PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: linda



hoekstra
12-06-07, 11:43
hallo allemaal,

bij deze wil ik me op dit forum even voorstellen
ik ben linda hoekstra 22 jaar oud en ga samen met mijn man
op 29 september a.s. naar florida we beginnen in orlando en maken dan een rondreis en eindigen in miami.
ik hoop dat ik via deze site veel te weten kan komen over florida

gr. linda

Mickey99
12-06-07, 12:19
Welkom op het gezellige forum. Voor info en tips over Florida ben je hier op het juiste adres!

Veel plezier hier en veel succes met de voorbereidingen van jullie vakantie.

Groetjes,
Sonja

.

pieterpostma
12-06-07, 12:27
Hallo Linda: vertel, vertel, wat zijn jullie plannen, hoe ziet de route eruit enz. ( p.s. moet niet natuurlijk.) Veel plezier met de voorbereidingen.

Oant sjen,
Pieter Postma

;) ;)

hoekstra
18-06-07, 09:55
hallo pieter,

wij vertrekken op zaterdag 29 sept. naar orlando
daar blijven we 2 dagen dan gaan we met een huurauto naar ik dacht marco island (maar dat weet ik niet zeker meer zo uit m'n hoofd) maar hier blijven we 1 dag dan gaan we naar key west voor ook 2 dagen en als laatste 3 dagen naar miami. ben jij daar ook geweest ?

Njit
18-06-07, 10:02
Je doet verder geen tussenstops in het stuk van Orlando naar Marco Island?
Verder vind ik 2 dagen Orlando zelf erg kort maar ja, twee weken is nog te kort voor Orlando :)

calypso
18-06-07, 12:55
Welkom op dit zonnige forum.

pieterpostma
18-06-07, 13:22
hallo pieter,

wij vertrekken op zaterdag 29 sept. naar orlando
daar blijven we 2 dagen dan gaan we met een huurauto naar ik dacht marco island (maar dat weet ik niet zeker meer zo uit m'n hoofd) maar hier blijven we 1 dag dan gaan we naar key west voor ook 2 dagen en als laatste 3 dagen naar miami. ben jij daar ook geweest ?

Linda; ik moet tot mijn spijt bekennen dat we wel door Miami zijn gereden
via de "1" maar we zijn er niet gebleven. We hadden niets gepland en de via een politieagent er plekke kwam ons ter ore dat hij het in Miami erg onveilig vond. Dat advies hebben we terharte genomen. Achteraf spijtig.
Maar weet je; direct hebben we dan ook iets voor een volgende keer...

oant sjen,
Pieter Postma:D :D