zeg!

Veel lees- en postplezier hier en alvast veel plezier toegewenst met jullie aankomende vakantie!

Groetjes,
Sonja

pieterpostma
12-06-07, 12:25
Hallo Sandra, als mensen zich voorstellen en aankondigen dat ze (binnenkort) naar Florida gaan krijd ik altijd een dubbel gevoel.
Eerstens: ik word zeer jaloers, waarom zij wel en ik niet?
Ten tweede: ik ben altijd blij voor degene die gaan, want ze gaan een fijne tijd tegemoet.
Als je mij een plezier zou willen doen? Laat ons een klein beetje meegenieten van de reis en schrijf een reisverslag(je) .

Veel plezier, oant sjen,
Pieter Postma

;) ;)

Sjelsa
12-06-07, 13:14
Bedankt voor de reacties! Ik ga proberen op http://orlandoreis.web-log.nl/ een reisverslag te maken.

Groetjes Sandra

calypso
12-06-07, 13:45
Sandra welkom op het meest zonnige forum van Nederland ;-)
10 dagen Disney beter kan het niet!
En binnen nu en 2 weken ga je al, hmm ik moet nog zeker 2,5 maand wachten ;-(

maar goed in ieder geval heel veel plezier hier en daar :-)

Sjelsa
14-06-07, 13:51
Hallo allemaal,

Toen ik tegen een vriend vertelde dat we naar Orlando gingen zei hij dat we absoluut naar het strand moesten gaan en met de voeten in het zand moeten lopen. Want dat zou betekenen dat je ooit terug zal keren. Is dit bekend bij jullie of ben ik in de maling genomen?

Groetjes Sandra

pieterpostma
14-06-07, 14:17
Hallo Sandra,

ik ben geneigd de vriend te geloven, hoewel ik denk dat het meer een geval van "whisfull thinking is'.

oant sjen,
Pieter Postma


;) ;)

Michael66
14-06-07, 14:23
In Orlando naar het strand gaan en daar in he zand gaan staan ..... dat wordt lastig! Orlando ligt in centraal Florida, de stranden op ruim een uur rijden. Bij Typhoon Lagoon of Blizzard Beach (de zwemparken van Disney) lukt dat wel.

En terugkomen .... dat is m.i. echt niet afhankelijk van de voeten in het strandzand. Zodra je in het vliegtuig zit om terug naar Nederland te vliegen slaat het virus toe ... het terug-naar-Florida-willen-virus .... en dat is ongeneeslijk!!!

Sjelsa
14-06-07, 14:56
Hihi ik zal het met hem gaan bespreken dat er geen strand in Orlando is, kijken hoe hij reageert. Maar voor de zekerheid ga ik wel een strand opzoeken! Althans zo denk ik er nu over, voor hetzelfde geldt vind ik het een hele saaie vakantie ;-) Nee hoor ik ben er eigenlijk bang voor dat ik niet meer terug naar Nederland wil!

Njit
14-06-07, 14:59
Nee hoor ik ben er eigenlijk bang voor dat ik niet meer terug naar Nederland wil!

Zolang je maar binnen 90 dagen terug bent mag je best langer blijven dan gepland. Moet je alleen kijken wat je met je vliegticket doet :)

calypso
14-06-07, 15:33
Je kunt altijd naar het Disney waterpark gaan en daar op het strand (is dan wel kunstmatig, maar toch) gaan lopen, dan kom je zeker terug ;-)