PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bouwm26



bouwm026
10-06-07, 22:39
Beste mensen,

Sinds 2 maanden zwerf ik over dit prettige forum. Van 20 juli - 14 augustus maken wij FL onveilig.
Ons programma: Miami, Key West, Orlando (13 nachten) en Ft Myers (6 nachten). Ondanks een druk programma, hebben we er vreeeeselijk veel zin in!

Ook meteen maar een vraag (heb gezocht, maar nog niet gevonden): donderdag 9 augustus 1997 was onze trouwdag. In Fort Myers zullen we 10 jaar getrouwd zijn. Zijn er luitjes die tips hebben voor een onvergetelijke dag of avond met z'n 3-tjes in of nabij Ft Myers (we hebben een zoontje van 7)? Mag best wat kosten.

:D

Voor degenen die 'm nog voor de boeg hebben: een geweldige vacantie gewenst!

Bert

calypso
11-06-07, 07:02
Welkom op dit zonnige forum Bert.
En zo te zien heb je al uitgebreid gebruik gemaakt van het forum en ben je nu klaar om de grote stap te maken.

Indien je met je trouwdag in Disney bent zou ik zeker melding hiervan maken zodat je alle speciale aandacht krijgt van iedereen daar. Trouwens kun je ook doen als je een paar dagen later bent hoor ;-)

In ieder geval heel veel plezier gewenst met je vakantie en je trouwdag :-)

pieterpostma
11-06-07, 14:45
Beste mensen,

Sinds 2 maanden zwerf ik over dit prettige forum. Van 20 juli - 14 augustus maken wij FL onveilig.
Ons programma: Miami, Key West, Orlando (13 nachten) en Ft Myers (6 nachten). Ondanks een druk programma, hebben we er vreeeeselijk veel zin in!

Ook meteen maar een vraag (heb gezocht, maar nog niet gevonden): donderdag 9 augustus 1997 was onze trouwdag. In Fort Myers zullen we 10 jaar getrouwd zijn. Zijn er luitjes die tips hebben voor een onvergetelijke dag of avond met z'n 3-tjes in of nabij Ft Myers (we hebben een zoontje van 7)? Mag best wat kosten.

:D

Voor degenen die 'm nog voor de boeg hebben: een geweldige vacantie gewenst!

Bert


Tip voor het beleven van een overgetelijk huwelijksjubileum in Ft. Myers:
ga vroeg naar bed........

:roll: :roll: ;-) ;-) in Ft.Myers? ik zou het niet weten. Sorry.

groet,
Pieter Postma

p.s. de foto die je hiernaast ziet is gemaakt in Ft. Myers vanaf onze kamer in het Outriggers beach resort

Mickey99
11-06-07, 18:49
Welkom op het gezellige forum en veel lees- en postplezier gewenst!


Groetjes,
Sonja
.

Michael66
12-06-07, 02:29
:roll: :roll: ;-) ;-) in Ft.Myers? ik zou het niet weten. Sorry.Zelfs even naar St. Petersburg voor een honkbalwedstrijdje-kijken is geen optie .... de Devil Rays spelen op die dag geen thuiswedstrijd ....:-(