PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Delphine



delphine
11-06-07, 12:19
Hoi,
Gisteren lid geworden van dit zeer informatieve forum en eindelijk uitgevonden hoe ik me moet voorstellen....:oops:
Ik ben 3x in Florida geweest. Een keer in 1989 ofzo,een keer in 2003 toen moest ik er een maand heen voor mijn werkgever om een opleiding te volgen aldaar#-o. En vorig jaar ben ik met de kids (3)een week in Kissimee geweest.
Nu is dat zo goed bevallen dat we plannen om deze zomervakantie weer te
gaan. Mijn ex vliegt met ze heen en gaat 2 weken in een hotel in Miami zitten (is voorlopig nog het plan) en ik zie ze aldaar en ga vervolgens nog eens 2 weken met ze op stap. Kids zijn dus gewoon een maand in Florida:!:
Ik heb alleen nog geen idee wat ik zal gaan doen.....er is zoveel.
Vorig jaar al Disney, Animal Kingdom en Typhoon lagoon gedaan en veel geshopped natuurlijk.:razz:
Misschien dat ik ideeen kan opdoen op dit forum. Ik zat te denken aan de Keys voor een week en een appartement op Longboat Key voor een week.

Eric
11-06-07, 12:30
Hallo Delphine,
Uiteraard ook jij van harte welkom op het forum.
Wat een heerlijk vooruitzicht voor de kids, 2 x 2 weken Florida !!!!
En maak je niet ongerust hoor, zat te doen in Florida. Lees er maar eens wat reisverslagen op na, dan krijg je vast wel goede ideën.
Eric

calypso
11-06-07, 12:43
Hallo Delphine, welkom op meest zonnige forum van Nederland het Florida Forum :-)
Zo te zien hebben jullie het Florida virus ook al te pakken, dus dat zit wel goed. 4 weken Orlando die kids zullen de tijd van hun leven hebben!
En voor ideeen zit je hier echt wel goed, lees mara eens wat reisverslagen kom je zo op nieuwe dingen om te doen.

Veel plezier alvast ;-)

pieterpostma
11-06-07, 13:16
Hoi,
Gisteren lid geworden van dit zeer informatieve forum en eindelijk uitgevonden hoe ik me moet voorstellen....:oops:
Ik ben 3x in Florida geweest. Een keer in 1989 ofzo,een keer in 2003 toen moest ik er een maand heen voor mijn werkgever om een opleiding te volgen aldaar#-o. En vorig jaar ben ik met de kids (3)een week in Kissimee geweest.
Nu is dat zo goed bevallen dat we plannen om deze zomervakantie weer te
gaan. Mijn ex vliegt met ze heen en gaat 2 weken in een hotel in Miami zitten (is voorlopig nog het plan) en ik zie ze aldaar en ga vervolgens nog eens 2 weken met ze op stap. Kids zijn dus gewoon een maand in Florida:!:
Ik heb alleen nog geen idee wat ik zal gaan doen.....er is zoveel.
Vorig jaar al Disney, Animal Kingdom en Typhoon lagoon gedaan en veel geshopped natuurlijk.:razz:
Misschien dat ik ideeen kan opdoen op dit forum. Ik zat te denken aan de Keys voor een week en een appartement op Longboat Key voor een week.


Hallo Delpine;

de Keys............heerlijk, ik weet niet hoe oud of je kinderen zijn, maar omdat het daar zo kleinschalig is kun je ze volgens mij redelijk veilig "los" laten. Veel succes met de voorbereiding.

groet,
Pieter Postma