PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: trumpet48



trumpet48
11-06-07, 15:39
Hallo,

Vanaf 19 juli gaan ik en mijn vriendin voor twee weken naar Kissimmee Florida. Ik hoop op dit forum een hoop info te vinden en ideen op te doen.

Gr Patrick

calypso
11-06-07, 17:14
Welkom Patrick, op dit meest zonnige forum van Nederland
Je zult versteld staan met de informatie die je hier vind, ga maar eens wat reisverslagen lezen. En als je dan vragen hebt die niet beantwoord zijn gewoon stellen.
Gebruik ook de zoekfunktie hier, alvast veel plezier gewenst ;-)

Yvet
11-06-07, 17:18
Hallo Patrick,

Welkom.

Zoals hierboven al staat, je zult hier veel info en tips gaan vinden en idd is de zoekfunctie erg handig.

En helaas, ik kan je nu al vertellen; het zal niet bij deze ene keer blijven.
Eenmaal florida = verslaafd.

Veel plezier op dit forum.
Yvet

Mickey99
11-06-07, 18:54
Ook namens mij welkom op het gezellige forum.

Veel succes met alle voorbereidingen en veel lees- en postplezier hier.

Groetjes,
Sonja

pieterpostma
12-06-07, 09:12
Hee Patrick, leuk vooruitzicht. Wil je jullie vakantieschema met ons delen?
Vind ik altijd leuk om te lezen en wie weet kun je naar aanleiding van het schema nog tips krijgen.

Groet,
Pieter Postma:)

trumpet48
13-06-07, 21:54
Wat een reacties, toppie. We vliegen omfort class met martinair naar Orlando.
We verblijven in holliday villas in kissimmee, dit zijn de parken Somerset, laguna bay en royal palm. We hebben voor tien dagen een auto gehuurd, deze halen we de volgende dag op in kissimmee. Verder hebben we hopper passen voor 5 dagen disney, daarbij wil me vriendin ook erg graag naar seaworld. Verder gaan we absoluut van de omgeving genieten en gaan we lekker winkelen.

Tips voor als je voor het eerst naar florida gaat zijn altijd welkom!!!

Ta2 Gerrit
14-06-07, 08:55
Royal Palm zijn wij geweest. Supercommunity met mooi clubhouse en pool, bewaakte ingang en relatief (net als de andere 2) dicht bij Disney. Veel plezier.

sasja
14-06-07, 10:33
Ik vroeg mij af waarom je de volgende dag de huurauto pas gaat ophalen
en niet bij aankomst op orlando.lijkt mij toch handiger.
hoe gaan jullie dan (als ik vragen mag) van airport naar jullie vakantiewoning?

trumpet48
14-06-07, 16:37
Nou, omdat wij voor de eerste keer naar de states gaan. We hebben onze reis dus met transfer geboekt. De volgende dag kunnen we dan in alle rust op zoek naar het autoverhuurbedrijf in kissimmee.

P

Michael66
14-06-07, 16:45
Ik wil je graag aanraden om vanuitNL alvast wat te regelen mbt autohuur. Lees ook maar eens wat hier op het forum daarover. Dat kan je honderden euroos schelen!

Vragen daarover? Laat maar komen!!

trumpet48
14-06-07, 18:09
We moeten vanaf de holliday villas in kissimmee naar het stadskantoor in kissimmee. Dat moet te doen zijn dacht ik. Voor jullie is het allemaal heel vanzelfsprekend :p , wij gaan voor het eerst en willen de zaken gewoon goed regelen zeg maar8) .

We laten het hotel gewoon een taxi bellen en halen dan onze auto op.

Meer tips zijn ook altijd welkom.

Ta2 Gerrit
15-06-07, 09:14
Ik zou het proberen om te zetten bij het reisbureau en de auto direct op het airport oppikken. Het is erg relaxed rijden (ook voor je eerste keer) in Florida en je krijgt een kaartje mee waar de baliemedewerker op verzoek zal aankruisen waar het kantoor van Holliday Villas (ik dacht hoek 535/192) zit. En dan via de 417 (tolweg) op je gemak naar Kissimmee.
Scheelt je ook in de kosten; taxi/transfer airport>kantoor>villa en villa>autohuurder.
Is echt de moeite van het overwegen waard en je blijft "eigen baas" want de transferbusjes laten nog al op zich wachten (vol is vol=rijden)

Njit
15-06-07, 09:26
Even in verwarring gebracht; zitten jullie nu in een hotel of in een villa ???


We verblijven in holliday villas in kissimmee, dit zijn de parken Somerset, laguna bay en royal palm. W

Gok dat ze hier slapen: http://holidayvillas.com/default.asp

Ta2 Gerrit
15-06-07, 16:59
Laguna Bay en Royal Palm zijn 2 community's aan Poinciana Blvd. South (zijn we beide een keer geweest) waarvan we de sleutels moesten halen bij een kantoor aan SR535 hoek US192 met de naam Holliday Villas. Vandaar.

trumpet48
15-06-07, 18:06
Hey,

Hier zitten we inderdaad. De transfer hebben we er bij Arke al bijgeboekt, dus als het goed is staan ze ons al op te wachten op het vliegveld. Ik zal er nog even achterna bellen of het nog te regelen is met Sunny Cars.

Bedankt voor de tip!