E-ster 11 juni 2007, 18:40 hoi hoi!
a.s. vrijdag vertrek ik naar Florida! over een week zullen we 2 dagen in key west zijn... nu heb ik gehoord dat je daar een waterscooter kan huren, heeft iemand hier ervaring mee? en is het echt de moeite waard? en kan ik ergens meer informatie vinden, een website of adres of zo?
alvast bedankt!!!
Groetjes Esther
MarcelG, die hier op het forum actief is, weet daar alles van.
Hij zal vast wel reageren.
Er zijn diverse verhuurders.
In ieder geval kan het niet missen, overal zie je folders etc.
Eric
Marcelg 11 juni 2007, 20:29 Hi Esther er zijn veel verhuur bedrijven met in principe twee mogelijkheden.
Je huurt een waterscooter (worden hier allemaal jetski genoemd) voor een bepaalde tijd waarmee je in een ridng area mag rondvaren.
Hier is niets te zien het gaat echt om het jetskien.
Of je gaat per jetski mee met een Island tour, dit is een tour van ongeveer 1 1/2 uur en gaat geheel rond Key West, dit is erg interessant en naar mijn mening meer waarde voor je geld.
Sinds er zoveel bedrijven zijn en de prijzen liggen hetzelfde zou ik persoonlijk gaan met een bedrijf dat de nieuwste en beste ski's bezit.
www.island-watersports.com (http://www.island-watersports.com)
Bovenstaande website helpt je misschien nog een beetje
E-ster 11 juni 2007, 20:46 hoi hoi,
bedankt voor jullie snelle antwoord! ik denk dat we voor de island tour gaan! word vast harstrikke leuk! Bedankt!
Groetjes Esther
Sandratje 12 juni 2007, 08:42 Ik weet dat je online kunt boeken voor de rondrit om Key West. Wij gaan echter op rondreis en weten nog niet precies wanneer we in de Key West zijn (is afhankelijk van wat we onderweg voor leuks tegenkomen)
Kunnen we erop gokken om het ter plaatse te boeken? Of is de kans dan groot dat alles vol zit. We gaan volgende week al! En zullen waarschijnlijk rond de 26e in Key West zijn. We zullen daar zon 2 dagen verblijven.
(in een ander topic vond ik dat je alleen in april moest boeken en dat je anders ook wel terplaatste terecht kan)
Michael66 12 juni 2007, 09:12 't Is nu niet druk, dus gewoon "bonnefooien" !!!:D
BimaM6 12 juni 2007, 16:49 hey zijn er ook andere plaatsen waar ze jetski's verhuren? Miami? Cocoa Beach?
Anthonie 12 juni 2007, 17:51 :-D Hi Esther er zijn veel verhuur bedrijven met in principe twee mogelijkheden.
Je huurt een waterscooter (worden hier allemaal jetski genoemd) voor een bepaalde tijd waarmee je in een ridng area mag rondvaren.
Hier is niets te zien het gaat echt om het jetskien.
Of je gaat per jetski mee met een Island tour, dit is een tour van ongeveer 1 1/2 uur en gaat geheel rond Key West, dit is erg interessant en naar mijn mening meer waarde voor je geld.
Sinds er zoveel bedrijven zijn en de prijzen liggen hetzelfde zou ik persoonlijk gaan met een bedrijf dat de nieuwste en beste ski's bezit.
www.island-watersports.com (http://www.island-watersports.com)
Bovenstaande website helpt je misschien nog een beetje
Krijg je die vrouwen er ook bij?? :-D
Anthonie
Krijg je die vrouwen er ook bij?? :-D
Anthonie
Je hebt het helemaal verkeerd begrepen.
Je huurt de vrouwen, en krijgt er dan een jetski bij cadeau.
Dat is omdat prostitutie illigaal in in de VS.
Eric
Marcelg 12 juni 2007, 23:28 Reserveringen voortijdig zijn niet belangrijk voorwat betreft het jetskien.
Het enigste waarvan ik altijd zeg reserveren is als je naar de Dry Tortugas wilt, deze trips zitten vaak vol, er mogen ook maar 200 mensen per dag daar komen.
christophe 16 juni 2007, 14:47 wij hebben die tour gedaan bij sunset watersports, echt een aanrader!!!
http://www.sunsetwatersports.net/
Ben op Dry Tortugas geweest. Dat is echt een aanrader.
satpet 15 juni 2011, 15:10 Vraagje voor diegenen die al zo'n "Island tour" gemaakt hebben.
Is dit te doen met een kind van 7 achteraan, of gaat het te snel voor hen?
mvg
Marcelg 15 juni 2011, 16:14 Absoluut goed te doen met een kind van 7 jaar oud, wij adviseren 5 jaar oud alhoewel er geen minimum leeftijd is.
pumi1000 16 juni 2011, 11:26 Is superleuk voor een kind. Hoe harder hoe leuker ;-), zat achterop bij papa.
sjaakie 16 juni 2011, 17:25 Wij willen de jet ski tour in juli doen, boeken niet van tevoren maar zitten een week op/in key west dus er zal ergens die week wel plek zijn toch ??????
Voor informatie betreffende een jet ski tour : www.keywest-jetski.com (http://www.keywest-jetski.com)
Is volgens mij hetzelfde bedrijf als : www.island-watersports.com (http://www.island-watersports.com)
alleen is de eerste site in mijn ogen wat duidelijker en meer informatief.
Groet, Sjaaakie
sjaakie 4 augustus 2011, 15:36 Verschillende activiteiten op het water gedaan, zowel met Furry als Sunset.
Sunset is misschien wat moeilijker te vinden op de diverse locaties maar hier gaat toch onze voorkeur naar uit.
Niet dat Furry niet goed is maar wij vonden het bij Sunset allemaal net wat gemoedelijker.
RLS 10 augustus 2011, 14:13 Ik heb een tour gedaan per Jetski met Furry. Was zeker de moeite waard.
Ik vind het echter voor een kind van 5 wel erg hard gaan. Er werden snelheden gehaald van zo'n 70 Km/u en dan moet je je toch goed vasthouden mocht je achterop zitten.
hzengerink 16 augustus 2011, 12:42 Toen ik met mijn vrienden 2 jaar geleden in Key West ben geweest. Hebben wij via het hotel een eiland tour geboekt met de jetski (ik weet niet bij welke aanbieder.. excusses). Maar de gids ging vooruit met de snelsten en om de paar miles moesten we even wachten tot de groep weer bij elkaar was. Dus je hoeft niet die top snelheid te halen, het is wel het leukste :D
|